The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää käyn yleensä äitillä ja sanon että "tee jotain". Aina se on tehny.
Mut tää tukka oli pian valmistuvan parturikampaavaksi opiskelevan kaverin yks näyttötyö.
Mun tukkamalli on aina vaan SA-INT. Helppoa.

Aikanaan intissä ollessani lomatarkastukseen sattui joku krapulainen ja veemäinen skappari. Kaikkien tukat oli liian pitkät.

Ongelman ratkaisuun tarvittiin vain sakset ja mä. Parturoin kakskyt päätä puoles tunnissa.

Jos tätä ketjua lukee joku intti- ikäisen kans seurusteleva, niin tota hiusmallia ei kande kauhistella. Toi pikaFiskarsmalli ny vaan on ton näköinen.
 
IhQ
Miksei lapset saa puhua homoista? Eri asia on tietty jos haukkuu homoksi, mutta muuten mun mielestä on vähän hulua alkaa hyssyttelemään kun kuitenkin se on nykypäivänä niin tavallinen asia ja naimisiinmeno-oikeuskin on vireillä.

Vaikka en tietenkään tiedä sun kantaa asiasta, kunhan pisti silmään.
En tarkoittanut että se on mitenkään kiellettykään aihe mutta ei olla ihan asiakseen alettu juttelemaankaan. Ainakaan vielä, kun ei oo ollut ajankohtainen aihe.
Enkä oo mikään homovastainen, jokainen saa olla mitä on ja on sinällään sama tykkääkö ihminen miehistä, naisista vai molemmista.
 
kahvikirahvi
Hiisi ku tarttee äitin ikivanhasta kännykästä siirtää kuvia tietokoneelle. Ei muistikorttia jolla siirtää, ei usb-kaapelia jolla siirtää. Bluetoothilla yksi kerrallaan. Jeah!!
 
kahvikirahvi
En tarkoittanut että se on mitenkään kiellettykään aihe mutta ei olla ihan asiakseen alettu juttelemaankaan. Ainakaan vielä, kun ei oo ollut ajankohtainen aihe.
Enkä oo mikään homovastainen, jokainen saa olla mitä on ja on sinällään sama tykkääkö ihminen miehistä, naisista vai molemmista.
No eikös nyt olis ajankohtaista jutella ja kertoa lapselle mitä se homo oikein tarkoittaa, kun lapsi on sen sanan jo saanu selville? :)
 
naisen ulkonäkö on ainoa asia maailmassa minkä miehet tietää paremmin :lääh:
Minkälaisen säestyksen tähän tahdot?
Mä komppaan koko rahalla.

Ittellä kun toinen silmä on käytännössä sokea, eikä toisenkaan silmän näössä ole hurraamista, niin noi ulkonäköseikat on menettäny merkityksensä ihan kokonaan.

Nykyään kuuntelen. En kattele.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä