Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

nyt ei ole edes ovis vielä tullut, oli pieni kokeilu jos alkaisin minipillereitä syömään ja söinkin niitä hetken. ei ne sopineetkaan ja lopetin. Mut ovista taas odottelen ja huviksi testasin, niin aina noihin mulla nykyään jotain viivanpaikkaa tulee, viimeksi testasin kp4 ja selkeä viivanpaikka silloin. :|
 
En jaksa alkaa säätämään kuvaa tähän, mutta lasketaanko pitkät vaakasuorat viivat? :D Kahden tunnin pidätyksen jälkeen sain One Steppiin vaakaviivan testialueen halki. Jotenkin se väriaine ei nyt ole kulkenut siinä oikein... Mikä huono karma tänään on, kun kaikissa testiliuskoissa jotain häikkää?! Ahdistaa, kun vaikuttaa siltä, ettei tällä kertaa ole tärpännyt edes haamun verran... :(
 
Olisin nyt ottanut kuvan siitä hienosta vaakaviivasta, mutta näin reilusti testiajan ulkopuolella se oli muuttunut haaleista haaleimmaksi haamuksi. Tosiaan 5 ja 10 min kohdalla väriaine meni pitkänä viivana testialueen yli kontrolliviivaan asti. Ei tuo nyt oikein mitään kerro, vaikka haamulainen lopulta tulikin 30-40 minun testaamisen jälkeen. Olikohan se vielä liian kylmä tai jotain, kun postilaatikosta testit hain. Täällä on kyllä muutaman asteen plussan puolella... Noh, aamulla uusiksi. (Epä)toivo elää...
 
Salama syö sitä väriä. En ite ota enää ollenkaan salamalla ku noita rääpäleitä kuvaa. En itsekkään erota noista oikeen mitään.

Itse olen täysin jo asenteella että en ole raskaana ja kroppa vaan ihan sekasin. On mulla aamuksi tuolla se toinen pc ja hätäpäissäni tilasin muutaman sofin liuskan ja varmaan neki tulee huomenna. Mulla nippailee tuonne vasemmalle.. siis vähän kun oviksessa :O. Sitä limasta vuotoakin iha hulahti taas housuun lenkillä.. pidän kyl valkkarina sitä kun ei se kirkasta todella ole. Iha sekasi koko akka. Kevättä ilmassa.. krookukset, narsisst ja tulppaanit noussu kans jopa 10cm.. jospa se meikäläisenkin kehossa kevättä rinnassa kun sekoilee :D
 
Toki saa salaman pois päältä,mut niin huono valo meillä :( ja nyt on täällä päin niin synkee ilma, että vois melkein kysyä että mikä luonnonvalo :D noh,jokatapauksessa,kyllä sen nyt pitäs parin pvän päästä olla vahvistunut,ja jos ei niin sit lopetan kyllä taas tän haihattelun :D joka kuukausi sama juttu,on tää ynseetä..
 
Mä pääsen huomenna testailemaan. Tosin illalla vasta, on niin paljon menoa töiden jälkeen. Mietin vaan, että meneekö ne testit pilalle tuolla ulkona postilaatikossa.

Lueskelen horoskooppeja huvikseni...hih.. tälle päivälle osu kiva joka vois olla tietyllä tavalla tulkittavissa ;)

Jousimies 23.11. - 21.12.

Varjelet jotakin hienoa salaisuutta, se on sinulle kaikki kaikessa. Maaliskuun puolella on aika vetää verho sen edestä. Tällä hetkellä olet odottavalla kannalla.
 
^^'Toivotaan, että horoskooppi enteilis hyvää <3

Mulla on varmaan vaan kierto ja elimistö ihan sekaisin siitä km:sta. Lueskelin kokemuksia jabtodrlla monella kierto menee seksisin ja ne venyy.. iha varhasissa spontaaneissa km:kin. No en tiiä ku ei ole kokemusta mutta varmaan just niin tässä on käynyt mullakin.
 
Huomenta kaikille :wave:
Laitan kohta uudet kuvat mun kansioon kun en tänne niitä osaa laittaa.Kaksi viivaa tuli apteekin testiin juuri äsken. on jo selkeästi vajvempia kun aikasemman. Käykääs katsomassa ja kertokaa miltä näyttää.
 
ovistesti tänään. Tuo on siinä rajalla onko plussa. Varmistun vasta kun näen ihan tasaisen mustanpunaisen viivan. Viimeksikin sain tasavahvat ja sitten haaleni, kunnes viikon päästä tuli ihan musta testiviiva. ;) onnea plussanneille! Itsellä meni usko pc:n kun aivan sama missä kierronvaiheessa testaa ja aina niihin saa jotain viivanpaikkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä