mymosa
Kameran lähikuva toiminnolla saa suht hyviä kuvia, kun malttaa odottaa, että kohdistaa ja ilman salamaa tosiaan
Joo o... ei tullu first signaliin mitään! Saatana mua alkaa masentaa tää jo! RFSU:n paskoja minen enää osta!! Kp 44 nyt eikä mikään näytä mitään!!No nyt mie en tajua! Oli yks rfsu jäljellä (sunnuntaina tein ja antoi 20minsan kohdalla jotain ja hävis jo 30min kohdalla), tein sen ja näin se ei ole ennen mulle tehny! Niinku mä eilen namille kirjotin omista kokemuksistani, että koskaan ei mitää haaleetakaan jää, jos jotain vilauttaakin sen puolen tunin aikana. No kahtokees näitä :O
5min
20min
kuiva (yli 1.5h)
Melko selkeeltä näyttää hei! Onnea!!Kiitos samoin, Nami, mullakin jäi sen viime kierron jälkeen rfsu:t lopullisesti kauppaan :vampire:
En tiedä mikä mulle tuli että piti vielä päivällä tehä uus testi...voiko tää pitää paikkansa? Päivää myöten VAHVISTUNUT??? Alempi siis tää päivällä tehty.
Joko tästä uskaltaa antaa itsensä toivoa?
Dpo 11 aamu & päivä - Aijaa.com
Kiitos namibihibibi Oikeassa olit, selkeältä näytti - mies haki digin mulle joka sanoi samaaMelko selkeeltä näyttää hei! Onnea!!