The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Tuttavat ja sukulaiset hyötykäyttöön ry.

Ei maar, ain voi ja kandee kysyä. Mut sitä tilannetta kandee välttää kun aikanaan yks hammaslääkäri illanvietossa sanoi Tapsa Rautalapsalle, et olisit ny ottanu kitaran mukaan, ni voisit laulaa meille jotain. Tapsa vastas, et jos sä olisit ottanu mukaan poran ja tuolin, niin saatais kaikkien hampaatkin kuntoon täs samalla.
Nii kyl se muuten saatiin pois, ei tarttennu kun irrottaa luukun kansi niin siellä se auto nökötti.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
jaanpa nyt teille (vaikka tää ei tän iltasia ketjulijoista muita koske) minkä kuulin varttuneelta loijjarilta:

vanhenevan miehen 3 perussääntöä:

-kuse aina kun on mahis
-älä koskaan luota pieruun
-älä jätä erektiota käyttämättä
Toi on muunnelma Kekkosen lausumasta:

Kun tarjotaan syömistä pitää syödä.
Kun tarjotaan juomista pitää juoda.
Kun tulee tilaisuus käydä kusella pitää käydä.
 
IhQ
Hmm..keskustelu 8v. tyttöni kans, tyttö lähössä pihalle.

- Äiti, tuu tänne (huutaa eteisestä)
- No, mikäs nyt?
- Äiti, näytänkö mie homolta?
- Se on muuten semmoinen sana mitä ei lapset käytä...
- No, näytänkö?
- No et ku söpöltä.
- Pus pus, menen nyt. Moi.
- Moi moi, oo kiltisti.

Koulusta vissiin tarttunu tuokin, ei kotona käytetä ko. sanaa missään yhteydessä.
Ihmetytti tosin miks ei tullu mitään kyselyä, miksi ei sais sanoa tai mitä tarkoittaa..
 
Tässä on vähän karvotusta niille jotka missas eilen, olkaas tarkkana ny.

On hieno.

Vaik itte olen mahdollisimman helppohoitoisen ystävä, niin ei se estä meikäläistä ihailemasta toisentyyppisiä ratkaisuja.

(Mä käyn karvatohtorilla vaan jokusen kerran vuodessa ohjeella "lyhyt". Sit kun tukan pituus alkaa itteäni häirittemään on aika varata uus käynti karvatohtorille.) :ashamed:
 
kahvikirahvi
Hmm..keskustelu 8v. tyttöni kans, tyttö lähössä pihalle.

- Äiti, tuu tänne (huutaa eteisestä)
- No, mikäs nyt?
- Äiti, näytänkö mie homolta?
- Se on muuten semmoinen sana mitä ei lapset käytä...
- No, näytänkö?
- No et ku söpöltä.
- Pus pus, menen nyt. Moi.
- Moi moi, oo kiltisti.

Koulusta vissiin tarttunu tuokin, ei kotona käytetä ko. sanaa missään yhteydessä.
Ihmetytti tosin miks ei tullu mitään kyselyä, miksi ei sais sanoa tai mitä tarkoittaa..
Miksei lapset saa puhua homoista? Eri asia on tietty jos haukkuu homoksi, mutta muuten mun mielestä on vähän hulua alkaa hyssyttelemään kun kuitenkin se on nykypäivänä niin tavallinen asia ja naimisiinmeno-oikeuskin on vireillä.

Vaikka en tietenkään tiedä sun kantaa asiasta, kunhan pisti silmään.
 
  • Tykkää
Reactions: LIEN
kahvikirahvi
On hieno.

Vaik itte olen mahdollisimman helppohoitoisen ystävä, niin ei se estä meikäläistä ihailemasta toisentyyppisiä ratkaisuja.

(Mä käyn karvatohtorilla vaan jokusen kerran vuodessa ohjeella "lyhyt". Sit kun tukan pituus alkaa itteäni häirittemään on aika varata uus käynti karvatohtorille.) :ashamed:
Mää käyn yleensä äitillä ja sanon että "tee jotain". Aina se on tehny.
Mut tää tukka oli pian valmistuvan parturikampaavaksi opiskelevan kaverin yks näyttötyö.
 
Kylmä maito ja suklaa helpottaa:p piti hakea maitoa urakalla lisää kun sitä menee tänää,hain mättöruokaakin mutta en saanut kuin muutaman suupalan alas kun rupes tökkimään.kaiken huipuksi unohdin kännykän ja avaimet ja piti lähteä hakemaan vara-avainta....
ehkä pienet tirsat auttais.
 
Viimeksi muokattu:
Ai nii. Tinkuliinille.

Se hajulukon avaus ja putsaus ei o mitn rakettitiedettä, vaan kuuluu ihan jokanaisen perustaitoihin. Ei o vaikeeta, mut voi toki olla sotkuista ja pahanhajuista. Työn ajaksi se lattiareikä kandee tukkia vaik talouspaperitollolla, koska hajulukko on usein nimensä veroinen.

Ei naiset oikeesti o niin avuttomia, et ne jokaiseen pikkuhommaan tarttis anakondanomistajaa. Hyvin toki osaavat näytellä avutonta avuntarvitsijaa ja se on hyvä juttu koska meille miehille on toisinaan tärkeetä saada tuntea ittemme tarpeellisiksi.

Ex- rouvakultani antoi mun kototönöön asentaa vedet, viemärit, sähköt, keittiön, kylppärit, lämmmityksen (joo joo, en rikkonu lakia, kyl sähköjen ja kattilan kytkentöihin palkattiin valantehny ammattilainen) mut sit hajulukkojen putsauksen omi kyl ittelleen periaatteella, et nainen osaa. Ja ihan varmasti osaa.

Naarasotusten perustaitoihin kuuluu:

Avata ja putsata hajulukot
Laittaa pekonilla höystettyä hernerokkaa
Rapsuttaa (mun) masua sillai söpösti
Heittää mies pihalle
Tykätä Beatlesista
Olla joskus kattomatta peiliin ja nauttia ittestään siit huolimatta
Sanoa miehelle mitä tämän tulee tehdä tehdäkseen naisen iloiseksi.

Maailma on täynnä tasa- arvoa ja joku hajulukon putsaus on juttu jos ei miestä tai huoltofirmaa tartte.

Sen sijaan lause jota ainutkaan mies ei o vissiin koskaan sanonu kuuluu: "Käyhän kultaseni vaihtamassa renkaat sillä aikaa kun mä tiskaan."
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä