Kaksi naisvartaloa, kumpi seksikkäämpi?

  • Viestiketjun aloittaja "taina"
  • Ensimmäinen viesti
Vierasmiess
[QUOTE="vvieras";29645020]Harvemmin läskillä on noin hoikka naama kun tuossa kuvassa olijalla. Hoikan naisen naama lihavassa vartalossa. Tuossa photoshopattuna ei edes ällötä itseäni, mutta ilman käsittelyä sellua olisi ihan varmasti ja iho löllyisi kun kävelisi. Läski kun ei ole kiinteää. Ihan varmasti on miehiä, jotka pitävät lihavasta, mutta se on selvä vähemmistö.

Ylemmästä nyt yritettetty tehdä edes seksikästä. Mutta tässähän puhuttiin "vartalosta". Pään voi siis unohtaa. Jos vielä ottaa ap:lta kengät ja mekon pois. Itse haluaisin olla ylempi ja olo olisi seksikkäämpi, vaikkakin ihan noin laiha haluaisi olla. Tiedän myös, että moni mies ei edes pidä ihan tikkulaihoista, vaikka joillekin kelpaa nekin ihan yhtälailla. Miksi liian laihaa saa pitää rumana, mutta lihavaa ei? Vähän sellainen kuva tulee. Osa kun on oikeasti tahattomasti laihoja ja pienirintaisia, peputtomia. Ei ole heilläkään helppoa.[/QUOTE]

Erikoinen mielikuva sinulla läskistä. Jos mies olisi tuon kokoinen niin siitä tuskin käytettäisiin sanaa "läski". Eihän tuolla alemmalla edes roiku paikat, reidet ja kädet ovat pehmoiset, mutta minusta aika kaukana läskistä. Enemmän irtonahkaa ja roikkumista voi nähdä jopa laihalla kun mitään ei olla koskaan urheiltu vaan dietattu aina ruoan kautta.
 
Vastaaja
Erikoinen mielikuva sinulla läskistä. Jos mies olisi tuon kokoinen niin siitä tuskin käytettäisiin sanaa "läski". Eihän tuolla alemmalla edes roiku paikat, reidet ja kädet ovat pehmoiset, mutta minusta aika kaukana läskistä. Enemmän irtonahkaa ja roikkumista voi nähdä jopa laihalla kun mitään ei olla koskaan urheiltu vaan dietattu aina ruoan kautta.
Vaan ihmiset ovat sokeutuneet läskille. Runsaasti ylipainoisia ihmisiä pidetään normaaleina, se on fakta.

Alempi on läski, ei kahta sanaa.
 
dfgd
Erikoinen mielikuva sinulla läskistä. Jos mies olisi tuon kokoinen niin siitä tuskin käytettäisiin sanaa "läski". Eihän tuolla alemmalla edes roiku paikat, reidet ja kädet ovat pehmoiset, mutta minusta aika kaukana läskistä. Enemmän irtonahkaa ja roikkumista voi nähdä jopa laihalla kun mitään ei olla koskaan urheiltu vaan dietattu aina ruoan kautta.
alempi kuva näin photoshopattuna näyttää pehmeältä, pyöreältä ja kiinteähköltä, mutta kyllä tuossa koossa normaalielämässä läski ei näytä noin "kauniilta" vaan menee makkaroiksi, hyllyy jne. vaikka kuinka treenattu nainen olisi, jos sillä on läskiä lihasten päällä niin se läski ei ikinä tule kiinteäksi.
 
Vierasmiess
alempi kuva näin photoshopattuna näyttää pehmeältä, pyöreältä ja kiinteähköltä, mutta kyllä tuossa koossa normaalielämässä läski ei näytä noin "kauniilta" vaan menee makkaroiksi, hyllyy jne. vaikka kuinka treenattu nainen olisi, jos sillä on läskiä lihasten päällä niin se läski ei ikinä tule kiinteäksi.
Juu, ei tule rasva yhtä ihanan kiinteäksi ja napakaksi kun luut!!!1
 
"vvieras"
Erikoinen mielikuva sinulla läskistä. Jos mies olisi tuon kokoinen niin siitä tuskin käytettäisiin sanaa "läski". Eihän tuolla alemmalla edes roiku paikat, reidet ja kädet ovat pehmoiset, mutta minusta aika kaukana läskistä. Enemmän irtonahkaa ja roikkumista voi nähdä jopa laihalla kun mitään ei olla koskaan urheiltu vaan dietattu aina ruoan kautta.
No kyllä käyttäisin miehestä sanaa "läski" jos olisi vastaava. Oikeastiko ajattelet, ettei tuolla lölly paikat? Kuinka monta kiinteää tuonkokoista olet nähnyt tosielämässä alusvaatteisilla? Ihan varmasti löllyy ja heiluu, mistä itse en henkilökohtaisesti pidä. Itseäni ei haittaa, jos miehellä on vähän massaa, en pidä laihoista miehistä (siis oikeasti laihasta, jostain 60 kiloisesta, jolla ei ole lihasta ollenkaan), mutta se "vähän massaa" ei tarkoita millään tavalla lihavaa ihmistä, jolla löllyy paikat vaan sitä, ettei se kroppa ole pelkkää lihasta vaan, että siinä lihasten päällä on ehkä vähän läskiäkin, mikä ei siis haittaa. Kunhan se ei ns. lölly kun ihminen kävelee, kuten tuolla naisella varmasti löllyy. Tuo nainen on varmasti joku 100 kilon keijukainen, samanpainoista miestä en kyllä ottaisi, jollei nyt oma mies pääse siihen kuntoon lihoamaan, jota tosin toivon, etten käy, mutta rakkaus ei siihen lopu silti.

Olen muuten ollut laiha läski...siis sellainen 40 kilon keijukainen. Ei varmasti ollut mitään mikä olisi löllynyt mihinkään suuntaan. Ihan kammottavan laiha olin, tahattomasti, mutta ei todellakaan ollut mitään löllyvää missään muualla kun rinnoissa tai pepussa. Eikä peppukaan mikään alaspäinroikkuva ollut, vaan sellainen tosi pieni, mutta pyöreä. Ihanteenani on tosin sellainen kevyt fitnesskroppa ja tällä hetkellä 50 kiloisena olen oikein tyytyväinen, vaikka tuosta vatsastakin vähän kiinni saa ja niitä lihaksia haluaisin enemmän läskin tilalle. Peppu on kiva tässä kilomäärässä, pyöreä ja kivan kokoinen.
 
hihhihhii
[QUOTE="vvieras";29645202]No kyllä käyttäisin miehestä sanaa "läski" jos olisi vastaava. Oikeastiko ajattelet, ettei tuolla lölly paikat? Kuinka monta kiinteää tuonkokoista olet nähnyt tosielämässä alusvaatteisilla? Ihan varmasti löllyy ja heiluu, mistä itse en henkilökohtaisesti pidä. Itseäni ei haittaa, jos miehellä on vähän massaa, en pidä laihoista miehistä (siis oikeasti laihasta, jostain 60 kiloisesta, jolla ei ole lihasta ollenkaan), mutta se "vähän massaa" ei tarkoita millään tavalla lihavaa ihmistä, jolla löllyy paikat vaan sitä, ettei se kroppa ole pelkkää lihasta vaan, että siinä lihasten päällä on ehkä vähän läskiäkin, mikä ei siis haittaa. Kunhan se ei ns. lölly kun ihminen kävelee, kuten tuolla naisella varmasti löllyy. Tuo nainen on varmasti joku 100 kilon keijukainen, samanpainoista miestä en kyllä ottaisi, jollei nyt oma mies pääse siihen kuntoon lihoamaan, jota tosin toivon, etten käy, mutta rakkaus ei siihen lopu silti.

Olen muuten ollut laiha läski...siis sellainen 40 kilon keijukainen. Ei varmasti ollut mitään mikä olisi löllynyt mihinkään suuntaan. Ihan kammottavan laiha olin, tahattomasti, mutta ei todellakaan ollut mitään löllyvää missään muualla kun rinnoissa tai pepussa. Eikä peppukaan mikään alaspäinroikkuva ollut, vaan sellainen tosi pieni, mutta pyöreä. Ihanteenani on tosin sellainen kevyt fitnesskroppa ja tällä hetkellä 50 kiloisena olen oikein tyytyväinen, vaikka tuosta vatsastakin vähän kiinni saa ja niitä lihaksia haluaisin enemmän läskin tilalle. Peppu on kiva tässä kilomäärässä, pyöreä ja kivan kokoinen.[/QUOTE]


On kyllä ihan pakko puuttua tuohon laihaläski-nimitykseen. Olet ollut ehkä kuiva ruipelo, mutta laihaläski on eri asia. Laihaläskillä ei tarkoiteta ihmistä, joka on laiha ja jolla on pienet lihakset, vaan ihmistä, jolla on alhainen tai normaali painoindeksi, mutta rasvaa suolten välissä. Se taas näkyy poikkeuksetta siinä vyötärönympäryksessä.

Eli jos sinä painoit 40 kiloa, mutta sinulla oli iso maha, niin sitten olit laihaläski, muutoin et ollut.
 
"vvieras"
On kyllä ihan pakko puuttua tuohon laihaläski-nimitykseen. Olet ollut ehkä kuiva ruipelo, mutta laihaläski on eri asia. Laihaläskillä ei tarkoiteta ihmistä, joka on laiha ja jolla on pienet lihakset, vaan ihmistä, jolla on alhainen tai normaali painoindeksi, mutta rasvaa suolten välissä. Se taas näkyy poikkeuksetta siinä vyötärönympäryksessä.

Eli jos sinä painoit 40 kiloa, mutta sinulla oli iso maha, niin sitten olit laihaläski, muutoin et ollut.
vierasmies puhui ruokavaliolla laihtuneista laihoista, jolla ei lihaksia ole. Itselläni ei kyllä ollut lihaksia nimeksikään. Ja joo, ei ollut isoa mahaakaan. Itse koen laihaläski nimityksen kyllä laihaksi, jolla ei nimenomaan ole lihaksia, eli vatsakin esimerkiksi pömpöttää helposti. Kyllä mulle niin kävi varmaan, jos jotain söin.
 
"vvieras"
Mutta juu, ei ollut tarkoitus tapella :), en minä nyt oikeasti mitä laiha läski tarkoittaa, mutta kun vm heitti tuollaisen kommentin, että laihoillakin ne ihot roikkuu, kun ei ole lihasta, niin ei kyllä pidä paikkansa.
 
vierass
No ei tuo alempi mikään kovin höllyvä löllyvä tosi läski ole. Näkee esim. käsistä ja kasvoista. Ja ok, jos siitä ei tykkää, tämähän oli vaan mielipide kysely...On muuten nykyajan naismaku monilla poikamainen tai miesmäinen, tosi laiha niinkuin pikkupoika tai sitten lihaksikas-kuin mies. Kummallakaan ei luonnostaan ole esim. rintoja lähes olleenkaan, ei voi olla.
 
"hmm"
Miksi tarttee aina kärjistää?
Musta ainakin hyvin monenmuotoiset ihmiset voi olla kauniita.

Ja miehet - osa tykkää rehevämmästä ja osa pienemmästä. Oon itse enemmän tollanen ylemmän kuvan nainen ja kyllä mulla vientiä on riittänyt. Oma mies on ihan innoissaan nimenomaan siitä, että oon pieni ja hoikka. Ja pienirintainen. Että kaikenlaista sitä...
 
[QUOTE="hmm";29646063]Miksi tarttee aina kärjistää?
Musta ainakin hyvin monenmuotoiset ihmiset voi olla kauniita.

Ja miehet - osa tykkää rehevämmästä ja osa pienemmästä. Oon itse enemmän tollanen ylemmän kuvan nainen ja kyllä mulla vientiä on riittänyt. Oma mies on ihan innoissaan nimenomaan siitä, että oon pieni ja hoikka. Ja pienirintainen. Että kaikenlaista sitä...[/QUOTE]

No näis ketjuis ny vaan on jengiä, joiden elämässä ei o muuta sisältöä kuin päästä haukkumaan söpöä tyttöä läskiksi.

Mut edelleen, mis ne naisvartalot viipyy? Semmoiset ainaski +40 ja mielellään punatukkaiset, niin sit minäkin pääsisin valkkamaan.
 

Yhteistyössä