The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos muuten saisitte ja voisitte harrastaa seksiä ihan kenen tahansa kanssa koko maailmassa, niin kenet valkkaisitte?
No oman miehen tietenkin, mutta jos häntä ei laskettais ni....
....koko maailmasta jos pitäs valita niin olispa vaikiaa....
...jos ketjulaisista pitäis valita niin mimmeistä pansin Sankkua ja miehistä Ariesta tai Asiankannattajaa.
 
Nyt olis väri seinässä.=) Teipit just repäsin irti.

Mies läks rassaamaan jonkun kaverin masiinaa ja jätti mut ihan yssin.:O

Ei hitto, tääl ei oo ku minä ja kissa. Tässähän alkaa ihan pelottaa.|O

Onneks te ootte siinä.:hug::kiss:
Maalarit muuten hirveen harvoin käyttää maalarinteippiä, nimestä huolimatta.

Rajaus siveltimellä, ohennus ranteella. Niist tunnistaa oikeen maalarin.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Maalarit muuten hirveen harvoin käyttää maalarinteippiä, nimestä huolimatta.

Rajaus siveltimellä, ohennus ranteella. Niist tunnistaa oikeen maalarin.
Meillä maalari maalasi eteisen pitkän käytävän ilman teippejä, ei muuten maalaa toista kertaa.:xmas:

Ne rajaimet on tosi ärseestä, vaikka niiden pitäs jättää seinän ja katon rajaan sellanen kaistale niin jäähän se joo, mutta ei oo just jämpti.
Tummalla värillä kun vetää niin kaikki virheet näkyy helposti.
 
kahvikirahvi
Mää valkkaisin varmaan... Kaikista maailman miehistä Gary Oldmanin tai Adam Grahnin. Naisista sitten Pink olis varma valinta.
Ketjulaisista en osais valita, täällä on niin paljon kivoja tyyppejä :heart:
 
IhQ
Me ei koskaan puhuttu kotona tommosesta, en mää edes kertonu kun semmoset alko ja olisin varmaan kuollut häpeään jos äiti olis yrittäny jutella. Mä käytin hyväkseni koulun terveystiedon tunnit ja lueskelin niitä lippulappusia mitä jaettiin.
Mut jos nyt olisin kymmenen vee niin toivoisin varmaan että äiti kertois että mitä se on ja mistä se johtuu, näyttäis mistä löytyy tarvittavat välineet menkkojen varalle ja kertois että se on normaalia, luonnollista eikä sitä tartte hävetä ja särkylääkettä on sallittua ottaa jos käy kipeää.
Meillä äiti kyl kertoi, en tosin muista enää millä tavalla, muistan vielä ne ekat siteet mitä piti käyttää, hyi että ne oli ällöjä ja alkeellisia.
 
No oman miehen tietenkin, mutta jos häntä ei laskettais ni....
....koko maailmasta jos pitäs valita niin olispa vaikiaa....
...jos ketjulaisista pitäis valita niin mimmeistä pansin Sankkua ja miehistä Ariesta tai Asiankannattajaa.
Wau.

Ole kumminkin kiltti ja laita mut pois listoilta. Mut tietoisuus siitä, et kelpaisin nuorillekin naarasotuksille tekee toki testosteronitasoilleni gutaa.

Mä tunnistan oman Peppini oitis kun näen, tai kuulen. Siihen tarvitaan vain kaks sanaa.

Sit mä kannan hänet kotiini, syötän tynnyriksi, panen puhki ja kysymykset sit jää vuoteen 2050.
 
Jos kaikista maailman miehistä valita pitäisi, ottaisin ehkä yhden komeimmista miehisä. jonka koskaan olen nähnyt.

Joku satunnainen matkailija metrossa, ei kotimaassa, vaan kohtalaisen kaukana täältä.
Sellainen, jossa oli aavistus George Cloonea, mutta paljon rosoisempi versio, komeampi, sellainen iäksi verkkokalvoille piirtynyt kuva hänestä jäi. Siellä se seisoi metron toisessa päässä, piti kiinni sellaisesta kiinnipitolenksusta.

Hänet voisin ottaa.
 
Wau.

Ole kumminkin kiltti ja laita mut pois listoilta. Mut tietoisuus siitä, et kelpaisin nuorillekin naarasotuksille tekee toki testosteronitasoilleni gutaa.

Mä tunnistan oman Peppini oitis kun näen, tai kuulen. Siihen tarvitaan vain kaks sanaa.

Sit mä kannan hänet kotiini, syötän tynnyriksi, panen puhki ja kysymykset sit jää vuoteen 2050.
:D

Et kai sä ny voi ohjailla mun ajatuksia tuolleen.:D
Eihän se nyt sitä tarkoita että vastapuolen tarvitsee olla samaa mieltä.
Ihan turhaan jäkität.:kiss:

Saithan sinäkin ehdottaa Susan Sharandonia.:rolleyes:
 
Meillä maalari maalasi eteisen pitkän käytävän ilman teippejä, ei muuten maalaa toista kertaa.:xmas:

Ne rajaimet on tosi ärseestä, vaikka niiden pitäs jättää seinän ja katon rajaan sellanen kaistale niin jäähän se joo, mutta ei oo just jämpti.
Tummalla värillä kun vetää niin kaikki virheet näkyy helposti.
Milloin tietämätön laittaa osaamattoman tekemään tarpeetonta, niin koko turha työ on vaarassa valua ihan hukkaan.
 
kahvikirahvi
Jos kaikista maailman miehistä valita pitäisi, ottaisin ehkä yhden komeimmista miehisä. jonka koskaan olen nähnyt.

Joku satunnainen matkailija metrossa, ei kotimaassa, vaan kohtalaisen kaukana täältä.
Sellainen, jossa oli aavistus George Cloonea, mutta paljon rosoisempi versio, komeampi, sellainen iäksi verkkokalvoille piirtynyt kuva hänestä jäi. Siellä se seisoi metron toisessa päässä, piti kiinni sellaisesta kiinnipitolenksusta.

Hänet voisin ottaa.
Söpöä :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Ultramariini
Pitäsikö valita palstalainenkin. Hmmm.. naisia on niin monia niin kauniita, että päätös olisi vaikea.

Joskin ulkonäkö ei olisi se ainoa kriteeri. Eroottisen vetovoiman yksi tekijä on sanojen taikavoima.

Tällä kriteerillä palstamiehenkin ehkä valitsisin, tosin pannessa ei puhuta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä