Vai pandoja. Mä kaivelen jotain mun kuva arkistosta.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29623489:Jotain söpöjä pandoja vaikka.. tissit
Vai pandoja. Mä kaivelen jotain mun kuva arkistosta.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29623489:Jotain söpöjä pandoja vaikka.. tissit
Sulla taitaa olla se kuva. Uusia kuvia en oo ottanut pitkään aikaan.muistetaan sit että jos saamaan aletaan niin kavereille kans
ei oo tullut säästettyä joten muistinvirkistys ei tekis hallaa vanhan silmilleSulla taitaa olla se kuva. Uusia kuvia en oo ottanut pitkään aikaan.
Jos haluu saada, on pakko antaa.. :saint:muistetaan sit että jos saamaan aletaan niin kavereille kans
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29623536:Jos haluu saada, on pakko antaa.. :saint:
Munarikasta synttäriäAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;29623454:Moi bitsit. Mul on tänää synttärit ja mun yv-loota näyttää nollaa, missä mun kaikki onnitteluviestit ja kuvat on? HÄH???
Tsemppiä, ei mitään mitä ei voisi helpottaa herkuttelemalla ja katsomalla jotain kivaa leffaa.Vitutuspäivä. Mutta tulin silti porukoille yökylään.
noh, mikäs on? :jaxuhali:Tää on sen luokan vitutusta ettei lähe herkuttelemalla.
No mitäs se äijä teki?Tää on sen luokan vitutusta ettei lähe herkuttelemalla.
:hug: :kiss:Vitutuspäivä. Mutta tulin silti porukoille yökylään.
...tai jätti tekemättäNo mitäs se äijä teki?
no voi hiivattiKato ruutis fb.
Eipä sieltä muutkaan pääse lunttaamaan kun yyveellä ollaan juteltu.Ai nii.
Huvittaisko kahvikirahvia laittaa parin lauseen tiivistelmä vitutustapahtumista?
Mä kun en o naamakirjassa, niin en pääse lunttaamaan.
On olemassa.No mitäs se äijä teki?
Höh, no jopa on kuspiä ku kehtaa olla olemassa.On olemassa.
Niinpä, selkään sietäis saada suatana.Höh, no jopa on kuspiä ku kehtaa olla olemassa.
Höh, tylsää :/Niinpä, selkään sietäis saada suatana.
No okei on se muutakin tehny, mutta se ei kuulu palstalle.
Tuttavat ja sukulaiset hyötykäyttöön ry.Mää koitan ensin irrottaa sen pesuaineluukun. Se näytti olevan kahdella ruuvilla kiinni sillain että siitä etuseinämästä saa sen luukun kokosen palan irti.
Mutta ellen nää niin sitten pyydän ämpärin kaveria kattomaan, korjaa työkseen pesukoneita.