Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

Tilasin ny kauheen läjän ovistestejä, koska meikäläisellä näyttäis toi kierto olevan ihan sekaisin. Ennen kierukan poistoo oli noin 30 päivää kierto mutta nyt on menny aina reippaasti yli 40 päivää sieltä lokakuusta lähtien kun se kuparihelvetti revittiin pois! Jos sais vähä osviittaa millon tuolla sisällä saattais tapahtua jotakin... Ärsyttää ja paikoin on itkettänytkin. Koko päivän tullu maha pystyssä olevia muijia vastaan, jopa kuntosalillakin ja sit kaverikin postailee uusien teutonioidensa kuvia perkeles mulle. Ihan kun jaksais nyt innostua...
 
Ärsyttää ja paikoin on itkettänytkin. Koko päivän tullu maha pystyssä olevia muijia vastaan, jopa kuntosalillakin ja sit kaverikin postailee uusien teutonioidensa kuvia perkeles mulle. Ihan kun jaksais nyt innostua...
Tää on kummalista kyllä. Samoin täällä! Facebook täynnä joko raskausuutisia, mahapäivityksiä ja vauvauutisia. Telkkarin kun avaa, niin eikö sieltä tule vaippamainoksia tai raskaustesti mainoksia.
 
Tää on kummalista kyllä. Samoin täällä! Facebook täynnä joko raskausuutisia, mahapäivityksiä ja vauvauutisia. Telkkarin kun avaa, niin eikö sieltä tule vaippamainoksia tai raskaustesti mainoksia.
Joo ja tuntuu, että kaikki vastaantulevat äijätkin on raskaana :D :LOL: No joo... Kaipa tää tästä... Jotenki tää vaan syö hermoja. En vaan ymmärrä, että kaks aiempaa kersaani oli puhtaita (rakkaita) vahinkoja ja nyt kun oikeen todella suunnittelee, niin eihän se sieltä tule...
 
mymosa
Mä oon miettinyt tota kanssa, kun nyt ois mies joka on ihana isä sekä omalleen, että mun lapsille ja jolle soisi vielä sen yhden oman.. niin ensin yritettiin 1,5v ja vasta lääkkeillä alku..ja nyt.. km ja varmaan saadaan taas oottaa. Mutta sitten kun aikoinaan exän kanssa niin molemmat sai alkunsa heti pillereiden jäädessä.. ja sille mu**** nyt ei ois toivonut yhtään lasta kärsimään tekosistaan.
 
^
^


Nimenomaan!
Mullakin ex semmonen per.. ja eka mukula sai alkunsa 13v sitten ihan vaan, että se pari ekaa pilleriä laatasta unohtui ja toistakaan ei edes yritetty ja erokin tuli kun toista yhteistä muksuamme odotin. Nyt olis loisto mies, ihana isäpuoli lapsilleni ja joka oikeasti haluaisi edes sen yhden oman kanssani, niin osottautuukin hasteelliseks pähkinäks suorittaa... Ei meilläkään toki kauaa yrittämistä takana ole, mutta kuitenkin, syö tämä hermoja ihan keltä tahansa, vuosia yrittäneeltä tahi muutaman kuukauden yrittäneeltä. Jokainen meistä kuitenkin ihan yhtälailla sitä vauvaa toivoo....
 
mymosa
^sullon sitten samalainen historia, jäin myös oottamaan toista yksin, kun exä häippäs. Nyt tulee 2,5v kun on lapsiaan tavannut.. Onneksi on tuo nykyinen, joka haluaa olla isä ja jota kaikki lapset pitää isänään.

Mutta toivottavasti saadaan molemmat se tärppi pian!
 
^^ moneen pystyy itekin samaistumaan.. hitokseen ei ole tarvinnu kultalusikka suussa syntyä eikä kermapersiinä elellä. Siks sitä onkin nii kova muija, niiku tekin, että kyllä tää tästä vielä hyväksi kääntyy!!
 
Tuntuu kans et kaikki on paksuna.. myös ne keille ei sitä lasta niin sois (esim naapurin narkkarit sai lapsen joka jo huostaanotettiin ku siel vedettiin aineita ja lapsi jätettiin yksin kotiin yms,n.2v...) on niin väärin että semmoset tulee ihan helposti raskaaksi ja ne ketkä sit oikein yrittää ja olis toivottu, ni ei millään! Muutenki kaikki tutut raskaana :(
 
^^ meinaatko vielä testata? Oliks normi vuoto?

Mulla sellanrn taiffuuni että huhhuh. Yhet menkat oli synnytyksen jälkeen ja ne oli iha seulat, sit oli se km ja nyt kans kauhee vuoto. Mut mun menkat kestää yleensä 2 päivää ja kolmantena enää tuhruttaa.

Yritin tästä vatun tuppukylästä löytää greippimehua, voitteko kuvitella! EI OLE :O :O !!! Jumaleisson menee hermo! Ajattelin oviksen pongauksessa sitä käyttää ku kerran koittanu ja oli superovulaatio sillo, tosin tärppi tuli seuraavasta kierrosta vasta, muistaakseni. Mut eipä sit koiteta.
 
Kyllä mää varmaan taas testaan, minkä himotestaaja itselleen voi... :D Mulla on normaalisti (nyt ei oo kyllä mikään normaalia nähnytkään hetkeen) 4päivää menkat. Viimeks oli 3 ja puolipäivää, nyt 2... outoo! Mää lipitin ryb and deckersiä kunnes katsoin sitä makeutusainemäärää niin heivasin sen tyystin. Vetelin ihan kunnon verigreippiä ja ainaki grandilla tais olla jotain greippi-appelsiinimehua ja siwasta tais saada eldoradon jotain greippilitkua kans...
 
mymosa
NelHM, sun kierto pitkyttyi vissiin niin kovasti, että vuotaa nyt reilummin. Keskimmäisen imetyksen loputtua meni 4kk ennenkuin sain terot käynnistämään kierron ja vuotoa kestikin sitten 3vkoa.
 
Se greippimehukuuri on käsittääkseni siks hyvä ku siinä täysmehussa on foolihappoa runsaasti. Mikään tiivisteestä tehty härpäke ei aja asiaa eikä niissä ole edes foolihappoa, mikä vahvistaa vissii limakalvoja. Ja se valion on just se paras tähän tarkotukseen eikä sitä myydä YHDESSÄKÄÄN tän kylän kaupassa!! Ja tosiaa löytyy kylmähyllystä. V*ttu!
 
Päättäjille vois täällä vinkata ni laittasivat pykälän että pakkomyydään hedelmällisessä iässä oleville naisille jos joku vaikka ees vahingossa sais tähän tuppukylään yhdenki lapsen. . Väki vähenee vaan täällä, niin vois mennä vaikka pykälöt läpi :D

Eikä kotiinkuljetuskaan kuullosta pahalle =)
 
Annikaeveliina: mitäs testi näytti???

Mulla ei ole koskaa vuotanut kahta päivää pidempään. Oon edelleen ihan seula, hulisee vaan housuun ja pönttöön hyytymiä ja verta :O. Ihan kamalaa ja v*tuttaa. Kylpylälomalle lähtö lois keskiviikkona. .
 

Yhteistyössä