The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Minnuuki sanottiin tässä justiinsa viikko sitten nätiks ja vielä ihan selvinpäin:O En mää osaa aatella et oisin nätti ja tuli sellanen vähän vaivaantunut olo, mutta sitten samasta suusta kehuttiin söpöks niin sen mä sitten nielin purematta:D
 
No eikös nyt olis ajankohtaista jutella ja kertoa lapselle mitä se homo oikein tarkoittaa, kun lapsi on sen sanan jo saanu selville? :)
Itse juuri tuollalailla jouvuin selvittelemään pojille että mikäs se homo oikiasthan on kun olivat kuulleet muilta ;)
Kerroin että se on semmonen joka tykkää toisista pojista tai toisista tytöistä.
Arvelivat että eivät ole homoja ;)
 
Nyt olis väri seinässä.=) Teipit just repäsin irti.

Mies läks rassaamaan jonkun kaverin masiinaa ja jätti mut ihan yssin.:O

Ei hitto, tääl ei oo ku minä ja kissa. Tässähän alkaa ihan pelottaa.|O

Onneks te ootte siinä.:hug::kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
kahvikirahvi
No periaatteessa joo.


Tuossa yks päivä mietin mitä tuolle tytölle kertoo sit menkoista, itellä kuitenkin ne alkoi jo vähän vajaa 10-vuotiaana ja pelottaa että jos tuokin saa ne riesakseen niin aikasin : /
Me ei koskaan puhuttu kotona tommosesta, en mää edes kertonu kun semmoset alko ja olisin varmaan kuollut häpeään jos äiti olis yrittäny jutella. Mä käytin hyväkseni koulun terveystiedon tunnit ja lueskelin niitä lippulappusia mitä jaettiin.
Mut jos nyt olisin kymmenen vee niin toivoisin varmaan että äiti kertois että mitä se on ja mistä se johtuu, näyttäis mistä löytyy tarvittavat välineet menkkojen varalle ja kertois että se on normaalia, luonnollista eikä sitä tartte hävetä ja särkylääkettä on sallittua ottaa jos käy kipeää.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä