Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

nami Jos tuo viiva tuli pinkkinä alle 5minsan, niin sanoisin että on plussa. Mutta jos se ilmestyi muulla ajalla sen puolen tunnin aikana, niin sit tuskin on. Mä saan aina tollasen siinä vartin-20 minsan kohdalla ja se sit häviääkin. Oon plussannu rfsu:lla dpo18 kolmoseni ja sillon sain 5minsaan ihan tollasen haaleen viivan illalla ja vielä haaleemman seuraavana päivänä aamupissasta.. ja ne viivat näkyy vieläkin 7 vuoden jälkeen =)
Tuo tuli noin 5-10min ajalla ja näkyy noin edelleenkin... Pää hajoo! Mutta siis joo, teen kyllä toisen testin tässänäin kunhan sinne perkuleen apteekkiin ennätän... Huomenna ennen iltatuuria voisin kipasta hakeen jonkun herkemmän testin...
 
Toivoa nyt sopii,että aamulla olis jo edes vähän vahvempi.. en usko kyllä ennenku oikeesti saan (joskus) sen kunnon plussan :D kattelin äsken noita km kierros ja kemiallisen kierron testien kuvia,joita sillon ihmettelin et näkyykö,ja ihan hyvin nyt ku katto niitä,ni näky :D
 
Kusasin tuon toisenkin testin ihan piruuttani noin 4h pidättelyn jälkeen ja ihan samanmoinen haalee viiva tuli. Ihan tarkkaan en osaa sanoa oliko 10min sisällä, mutta alle puolituntia meni kuitenkin... Nyt ihmetyttää... Hittooko ei voi olla sitte selkee plussa tai ihan vaan puhdas nega. Persiistä tuommoiset "ollakko vaiko eikö"-viivat!!
 
Toivotaan nami että se ois nyt ihan ihteään. Hirmu jännää, kun monella taas haamua, että saako joku ihan kunnon plussan jo, peukut sille ja meille!

Mun siinä tän aamun apteekin omassa viivalainen hitusen vahvempi ku muissa.. hitto. Tiedän että antanut monelle tuollaisia tarkoittamatta mitään, mut mulle ei. Mut miks hitossa se ei vahvistu!!? Nyt ei ole ku rfsu testi tuolla ja en kyllä siihen luota niin ei oikein tee mieli ees tehdä. Miksi mä sen otin ku vieressä pc:ä :stick:

Tuo ovistesti oli jännä.. laitanpa huvikseen kuvan miten eilisestä erilainen. Voisko tuo mitä merkata?
 
^^ No noi on! Ja niin oon lukenutkin että kaikilla ketkä ovistikulla testanneet, viivat tuota luokkaa just. Ite vaan ihmettelin että on noinkin paljon vahvempi tuo oman tikun viiva, mut tosiaan ei mikään plussa. Kait se vaan vaihtelee eri päivinä se lh-hormonikin..
 
No nyt mie en tajua! Oli yks rfsu jäljellä (sunnuntaina tein ja antoi 20minsan kohdalla jotain ja hävis jo 30min kohdalla), tein sen ja näin se ei ole ennen mulle tehny! Niinku mä eilen namille kirjotin omista kokemuksistani, että koskaan ei mitää haaleetakaan jää, jos jotain vilauttaakin sen puolen tunin aikana. No kahtokees näitä :O

5min

20min

kuiva (yli 1.5h)
 

Omaa napaa. Aamuinen testi. Tai tein ekan viideltä,ja kattelin pari min ja vähän jotain näky, sit painoin nukkumaan takas.:D tää laimeesta pissasta vaikka oli 2,5h rakossa.. mut ei se taida vahvempi olla ku eilinen :(
neIHM,mulla on jääny rfsu:hun viivat noin vaikken oo ollu raskaana,mutta jos sulla ei oo ni sillonhan voit hyvin olla raskaana :p nyt nainen hopihopi joku toinen testi hakemaan :D
 
^^ näkyyhän tossa taas hailura viivanen.

Joo mulla ei ole jäänyt mitään.. no siihen minkä pojasta trin 7 vuotta sitten mut ei näihin mitä nyt testaillu sillon tällöin oon tehny. Aina tulee 20min kohdalla väritön viivan paikka ja sit seki häviää. Toi on kyllä eka missä tulee iha 5minsaan tollanen ja jää tollanen kuivana. Mut paska testi ja osaa temppuilla. Ni en luottas kauheesti. Hitokseen ilikii enää tässä tuppukylässä yhtää testiä hakee. Cm ainut mikä myy ja sit noi pari apteekkia..
 
wc ankka No näkeehän tuon =)! Hienoa jes!

ja jos rfsu antas räiskyvän punasen viivan, niin sen minä uskoisin sillä testillä. Jos pc antas tollasen, uskosin ihan sillä kertaa. Mutta kun tuo testi on vaan niin hazardi, jotta ei siihen voi luottaa. Herkkyyshän on tossa rfsu:ssa 50? Jotenka jos toi pitäs paikkansa, pc:n pitäs jo näyttää jotain.. hitokseen vissii lenkillä poikettava cm:n kautta. Aapteekin omaa tekis mieli koittaa, mut on niin kallis sit..
 
  • Tykkää
Reactions: Wc Ankka
Voi elämän kevät... Posti ei ole vielä käynyt eikä mulla ole yhtään r-testiä. Päätin sitten testata ovistestillä, josko siihen plussa tulisi... No ei tullut. Sain elämäni ensimmäisen ovistestihaamun! :D Ei ole ikinä tullut noin haaleaa viivaa. Kävipä niinkin tuuri, että juuri tuossa liuskassa on jotain painaumia siinä kohdalla, mihin testiviivan pitäisi tulla. En tiedä vaikuttiko asiaan, mutta joka tapauksessa viiva on vaaleista vaalein ja näkyy just ja just. Jos lh-hormoni nousee ennen menkkoja (pitäisi alkaa pe, toivottavasti ei ala) niin vielä ainakaan nousua ei ole tapahtunut. Mutta ei tuo kyllä raskauttakaan vahvistanut. Nythän on siis kp26 ja dpo 12. En tiedä saanko tänään tehtyä r-testiäkään, kun pissattaa taas ihan koko ajan. Vessassa käyty klo 2, 5, 6, 8, 9, 10.15, 10.40 ja taas pissattaa. Miten tässä mitään testaa edes huomenaamulla, jos tämä meno jatkuu?! Tämä vessaralli viittaisi tärpin käyneen, mutta eipä tämä nyt mikään paras ja varmin oire ole. Lisäksi olen ihan sairaan väsynyt koko ajan, vaikka nukun yöt hyvin vessassa laukkomisesta huolimatta. Valkovuoto on melko massiivista, mutta sekinhän runsastuu vissiin ennen menkkoja. En muista, miten itselläni on yleensä mennyt, kun tämä on eka kierto, jossa tarkkaillut valkkista. Turhauttaa jotenkin taas.


Edit. Täällä kuva, missä näkyy lh-hormonin käyttäytyminen kuukautiskierron eri vaiheissa... Kuukautiskierron hormonaalinen vaihtelu - Tiesitkö tämän ehkäisystä - Ehkäisy - Hyvinvointiklinikat - Tohtori.fi
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä