kahvikirahvi
Tässä on vähän karvotusta niille jotka missas eilen, olkaas tarkkana ny.
Nii kyl se muuten saatiin pois, ei tarttennu kun irrottaa luukun kansi niin siellä se auto nökötti.Tuttavat ja sukulaiset hyötykäyttöön ry.
Ei maar, ain voi ja kandee kysyä. Mut sitä tilannetta kandee välttää kun aikanaan yks hammaslääkäri illanvietossa sanoi Tapsa Rautalapsalle, et olisit ny ottanu kitaran mukaan, ni voisit laulaa meille jotain. Tapsa vastas, et jos sä olisit ottanu mukaan poran ja tuolin, niin saatais kaikkien hampaatkin kuntoon täs samalla.
oma apu, paras apuNii kyl se muuten saatiin pois, ei tarttennu kun irrottaa luukun kansi niin siellä se auto nökötti.
Wow mikä pehko! Siistii..Tässä on vähän karvotusta niille jotka missas eilen, olkaas tarkkana ny.
[]
Toi on muunnelma Kekkosen lausumasta:jaanpa nyt teille (vaikka tää ei tän iltasia ketjulijoista muita koske) minkä kuulin varttuneelta loijjarilta:
vanhenevan miehen 3 perussääntöä:
-kuse aina kun on mahis
-älä koskaan luota pieruun
-älä jätä erektiota käyttämättä
eikös Kekkonenkin ollut koulutukseltaan loijjari?Toi on muunnelma Kekkosen lausumasta:
Kun tarjotaan syömistä pitää syödä.
Kun tarjotaan juomista pitää juoda.
Kun tulee tilaisuus käydä kusella pitää käydä.
Wow mikä pehko! Siistii..
Tässä on vähän karvotusta niille jotka missas eilen, olkaas tarkkana ny.
On hieno.
Vaik itte olen mahdollisimman helppohoitoisen ystävä, niin ei se estä meikäläistä ihailemasta toisentyyppisiä ratkaisuja.
(Mä käyn karvatohtorilla vaan jokusen kerran vuodessa ohjeella "lyhyt". Sit kun tukan pituus alkaa itteäni häirittemään on aika varata uus käynti karvatohtorille.) :ashamed:
Miksei lapset saa puhua homoista? Eri asia on tietty jos haukkuu homoksi, mutta muuten mun mielestä on vähän hulua alkaa hyssyttelemään kun kuitenkin se on nykypäivänä niin tavallinen asia ja naimisiinmeno-oikeuskin on vireillä.Hmm..keskustelu 8v. tyttöni kans, tyttö lähössä pihalle.
- Äiti, tuu tänne (huutaa eteisestä)
- No, mikäs nyt?
- Äiti, näytänkö mie homolta?
- Se on muuten semmoinen sana mitä ei lapset käytä...
- No, näytänkö?
- No et ku söpöltä.
- Pus pus, menen nyt. Moi.
- Moi moi, oo kiltisti.
Koulusta vissiin tarttunu tuokin, ei kotona käytetä ko. sanaa missään yhteydessä.
Ihmetytti tosin miks ei tullu mitään kyselyä, miksi ei sais sanoa tai mitä tarkoittaa..
Mää käyn yleensä äitillä ja sanon että "tee jotain". Aina se on tehny.On hieno.
Vaik itte olen mahdollisimman helppohoitoisen ystävä, niin ei se estä meikäläistä ihailemasta toisentyyppisiä ratkaisuja.
(Mä käyn karvatohtorilla vaan jokusen kerran vuodessa ohjeella "lyhyt". Sit kun tukan pituus alkaa itteäni häirittemään on aika varata uus käynti karvatohtorille.) :ashamed:
Tais olla.eikös Kekkonenkin ollut koulutukseltaan loijjari?
Mutta onhan siinä eroa, haukkumiseen ja muuhunkin kiusaamiseen puututaan mutta jos muuten vaan kyselee tai juttelee asiasta niin ei siinä oo mitään pahaa.alakouluikäsille on tyypillistä käyttää homoa haukkumasanana
munkin pojat on kyselleet että mitä se tarkottaa
niimpäMutta onhan siinä eroa, haukkumiseen ja muuhunkin kiusaamiseen puututaan mutta jos muuten vaan kyselee tai juttelee asiasta niin ei siinä oo mitään pahaa.
tuli eilen lähettyä radalle?Tukka kipee!
: pusu ja puhallus jo hepottais:Tukka kipee!
Noup.Mä eksyin kun suunnitelmissa oli et tsihikaveri tulee tähän mutta meninkin sinne.tuli eilen lähettyä radalle?
Vielä ku sais pärstää leikeltyä niin olisin määki tyytyväinenWautsiwau tota pitkäkaulan uutta lookkia! Upee!
eikö aleta korjaamaan semmosta mikä ei ole rikkiVielä ku sais pärstää leikeltyä niin olisin määki tyytyväinen