katoppako ko oot löytäny jostain valehtelevan peilinPeili väittää kyllä ihan muuta :snotty:
katoppako ko oot löytäny jostain valehtelevan peilinPeili väittää kyllä ihan muuta :snotty:
Mun tukkamalli on aina vaan SA-INT. Helppoa.Mää käyn yleensä äitillä ja sanon että "tee jotain". Aina se on tehny.
Mut tää tukka oli pian valmistuvan parturikampaavaksi opiskelevan kaverin yks näyttötyö.
Mä en muista koskaan tavanneeni nuorta neitoa joka ei olis hurjan kaunis.Vielä ku sais pärstää leikeltyä niin olisin määki tyytyväinen
mulle tuli muuten kutsu pappografiaan mutta pikkusen jännittää että niinköön tuohon tohtis mennä
Mä taas olen sitä mieltä, et omena päivässä pitää lääkärin loitolla.
Jos osaa heittää tarpeeks lujaa ja tarkasti.
Seuraava lääkärinvastaanotto mulla on patologi. Eipä tuu hoitovirheitä.
Älköön me sitten tavatko jotta pääset pysymään tuossa kuvitelmassasiMä en muista koskaan tavanneeni nuorta neitoa joka ei olis hurjan kaunis.
Täs mieles maailma on tasa- arvoinen.
Kaikki naiset on kauniita ja me miehet saadaan olla reilusti rumia.
Älköön me sitten tavatko jotta pääset pysymään tuossa kuvitelmassasi
En tarkoittanut että se on mitenkään kiellettykään aihe mutta ei olla ihan asiakseen alettu juttelemaankaan. Ainakaan vielä, kun ei oo ollut ajankohtainen aihe.Miksei lapset saa puhua homoista? Eri asia on tietty jos haukkuu homoksi, mutta muuten mun mielestä on vähän hulua alkaa hyssyttelemään kun kuitenkin se on nykypäivänä niin tavallinen asia ja naimisiinmeno-oikeuskin on vireillä.
Vaikka en tietenkään tiedä sun kantaa asiasta, kunhan pisti silmään.
No eikös nyt olis ajankohtaista jutella ja kertoa lapselle mitä se homo oikein tarkoittaa, kun lapsi on sen sanan jo saanu selville?En tarkoittanut että se on mitenkään kiellettykään aihe mutta ei olla ihan asiakseen alettu juttelemaankaan. Ainakaan vielä, kun ei oo ollut ajankohtainen aihe.
Enkä oo mikään homovastainen, jokainen saa olla mitä on ja on sinällään sama tykkääkö ihminen miehistä, naisista vai molemmista.
älä nyt höpsi siellä.tuosta kuvasta jo näkee että naamakin on nätti...katoin sun ripsiä ja silmää niin kyllä on niin nättiä.Vielä ku sais pärstää leikeltyä niin olisin määki tyytyväinen
No silmät on ihan jees mutta onneks sensuroin koukkunokan ja muut osat naamasta poisälä nyt höpsi siellä.tuosta kuvasta jo näkee että naamakin on nätti...katoin sun ripsiä ja silmää niin kyllä on niin nättiä.
Ruutis huoh, en jaksais taas kerrata miten menee se sanonta joka alkaa että "nainen on aina oikeassa...."
No se kuva jonka joskus näin susta ja alastulosta ja arieksesta niin nätti oot.No silmät on ihan jees mutta onneks sensuroin koukkunokan ja muut osat naamasta pois
No se kuva jonka joskus näin susta ja alastulosta ja arieksesta niin nätti oot.
Alastulo se vasta nätti onkn :heart:No se kuva jonka joskus näin susta ja alastulosta ja arieksesta niin nätti oot.
Ton toteaminen vaatii aviomieskoulun käyneen kaljamahan.Ruutis huoh, en jaksais taas kerrata miten menee se sanonta joka alkaa että "nainen on aina oikeassa...."
Alastulo se vasta nätti onkn :heart:
Kumpikin ootteAlastulo se vasta nätti onkn :heart:
Minkälaisen säestyksen tähän tahdot?naisen ulkonäkö on ainoa asia maailmassa minkä miehet tietää paremmin :lääh:
Tän mää kyllä haluaisin kuulla, yyvee ellet halua julkisesti lausuaniimpä, voisin luonnehtia jopa muutenkin mutta ko oon ujo maalaispoika niin en hirviä kirjottaa ihan kaikkea mitä tulee mieleen