Kaksi naisvartaloa, kumpi seksikkäämpi?

  • Viestiketjun aloittaja "taina"
  • Ensimmäinen viesti
mies1
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29641219]Meillä on aika vahva yhtenäiskulttuuri; ajatellaan, että seksikkyys on jotakin yhteismitallista, ulkoa päin määriteltyä.

Mutta tämä pätee moneen muuhunkin kulttuuriin. On se ranskalainenkin nainen muotti aika ahdas, vaikka ulkoisesti huolettoman seksikäs onkin.[/QUOTE]

Totta.

Itse asiassa se ei ole ahdas kaukalo samassa merkityksessä, koska siinä nimenomaan spontaanius ja leikki sekä mysteeriys ovat niin keskeistä. Ei siellä esim. moralisoida sitä pedofiliana, jos mies nauttii viattomuuden elementistä naisessa - mutta tässäkin ketjussa näin jo kävi. USA:ssa ihmiset pääosin tavoittelevat jo paniikkinappulaa aiheesta. Music TV on helevetin kaukana paikallisesta todellisuudesta.

Eli aihiossakin voi elää monella tapaa... Leikkisyys ja nautinto ovat myös humaanimpia tapoja, kenties, kuin yhtenäiskulttuuri ja proosallisuus.
 
Mies79
[QUOTE="vieras.";29641231]Sportman on ylipainoinen nainen.[/QUOTE]

Aargh!!

Kertokaa mulle mitä sexyä on muodottomassa kuikelossa ja miksi täyteläinen nainen ei voi olla miehen mieleen?
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
"Entinen Ksantippa S."
Totta.

Itse asiassa se ei ole ahdas kaukalo samassa merkityksessä, koska siinä nimenomaan spontaanius ja leikki sekä mysteeriys ovat niin keskeistä. Ei siellä esim. moralisoida sitä pedofiliana, jos mies nauttii viattomuuden elementistä naisessa - mutta tässäkin ketjussa näin jo kävi. USA:ssa ihmiset pääosin tavoittelevat jo paniikkinappulaa aiheesta. Music TV on helevetin kaukana paikallisesta todellisuudesta.

Eli aihiossakin voi elää monella tapaa... Leikkisyys ja nautinto ovat myös humaanimpia tapoja, kenties, kuin yhtenäiskulttuuri ja proosallisuus.
Leikkisyys ja nautinto ovat harvinaisen kaukana monen ranskalaisnaisen olemuksesta, kun heidät tapaa arjessaan. Enkä kutsuisi ranskalaisien naisfilosofien tekstejäkään mitenkään erityisen leikillisiksi.

Epäilemättä sinä olet sitä mieltä, että minä olen missannut jonkin erityisen hienon vivahteen ranskalaisuudesta. Mutta niin olet kyllä sinäkin.
 
"Äippäliini"
Alempi on parempi. Naisen täytyy olla kurvikas, toki makunsa kullakin. Itse olen lähempänä alempaa kuin ylempää, jokusen kilon voisin puottaa painoa mut näinkin on hyvä. Ja muutenkin kuten monet on jo sanoneet niin seksikkyys loppupeleissä on paljon muutakin kuin paino tai kropan rakenne.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
TA
Aargh!!

Kertokaa mulle mitä sexyä on muodottomassa kuikelossa ja miksi täyteläinen nainen ei voi olla miehen mieleen?
Ylipainoinen nainen on sairas ja saa sairaita jälkeläisiä. Ylensyönti johtuu huonoista geeneistä, heikosta psyykkeestä ja puutteellisesta elämänhallintakyvystä. Sportman paljastui koska urheilullimnen mies ei halua ylipainoisia lapsia.
 
mies1
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29641263]Leikkisyys ja nautinto ovat harvinaisen kaukana monen ranskalaisnaisen olemuksesta, kun heidät tapaa arjessaan. Enkä kutsuisi ranskalaisien naisfilosofien tekstejäkään mitenkään erityisen leikillisiksi.

Epäilemättä sinä olet sitä mieltä, että minä olen missannut jonkin erityisen hienon vivahteen ranskalaisuudesta. Mutta niin olet kyllä sinäkin.[/QUOTE]

En tiedä kuinka laaja on kokemuksesi ranskalaisnaisten arjesta, mutta eiköhän yleinen käsitys, myös esim. Yhdysvalloissa, ole, että he nimenomaisesti ovat hyvinvoivia naisina. Vai viittaatko ehkä sikäläisiin naisiin kasvattajina?

Pisteet kuitenkin siitä, jos olet lukenut ranskalaisia naisfilosofeja :)

En ole missään kieltänyt, etteikö ranskalaisessa kulttuurissa olisi myös työtä ja järkeä sekä kuria, jos näihin viittaat nautinnon ja leikin vastapainoina.
 
mies1
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29641225]Ihan mielenkiinnosta: kuinka kauan olet asunut USA:ssa, Suomessa ja Ranskassa? Minulla kun on ko. maista hieman toisenlaisia havaintoja.[/QUOTE]

No eihän koko maata voi yleistää asumisen pohjalta, enkä ole tosiaan joka kolkassa käynyt.

Mutta jos vaikka lainsäädännöstä ja historiasta voi jotain päätellä niin aika puritaanista touhua USA:n valtavirrassa on - tietenkin on jos jonkinlaista kommuunia myös.

Ja jos esität, että ranskalainen on härmäläistyyppinen tosikko, niin ei sekään oikein ole yleistettävissä. Samaiset lainsäädäntö ja historia ovat aika rankasti poikkeavia USAsta...
 
minnee
Miksi pitäisi olla joko tai? Molemmat mallit ovat erittäin kauniita. Ylempänä on onneksi paljon sellaisia kommentteja, että seksikkyys on pikkaisen muuta, kuin kilot ja vartalon malli.

Jos ajattelee, että seksikyys lähtee pelkästään siitä, että näyttää juuri tietynlaiselta, on hakoteillä. Lisäksi on liikaa sen varassa, mikä on yleinen kauneusihanne kullakin hetkellä ja mitä nyt kukanenkin sattuu sanomaan. Sen sijaan että tuijottelee liikaa yliprosessoituja kuvia ja kuuntelee mitä kaikki muut sanovat, voi välillä vetäytyä oman päänsä sisään ja tutkia sitä, mitä itse haluaa.
 
voi sunkanssa
Hän on pqljon seksikkäämpi kuin kumpikaan noista. Välimalli noista mutta isommilla rinnoilla.
Miksi, miksi joka ketjussa tämän pariskunnan asiat pitää jonkun idiootti-harmaan nostaa esille? Jo yksistään se on todella ärsyttävää. Sitten ärsytys nousee sfääreihinsä kun nämä tampiot vielä vastailevat toisiaan nuoleskellen. Kuvottavaa.

Data varmisti tällä kommentilla sen että vaimon psyyke pysyy kasassa tämän päivää.
 
[QUOTE="Entinen Ksantippa S.";29641219]Meillä on aika vahva yhtenäiskulttuuri; ajatellaan, että seksikkyys on jotakin yhteismitallista, ulkoa päin määriteltyä.

Mutta tämä pätee moneen muuhunkin kulttuuriin. On se ranskalainenkin nainen muotti aika ahdas, vaikka ulkoisesti huolettoman seksikäs onkin.[/QUOTE]

Pariisilainen ystävättäreni sanoi samaa! Hän ihastui kovin Suomeen koska koki että täällä saa olla vapaasti oma itsensä.
Nykyään hän asuu Suomessa.:)
 
"vieras."
[QUOTE="Sportman";29641216]Alempi on seksikkäämpi. En pidä naisista, joilla kroppa kun pikkupojalla.[/QUOTE]

Niin siis tarkoitat että pikkutytöllä? Lähempänä se pikkutyttöä on, ihan jos vaikka naamaa katsot tai housuihin kurkkaat...
 
Vähän "reilu" vertailu, toisella täydet pakkelit ja hiukset laitettu, kun ylempi ei ole edes kammannut tukkaansa. Luulen että miehiä mielyyttää toi eka paremman ja luonnollisemman kropan takia :p Toka on liian rehevä ja turvonnut.:/
 
kokkoko
Itse tykkään ekasta, koska itsekin muistutan sitä ja olen oppinut siitä syystä tykkäämään hokista. Mun mielestä ykkösen kasvotkin ovat superkauniit, ja ihana sekainen tukka, kengissäkään ei oo vikaa :p Niin ja siis nainen olen.
 
"vvieras"
Miksi, miksi joka ketjussa tämän pariskunnan asiat pitää jonkun idiootti-harmaan nostaa esille? Jo yksistään se on todella ärsyttävää. Sitten ärsytys nousee sfääreihinsä kun nämä tampiot vielä vastailevat toisiaan nuoleskellen. Kuvottavaa.

Data varmisti tällä kommentilla sen että vaimon psyyke pysyy kasassa tämän päivää.
Ei Data kyllä mitään astrosta puhunut, ennen kun joku tampio veti sen astron tähän ja kysyi datalta, että eikö astro kelpaakaan, kun ei ole langanlaiha. Toki tuskin palstalaisista kukaan tietää, miltä se astro oikeasti tällä hetkellä edes näyttää.
 
  • Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä