Alkuperäinen kirjoittaja Tähtitomu;29602970:
mun viivat oli hivenen tummemmat kuin tuossa ekassa, mutta ei kuitenkaan noin vahvat kun tokassa.
Perhanan perhana... pitää varmaan ostaa joku testi vielä. Mut tosiaan mulla oli tulva juuri. Vuoto kestänyt kaikkineen tuhruineen ja tuvineen puolitoista viikkoa. Tänään vielä tiputti vanhaa verta. Silti mulla on tunne et olen raskaana. Se tunne on jotenkin yhtä vahva kuin kolmessa aikaisemmassa raskaudessa (kaksi synnytystä, yksi km). Lämmöt hivenen koholla, maha turvoksissa, toinen rinta kipeänä, jatkuva vessahätä, mahan juilimista.
Sen verran taustaa, että molemmista onnistuneista raskauksista minulla oli ns. valemenkat. Pojasta kahdet ja tytöstä yhdet. Niissä ei kuitenkaan koskaan tulvinut tai tullut hyytymiä. Km oli sitten sellainen, jossa noita hyytymiä tuli ja meni oikeastaan samalla kaavalla kuin nyt täm vuoto. Km:n jälkeen kuitenkin oireet hävisi heti, nyt ne ei ole hävinneet.
Olen kiusannut nyt itseäni lukemalla noista alkaneista kaksoisraskauksista, joissa toinen tulee ulos. Elättelen varmaan turhia toiveita, mutta haluan selvyden. Teen ensi viikolla uuden testin ja luovutan vasta sitten. Tammikuussa tosiaan tuli muutaman päivän tuhrumenkat ja nyt tässä kuussa ihan kunnon vuoto. Sekoon, sekoon ja sekoon.