Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tuntuu kyllä aika hurjalta jos vajaassa viikossa nousee 1-2:sta 3+:aan. Tai sit se toi 1-2 on ollu siinä rajalla ollakin 2-2. Ite sain 4+3 viikolla 2-3 ja 5+3 oli sit 3+ ja sitäkin se mietti tosi kauan.

Tulipas kauheesti kaikkee numerointia, toivottavasti tuosta jotain tolkkua saa :D

Tuo nopea nousu mua ihmetyttääkin. Silloin kun tiistaina testasin tuon 1-2 niin tais olla rv3+6 ja oviksen perusteella noi 1-2 viikkoa olis ihan oikein.
Tähtitomu mulla tuo testi mietti kans aamulla tosi kauan viikkoja. Teksti tuli aika nopeasti ja viikkomäärä ehkä pari min. sen jälkeen.
Äläkä nelHM pelottele kaksosilla :D Vähänkö tuo miun ukko romahtaa jos vauvoja tuleekin kaks :D
Ei se auta muu kuin yrittää malttaa odottaa tuonne maaliskuun loppupuolelle, silloin on neuvola ja eiköhän siellä sitten selviä :D

Mulla ei kyllä anna mitään :(. Aamulla pc antoi puolen tunnin päästä teosta hentosen viivan mutta eipä se enää mitään merkkaa.. noi näköjään antaa sellasia. Apteekin oman tein äsken ja eipä siihenkään mitään viivoja tullu :(. Alkasko ne menkat sit huomenna.

Kuvasaastetta luvassa, taas :headwall:.. Tässäpä apteekin omia testilöitä 1) viimeksi, kun digilläkin raskauden varmistin, mutta se ei kestänyt.. 2) ja nyt mitä olen tehnyt. Hailuraa pukkaa taas.. näissä nyt tehdyissä dpo14 tehty päivällä, dpo15 aamulla ja dpo17 illalla..

^^ ei noissa kyl oikein mitään näy. En viittiny ees testiä tehdä tänään. Kp35.. hohhoijaa! Dpo18.. tai 15.. en edes tiedä enää kun tää tällasta säätöö on nyt. Taidan vaa teitä muita nyt jännätä =). Mites Hentuntentulla aamun testi näytti???

Täällä yksi erittäin hämmentynyt hätähousu... Testin tein aamulla, kp 28 ja dpo vissiin 12. Vasta testiajan jälkeen ilmestyi kuvan haamu, joka on mielestäni kuitenkin tosi selkeä viiva vaikkakin haalea, joka kuitenkin hävisi hetken päästä ja testi muuttui puhtaaksi negaksi... Outoa!

^^ todella outoa :O. Koska iha pinkki viivahan tuo on! Mikä testi?

Juu siinä mun postauksessa se ylemöi kuva on kun tulin viime kierrosta raskaaksi, testit viikon näytti plussaa ja sit alkoi vuoto.. laitoin vaa vertailuks että tosi hailuralla alkoi sillon näyttää ja vahvistui vasta monen päivän jälkeen.

Mä en nyt tosiaan yhtään tiiä miks kierto näin venynyt. Väitän ovuloineeni koska oireet oli voimakkaat..

Jos se ois vaan iha turha tuhru! Ja viivakin vahvistus, toivotaan! Mulla on toivo mennyt täyain jo. Tänään en siksi ees lähteny testaamaan. . Yks apteekin oma ois, tekiskö huomenna? Mulla tulee vaan sitä limaista vuotoa taas.. kävin pitkällä lenkillä ja kauheesti alkoi ihan alas jomottamaan ja tuntu että jotai vuotaa mut oli sitä limasta valkkaria vaan. Hermo kyllä palaa tällaseen vatun alkaako vaiko eikö ala meininkiin MUR!

neIHM kyseessä oli briteistä tilattu onestep. Luin kerran amazonista kyseisen testin arvosteluja, ja tosi moni sanoi että muuten hyvä mutta jos plussa (varsinkin aikainen) tulee helposti vasta testiajan jälkeen. Eli ei siis oikein voi erottaa roskisplussaa oikeasta plussasta, ni arvaappa pyöriikö toi nyt päässä :D
Mutta eipä oo kukaan maininnu et viiva häviäis. Ja tosiaan ihan valkoiseksi viivanpaikka muuttui.

Noh jospa tässä malttais pari päivää. Kaapissa on vielä yksi onestep ja sit apteekin apteq-testipuikko.

Bunpy: mulla on tosta apteq testistä tuoreessa muistissa kun pc ja apteekin oma ja digikin näytti raskauden ja se ei piirtäny viivan viivaa.. ja tein niitä neljä (kun valitin yhdestä ni sain korvaukseksi niitä). Mutta onhan niillä plussattukin, minä en vaan plussaa sillä saanut.

tähtitomu ei mua kemiallinen pelota kun takana yksi kohdunulkoinen. Viime kierrossa tuli parina päivänä haamu ja sit ei enää mitään ja mietinkin et oisko ollu kemiallinen. Juurikin tosta syystä ei sais testata liian aikaisin mut minkäs teet ku ei malta :D En kyllä ymmärrä tuota logiikkaa siinä että kemiallisessa viiva tulis ja häviäis?!?! Testihän reagoi siihen raskaushormoniin joten luulis et testi reagoi siihen että joko sitä on tai ei ole. Mut mistäs mä sen tiedän, ehkä se onkin noin. Tossa mulla vaan kävi niin että testi oli mielestäni jo aika kuiva kun viiva edes ilmestyi, kun tuli testiajan ulkopuolella. Aika hämärää :)

neIHM juu tuntuu että on täysin mahdotonta löytää luotettavaa testiä kun jokaisesta ihmisillä on sekä huonoja että hyviä kokemuksia. Siksi onkin hyvä että on kaapissa muutama eri merkkinen. Varmaan sitten ku plussa joskun pärähtää niin pakko varmistaa digillä.

Mut tosiaan nyt kun jaksais pari päivää odottaa ja jos ei menkat oo alkanu ni uus yritys.

Sitä luotettavaa testiä tosiaan vaikea löytää jos on hätäpökä ja testaa liian aikasiin ja paljon.. varmasti saa jonku haamun tai roskihaamun mikä nostattaa toiveita. Ja mä olevinaan nään aina viivoja :D

Tein huvikseen rfsu ovistestin ku kauppareissulla tarttu mukaan halvan hinnan vuoksi. Tulihan siihen 2 viivaa mut ei se testiviiva ollut yhtä vahva kun kontrolliviiva. . Siis jos jollakulla ovistesti näyttää raskauden niin enpä ole tuonkaa mukaan. Otin mä niitä rfsu r-testejäkin paketin iha huvin vuoksi. P*skatesti mutta jos raskaana ois niin se viiva tulis siihe 5min sisään ja jää. Oon saanu niitä turhia sillä joka keeta mut tulee sen 5min jälkeen ja häviää kokonaan pois. Pitää tehdä ne joskus pois jos ei menkat nyt ala.

Täällä on nyt niin uskomaton tilanne, että on dpo 9 tai 10 eikä testeihin piirry edes hailakkaa haamua. En voi uskoa, että juuri tässä kierrossa, missä kaikki oli kohdillaan, niin yhtäkkiä ei olisikaan tärpännyt edes sen kemialllisen verran... En vain suostu uskomaan. Mutta kahdessa edellisessä kierrossa on jo tässä vaiheessa tullut viivaa, vaikka ne tosiaan on sitten heti alkuunsa keskenmenneetkin. Voi itkupotkuraivari ja megalomaaninen pettymys... Yritän tässä vielä valaa uskoa itseeni, että saumat on, mutta en nyt oikein jaksa uskoa siihenkään.

mulla oli toisessa kaksi selkeää viivaa ja toisessa tuo yksi. Testin tulos oli "ei raskaana". Mutta tosiaan... huimasti testiajan ulkopuolela vasta aloin tutkimaan. Ja siis menkat(?) tuli tulvimalla ja silti minulla on olo että olisin raskaana. Nuppi sekoaa...

Oodikas: No älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon...Mulla menossa Dpo 11 ja negaa näyttää. Ja vielä olen kyllä siinä toivossa että sieltä voisi plussa tulla;)) En ennen usko kun menkat tulee etten ole raskaana...tai en siis halua uskoa;))))) hehehe......
Tsemppiä sulle:hug:

Yhteistyössä