se meinas että panisin...Tän mää kyllä haluaisin kuulla, yyvee ellet halua julkisesti lausua
se meinas että panisin...Tän mää kyllä haluaisin kuulla, yyvee ellet halua julkisesti lausua
VAU!Tässä on vähän karvotusta niille jotka missas eilen, olkaas tarkkana ny.
En usko että panisse meinas että panisin...
Tän mää kyllä haluaisin kuulla, yyvee ellet halua julkisesti lausua
no kerro nyt missä olin väärässä? muakin rupes kiinnostaa...:xmas:tinku on sekä oikeessa että väärässä
Itse juuri tuollalailla jouvuin selvittelemään pojille että mikäs se homo oikiasthan on kun olivat kuulleet muiltaNo eikös nyt olis ajankohtaista jutella ja kertoa lapselle mitä se homo oikein tarkoittaa, kun lapsi on sen sanan jo saanu selville?
no kerro nyt missä olin väärässä? muakin rupes kiinnostaa...:xmas:
Se tarkottaa sitä että on pallo jalassa.no kerro nyt missä olin väärässä? muakin rupes kiinnostaa...:xmas:
niin vissiin ja jos ei olis niin...tsuhitsuhiSe tarkottaa sitä että on pallo jalassa.
Se tarkottaa sitä että on pallo jalassa.
niin vissiin ja jos ei olis niin...tsuhitsuhi
Niin niin, eli on pallo jalassa niin no can do.panisin on tiettävästi konditionaalissa eli tarkottaa että teoriassa jos se olis mahollista
Niin niin, eli on pallo jalassa niin no can do.
Puhutaan nyt samasta asiasta mutta näköjään eri kielellä.
Meil miehilläkin saa olla salaisuuksia.no kerro nyt missä olin väärässä? muakin rupes kiinnostaa...:xmas:
Sinuna mä varmuuden vuoksi opettelisin shakkia...no ei sirahvi niin kahjo ole että antas tämmöselle paapalle
meikä jos kävis ehotteleen niin se sanois että mee pappa bingoon
Tinku tai AquileraJos muuten saisitte ja voisitte harrastaa seksiä ihan kenen tahansa kanssa koko maailmassa, niin kenet valkkaisitte?
Susan Sarandon.Jos muuten saisitte ja voisitte harrastaa seksiä ihan kenen tahansa kanssa koko maailmassa, niin kenet valkkaisitte?
No periaatteessa joo.No eikös nyt olis ajankohtaista jutella ja kertoa lapselle mitä se homo oikein tarkoittaa, kun lapsi on sen sanan jo saanu selville?
Susan on ihana ja voi himpatti että on upea näyttelijä.:heart:Susan Sarandon.
Saisin kyl käyttää kaikki puhelahjani kantaessani hänet nukkumaluukkuuni, mut naarasotukset pitää joko puhua pyörryksiin tai lyödä tainnoksiin. Pyrin suosimaan tota ensinmainittua.
Me ei koskaan puhuttu kotona tommosesta, en mää edes kertonu kun semmoset alko ja olisin varmaan kuollut häpeään jos äiti olis yrittäny jutella. Mä käytin hyväkseni koulun terveystiedon tunnit ja lueskelin niitä lippulappusia mitä jaettiin.No periaatteessa joo.
Tuossa yks päivä mietin mitä tuolle tytölle kertoo sit menkoista, itellä kuitenkin ne alkoi jo vähän vajaa 10-vuotiaana ja pelottaa että jos tuokin saa ne riesakseen niin aikasin : /