Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Vielä iha kuiva sofi.. ei se kyl eilen ees tollasta huiluraa jättänyt.. Tosin, aamupissa ja ossoo siks tehä viivanpaikkaa tmv. vahvemmaks.



Muoks. Ääh.. ei koneella näe juuri mitään. Mutta itse olen tullut himotestaamisella sen verran viisaammaksi että kaikki antaa jotain AINA tarkoittamatta yhtään mitään.
 
Viimeksi muokattu:
Mä ainaki nään neIHM :) onnea plussanneille.. :) mulla aamupissasta taas ei pc antanut oikein mitään,tuntuu et mitä pidemmälle aina päivä menee ni sitä "vahvemmaks" "viivat" muuttuu :D haha. Kai kipasen apteekin oman hakemaan,ja jollei siihen tuu mitään,ni annan olla. :) menkkaoloja ei kyllä oo yhtään,selkä sit taas on ku noidannuoli olis :eek: voi toki ollakkin,ihme vaan et ihan yhtäkkiä alko,normisti menee,jos tekee jonkun äkkiliikkeen..
 
Hei! Täältä ilmottautuu uusi yli-innokas testailija joukkoon. Ketjun olen kahlannut kokonaan läpi ja joka päivä viime aikoina jännityksellä odotellut minkälaisia viivoja kirjoittajille täällä tulee! Itse metsästän elämäni ensimmäistä haamua tai edes jonkinmoista viivaa näkyväksi, useampi kuukausi metsästystä siis jo takana...

Ja tässäpä olisi eilen päivällä testailtu, näenkö harhoja vai onko tuossa kirkkaan valkoisen viivan vasemmalla pulella aavistus punaista vaiko ei?

260214 - Aijaa.com

Ooh, noita viivoja näkee kohta jo pelkässä valkoisessa piirustuspaperissakin kun niin kovin sitä viivaa toivoo!!!
 
Viimeksi muokattu:
Apua tarvitsisin... Eli viime kuussa tulin raskaaksi, päättyi kuitenkin tod.näk. heti, koska 5+2 digi näytti vain 1-2 ja sitten 5+4 alkoi vuoto. Lääkäri sanoi, että ilmeisesti ihan vain kemiallinen. No, nyt on vasta 3 viikkoa ja 4 päivää tuosta episodista ja raskaustestit näyttää tuota mitä kuvassa. Ovulaation tikutin kyllä 15. ja 16.2., mutta silti, onko tuo nyt totta vai voisiko olla yhä siitä kemiallisesta (joka kyllä katosi testeistä vuotoviikolla kokonaan)?

20140227 100551. - Aijaa.com
 
NaksuP Yhtä vahvoiltahan nuo liuskan viivat kyllä ainakin kuvassa näyttää. Testaa uudelleen illalla? Mulla kävi tässä kierrossa niin, että aamun liuskassa viiva oli vähän epämääräinen, vaikkakin minun mielestä plussa. Illalla se oli sitten ihan selvä juttu. Mie olen käyttänyt vain liuskoja, niin en tuosta digin sielun elämästä ole kartalla...

Sen luin toisaalta, että jos ovistikku antaa plussaa pidempään kuin päivän, niin pitäisi vaihtaa testiä vähemmän herkkään. Silloin plussa pitäisi tulla yhtenä päivänä ja olisi helpompi tietää, koska se ovis ihan oikeasti on.
 

En nyt taas tiedä mistään mitään. Hain apteekin oman,se näytti ekat 5min tältä ja sit ei näkynyt enää mitään.. sit yhtäkkiä kumminki se väri levis n.20min kohdalla ton kontrollin ihan viereen,siihen tuli ihan punainen puolikas viiva,ja sit parin min päästä se katos.. arg,en kyllä ymmärrä,eikö enää voi tuohonka luottaa...
 
mymosa
Apua tarvitsisin... Eli viime kuussa tulin raskaaksi, päättyi kuitenkin tod.näk. heti, koska 5+2 digi näytti vain 1-2 ja sitten 5+4 alkoi vuoto. Lääkäri sanoi, että ilmeisesti ihan vain kemiallinen. No, nyt on vasta 3 viikkoa ja 4 päivää tuosta episodista ja raskaustestit näyttää tuota mitä kuvassa. Ovulaation tikutin kyllä 15. ja 16.2., mutta silti, onko tuo nyt totta vai voisiko olla yhä siitä kemiallisesta (joka kyllä katosi testeistä vuotoviikolla kokonaan)?

20140227 100551. - Aijaa.com
vaikea sanoa, tänään sulla olisi oviksen mukaan dpo11, joten hyvällä onnella voisi r-testissäkin jo näkyä. Mulla on nyt keskenmenosta kohta 3vkoa ja tänään vasta sain täysin puhtaan negan herkkään testiin. Mutta jos sulla on välillä jo näyttänyt negaa testit niin voisin uskoa uuteen kyytiläiseen.
 
Annikaeveliina : apteekin omassahan on aika vierekin ne viivat.. onks toi testiviivan kohdalla kuiteskin? Hitoksee se ei anna helpolla väärää. Pi jo todeta että ei ota selevää erkkikään enää noista testilöistä!
MrsAnis: kyllä sä taidat uudesttan raskaana olla! Mulla kävi samoin samoilla rv:lla ja nyt vuodon jälkeen kp39 ja en ole testien mukaan raskaana eikä ala menkatkaan ja oviksenkin mielestäni olen bongannut.. luottasin kyllä testiin =).
 
Siis tossa aiemmassa kuvassa selvä viiva ja mielestäni siinä missä kuuluu,tuo leviäminen ei ole samassa kohdassa kun aiempi viiva :eek: siks olenki nyt ihan kummissani, että mitä.. ja kumpikaan viiva ei jäänyt.. mitä tässä nyt sit pitäs uskoa,ku kerranki ns. Kunnon viivan saa (mulle kunnon viiva,ku yleensä semmosia mitä ei kuviin saa..) siitä ekasta viivasta en osaa väristä niin sanoa,ku oli kiirus ottaa kuvia :D mutta ei kai väritön noin hyvin näkyis..
 
Katoin nyt Annikaeveliina sun testejä paremmalla ajalla uudestaan ja tossa ekassa on kyllä viiva.. missä pleksi päällä.. on outoa! Mulla sillo ed.kerralla hento viiva tummu kuivuessaan ja samanlaista heikkoa viivaa sain ku viimeks apteekin omalla testasin.. ja kun sillo viimeks anto iha syystä haamua ja aiemmin negakierrossa ei edes haamua mut nyt taas haamua.. en kuule tajua mäkään! Pitää varmaan tehdä sellanen vkl jos ei ala menkat.
 
Mikä lie sekundatesti se apteekin oma,jokatapauksessa tein toisen semmosen ja digin vielä kylkeen,digi sano ei raskaana (arvasin) ja ihan haaleet ne viivatki siel sisällä,ja apteekin omaan ei tullu juur mitään.. eli en ole raskaana. Alkais ees ne menkat,ettei menis kierto ihan vituiks..
 
Mihinkäs sitä testinisti tavoistaan... Ostin Prismasta Pc:n liuskapaketin. Tekisi mieli jo nyt uittaa yksi, mutta tarkoitus on kyllä testata la tai su ja sitten keskiviikkona, jos täti tajuaa pysyä poissa. Ja jos vielä ens viikonloppunakin näyttää, että olen raskaana, niin teen toisen digin. Sitten lopetan. Mutta pakko varmistella, että hormonitaso nousee, kun viivat vielä melko vaaleita Sofeissa. Vahvistuneet ovat, mutta vaaleita silti ja mie tahtoisin nähdä sellaisen oikein tumman ja mahtavan viivan... Että voin uskoa oikeasti olevani raskaana. Keskenmenneessä syksyllä sain sellaisen, kun menkat oli vain päivän myöhässä. Nyt tuskin vielä lauantaina niin selkeää viivaa tulee.

Tsemppiä epäselvissä tilanteissa oleville ja uuteen kiertoon joutuneille! Toivotaan, että seuraava kierto on The Kierto ja plussia alkaa pärähdellä testeihin.
 
Negoista huolimatta... rinnat kipeät, lämmöt koholla, maha turvoksissa ja pissattaa. Voiko psyk.puolen jutut (valerasaus) aiheuttaa näinkin voimakkaat reaktiot? Jos minulla olisi ollut km, niin miten pian oireet häviäisi ja eikö se kuitenkin näkyisi testissä vielä haamuna?
 

Yhteistyössä