Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;29602970:
Tässäpäs vielä kuva minun kahdesta puretusta joissa molemmissa oli 2-3, ihan ielenkiinnosta ne sillon purin, että näkee onko viivat muuttunu mitenkään. Toinen rv 4+1 ja toinen 5+0

mun viivat oli hivenen tummemmat kuin tuossa ekassa, mutta ei kuitenkaan noin vahvat kun tokassa.

Perhanan perhana... pitää varmaan ostaa joku testi vielä. Mut tosiaan mulla oli tulva juuri. Vuoto kestänyt kaikkineen tuhruineen ja tuvineen puolitoista viikkoa. Tänään vielä tiputti vanhaa verta. Silti mulla on tunne et olen raskaana. Se tunne on jotenkin yhtä vahva kuin kolmessa aikaisemmassa raskaudessa (kaksi synnytystä, yksi km). Lämmöt hivenen koholla, maha turvoksissa, toinen rinta kipeänä, jatkuva vessahätä, mahan juilimista.

Sen verran taustaa, että molemmista onnistuneista raskauksista minulla oli ns. valemenkat. Pojasta kahdet ja tytöstä yhdet. Niissä ei kuitenkaan koskaan tulvinut tai tullut hyytymiä. Km oli sitten sellainen, jossa noita hyytymiä tuli ja meni oikeastaan samalla kaavalla kuin nyt täm vuoto. Km:n jälkeen kuitenkin oireet hävisi heti, nyt ne ei ole hävinneet.

Olen kiusannut nyt itseäni lukemalla noista alkaneista kaksoisraskauksista, joissa toinen tulee ulos. Elättelen varmaan turhia toiveita, mutta haluan selvyden. Teen ensi viikolla uuden testin ja luovutan vasta sitten. Tammikuussa tosiaan tuli muutaman päivän tuhrumenkat ja nyt tässä kuussa ihan kunnon vuoto. Sekoon, sekoon ja sekoon.

Annu-mamma: kuullostaa kyllä aika hankalalta toi sun tilanne.. mä tiedän tapauksen missä nainen odotti kolmosia ja yksi vuoti pois ja identtiset syntyi, mutta vuoto ei kyllä noin pitkä ollut. Teitkö sä testiä ennen sitä vuotoa? Ja sit todella jännä jos sulla samanlaiset viivat löytyny tikusta :O.. kyllä kai digikin pystyy valehdella. Ei kait mikään sata varmaa ole.

Minä kelailen kans että mikä hitto on! Harvoin venyy kierto näin. Oireitakin edelleen on: rinnat kipeenä, väsyttää, alamahaa juilii ja välillä tuntuu että menkat alkaa varmasti. Sitten ku mä kiinnittymisen aikaan tunsin yhden päovän ajan todella polttavaa ja erilaista jomotusta ja samaan aikaan tuli reilummin sitä limaakin. Hermo tässä palaa todellakin. Turhauttavaa tää on ja tuntuu että koko elämä seisoo paikallaan kun on epävarmaa.

nelHM: Mä tyhmä en testannut. Sen tammikuisen tuhrun jälkeen en ensin edes miettinyt mitään, mutta alkoi sitten hiukan epäilyttämään, kun tuli valtavia himoja karkkeihin yms. Sairastin myös oksutaudin siinä, niin ei sitten tullut testattua. Sitten "kierto" niistä tuhrusta venyi n. 34 päivää ja aloin taas tuhruttelemaan parin päivän ajan. Sitten tuli parin päivän paussi ja hanat aukesi :( Olen ihan varma, että siellä on ainakin ollut jotain, ellei sitten ole vieläkin. Kummallisen täyteläinen ja turvonnut olo on ja yleensä menkkojen jälkeen on kevyt olo. Vas. puolelle munasarjoja vihloo välillä.

Sen verran täytyy sanoa teille haamujen bongaajille, että tuolla sängyssä nukkuu pian 7 -vuotias tyttö, josta en ikinä saanut muutakuin negoja ja haamuja. Niitäkin sai tihrustella valoja vasten ja testejä kului :D Aina on toivoa, jos haamuja näkyy :) Ainoat raskausoireetkin hänestä oli se TUNNE, turvotus ja toinen tissi kipeä.

Tähtitomu Mulla antoi viimeksi pc:llä vasta dpo18 toooodella haalea haamua ja apteekin oma haamuili kans pitkään ja antoi sillo dpo19-20 vasta selkeemmin. Mutta mulla on kyllä usko mennyt. Tai sitten todellakaan tiedä kehostani mitään ja oon ovuloinu tooodella paljon oletettua myöhemmin.. en tiiä enää mitään :headwall:

Täällä viiva vahvistui mutta sunnuntaina oli jotenkin outo olo ja alavatsakipuja. Testasin ja sain vain haalean haalean viivan enään. Illalla sitten alkoi kipujen mukana vuoto joka on ollut niukkaa mutta tiedän että se oli siinä kun oireet katosivat myös ihan yhtä nopeasti kun vuoto alkoi.

Ja haamuaa. Erotuksena se,että tuli alle 5min ja näkyy silleen ns. Kunnolla,vaikkei kuitenkaan näy :D viimeks testasin pe... nyt kp 29/28-31.. näkeeks kukaan muu taas mitään :D niin ja kuva 5min kohdilta,harmi ku mun puhelimessa ei oo semmosta käänteisvärisysteemiä kuvanmuokkauksessa..

annikaeveliina Näen kyllä!! Mulla alotti just tollai pc antaa viimeksi haamua ja sit selkeempää viivaa. Voi kun nyt alkas vahvistuu!!! Säkin varmaan oot niin sata noita tehny että tiiät jos yhtää alkaa viivasta vialuttaa ;). Ja on näen niin puhelimella sekä koneella :D

Tähtitomun ultrakuulumisia jännään täällä!!

MollyS Voi kurjuus :( :hug:

Joo.. mut nyt kuivana ei näy oikein mitään,pitäskö siitä nyt sit huolestua? :/ eihän sitä tosiaan sais tulkita testiajan ulkopuolella,mut silti :D pakko varmaan tänään viel kusasta toi toinen ja kattoo miltä se näyttää :p ja oon tehny noita varmaan 200 ::D

annikaeveliina: mä tuolla edellisellä sivulla sanoinkin, että mulla on tollanen 7-vuotias, josta en koskaan saanut kunnon pussaa. Tuollaisia negoja ja haamuja vaan testasin. Oli aika piinaavaan, kun hänestäkin tuli vielä valemenkat ja neuvolan mielestä mitään verikokeita ei tarvittu. Piti siis ekaan ultraan odotella et onko jotain mahassa ja onko kaikki kunnossa. Suosittelen siis et odotat pari päivää ja sit soitat suorilta neuvolaan ja sanot et haamua antaa.

Omaa napaa: Ja navalla aloitan. Maha turvoksissa, munasarjat nippailee molemmin puolin nyt (eilen kipu oli vasemmalla vaan) ja mun masuun on ilmestynyt tumma hormoniviiva :O Vuotoa ei enään ole. Taidan kyllä piahkoin tekasta uuden testin. Ramppasin töissä vessassakin jatkuvalla syötöllä.

Meidän neuvolaan on turha soitella,sain semmosessa kierrossa ku oli kemiallinen,kauheet haukut siitä kuinka vaan kuvittelen kaiken yms.. sit km kierrossa en edes suostunu menemään neuvolaan,vaan ihmeen kaupalla sain ajan lääkärille.. totes keskenmenon ja kohtutulehduksen -_- onneks siis en mennyt sillon neuvolaan.. se akka vihaa mua :/ kokeilinpa kohdunnapukkaa,aikas alhaalla mutta kova,hmm.. saas nähdä alkaako vuoto :/ tarvii nyt toivoa, että olis noin onnellinen loppu ku sulla, että vaikkei tulis kunnon plussaa,ni silti vois olla.. :) mut kyl nyt sais alkaa vahvistumaan silti jos on vahvistuakseen! :)

Tein huvikseen ovistestin.. se oli vahvistunut huimasti eilisestä.. ja about sama kelloinaika, kun tein. Juu tiedän että monilla antaa vaikka minkälaista viivaa pitkin kiertoa. Mää en tiiä itestäni kun en ole aiemmin näin koittanut, mutta jännä kahtoo millanen on huomenna :D

Saattana soikoo!!

Kaupasta oli kaikki preck checkit loppu! Näillä kulmilla taitaa olla himotestaajia kun lähimarketin hyllyt on alvariinsa tyhjänä niistä :D No.. Sorruinpas perkema ostamaan sitten sen kaikkien haukkuman RFSU:n testin ja testiajalla tuli tämmönen... Ja ihan vaaleenpunasta näytti... Tarvii marssia huomenna apoteekkiin ostaan joku vähä parempi... En viittis tilata mammaksilta enää mitään kun ukko marmattaa ku postilaatikkoon on kilhdellu niitä testejä jo pienen omaisuuden arvosta... :D Mutta siis näin nyt ja kp 42...

Mä käväsin mammaksi.fi sivuilla ja tilasin muutaman testin. Ei ihan huomiseksi kerkeä, mutta keskiviikkona pitäs olla postilaatikossa. Jos ne näyttää edelleen negaa, niin tyydyn kohtalooni ja tämä oireilu on psyk. puolen juttuja. Nuppi tässä sekoaa. Pitäisi lääkeaskuja harjoitella jakaikki aika menee nyt tälläiseen pähkäilyyn.

kaikille himotestaajille tiedoksi, että ebay.uk:sta kannattaa testejä katsella. Niistä en tykännyt jotka tilasin jostain Kiinasta koska ei ollu mitään eräpäiviä tai eränumeroita näkyvissä. Mutta briteistä just tilasin one step -liuskoja 25 kpl, maksoi 7,70 ja postikulut ilmaiseksi :) ja näissä siis eräpäivät ja muut asialliset tiedot ja ovat FDA approved.

Viimeksi muokattu:
nami Jos tuo viiva tuli pinkkinä alle 5minsan, niin sanoisin että on plussa. Mutta jos se ilmestyi muulla ajalla sen puolen tunnin aikana, niin sit tuskin on. Mä saan aina tollasen siinä vartin-20 minsan kohdalla ja se sit häviääkin. Oon plussannu rfsu:lla dpo18 kolmoseni ja sillon sain 5minsaan ihan tollasen haaleen viivan illalla ja vielä haaleemman seuraavana päivänä aamupissasta.. ja ne viivat näkyy vieläkin 7 vuoden jälkeen =)

Yhteistyössä