Olen varma että mua salakuunnellaan ja kuvataan salaa

• Viestiketjun aloittaja "Pöllö"
  • Ensimmäinen viesti
skgpgs
Et kommentoinut aiemmin kun kirjoitin että miehes on kyllä tosi välinpitämätön jos ei hommaa sulle apua vaikka olet kertonut hänelle noista salakuvaamisista jne. Ootko oikeesti kertonut sille kaiken?

"Hmm"
[QUOTE="Pöllö";29572116]Miksi muuten tuosta kansanedustajien tekemästä päätöksestä piti uutisoida nyt tunnin-parin sisään,kännykkäkieltohan on päätetty jo tiistaina?[/QUOTE]

Entä mitä se tarkoittaa jos illalla kun tulet koneen viereen ja olet käynyt kakkoshädällä, niin tulee uutinen, että jossain kaupungissa on vatsatauti epidemia.

onko sekin sinusta.

Ei kaikki tässä maailmassa pyöri napasi ympärillä.
Kukaan muu kuin tuttusi ei edes tiedä, että olet olemassa.
Arvaa kiinnostaako koko suomen kansaa sinun juttusi, jotta niistä lehdetkin kirjottaisi ja seuraisi sinua

Tämä kaikki on harhaisessa mielessäsi. Jos et hae apua, asetat lapsesi vaaraan.

Mitä sitten kun harhasi muuttuvat väkivaltaisiksi.
Mitä jos se ääni telkkarissa sanoo, että tapa lapsesi, mitä sitten.

Hae apua, ennenkuin jotain pahaa tapahtuu

"Vieras."
[QUOTE="Pöllö";29572116]Miksi muuten tuosta kansanedustajien tekemästä päätöksestä piti uutisoida nyt tunnin-parin sisään,kännykkäkieltohan on päätetty jo tiistaina?[/QUOTE]

No mutta se on tullu nyt medialle tiedoksi. Ihan oikeasti, sinulla on harhoja, ja pahoja.

"Haa"
Mä en ymmärrä miksi et ole pyytänyt ketään todistamaan näitä tapahtumia ? Esim näytitkö kenellekään sitä kameraa, joka kuvaa kotiasi tai etkö koskaan näiden vuosien aikana ole kysynyt keneltäkään kuuliko hän samaa, jos olet kuullut jotain outoa ? Etkö siis haluakaan selvittää asiaa. Luulen, että tiedostat itsekin noiden olevan harhaa ja pysyt siksi vaiti ?

"Pöllö"
Et kommentoinut aiemmin kun kirjoitin että miehes on kyllä tosi välinpitämätön jos ei hommaa sulle apua vaikka olet kertonut hänelle noista salakuvaamisista jne. Ootko oikeesti kertonut sille kaiken?
Kaiken,vielä enemmänkin kuin tässä olen kertonut,mutta en muista nyt teille kaikkia tapauksia kirjoittaa.Hän kunnioittaa tahtoani.

Lisää...kävin yhden yhdistyksen tai seuran kanssa katsomassa yhden teatteriesityksen.Neljä seitsemästä näytelmän esittäjästä olivat kuin lapsuudenperheeni kaksoisolennot,sukulaisuussuhdekin täsmäsi.Eräässä toisessa näytelmässä erään äitini näköisen hahmon avausrepliikki oli täysin sama kuin äidilläni,ja se lause ei ole ihan tavallinen mutta sellainen mitä äitini on hokenut aina...okei näytelmien tarkoitus on antaa tunnistettavia vertauskohtia katsojille joihin samaistua,mutta mä katsoin siinä ihan kuin omaa äitiäni.

hintze
Kyllä tuossa nyt vaan on ihan selvä yhteys noissa kaikissa jutuissa kun tarkemmin kiinnittää huomiota yksityiskohtiin. Aloittaja on vaan huippuälykäs, että huomaa kaikki yhteneväisyydet. Huih, pelottavaa mutta täysin totta.

"Pöllö"
[QUOTE="Haa";29572153]Mä en ymmärrä miksi et ole pyytänyt ketään todistamaan näitä tapahtumia ? Esim näytitkö kenellekään sitä kameraa, joka kuvaa kotiasi tai etkö koskaan näiden vuosien aikana ole kysynyt keneltäkään kuuliko hän samaa, jos olet kuullut jotain outoa ? Etkö siis haluakaan selvittää asiaa. Luulen, että tiedostat itsekin noiden olevan harhaa ja pysyt siksi vaiti ?[/QUOTE]

Se kamera oli siis 2000-luvun alussa,silloin mä vaan ihmettelin sitä mutta en silloin ajatellut asiaa enemmän,se valonheitin-juttu tuntui kyllä silloinkin karmivalta.Mutta v.2006 kun näin itseni täydellisen kaksoisolennon marketissa(joka vaan käveli hyllyjen läpi ja tempaisi käteensä sipsipussiin hädin tuskin hyllyyn vilkaisematta)ja jolla oli aika harvinainen takkikin päällä,aloin yhdistellä asioita.
Se kun ne vaatekappaleet,lauseet jne ei ole ihan mitään tavallisia,tai siis ihan normaalisti ja nätisti me pukeudutaan mutta kyse ei ole ihan tusinavaatteista.

"Vieras."
[QUOTE="Pöllö";29572184]Se kamera oli siis 2000-luvun alussa,silloin mä vaan ihmettelin sitä mutta en silloin ajatellut asiaa enemmän,se valonheitin-juttu tuntui kyllä silloinkin karmivalta.Mutta v.2006 kun näin itseni täydellisen kaksoisolennon marketissa(joka vaan käveli hyllyjen läpi ja tempaisi käteensä sipsipussiin hädin tuskin hyllyyn vilkaisematta)ja jolla oli aika harvinainen takkikin päällä,aloin yhdistellä asioita.
Se kun ne vaatekappaleet,lauseet jne ei ole ihan mitään tavallisia,tai siis ihan normaalisti ja nätisti me pukeudutaan mutta kyse ei ole ihan tusinavaatteista.[/QUOTE]

Siis mitä se kaverisi sanoi siitä valonheitin jutusta, et vastannut vielä kunnolla?

skgpgs
Ja anteeks nyt vaan mutta teistä pitäisi tehdä ls-ilmoitus kun et itse tajua että tarvitset apua, ei lasten pidä kasvaa tuollaisten aikuisten kanssa! En tarkoita pahalla tai sano sua huonoksi äidiksi, oot varmasti hyvä äiti mutta vanhempien mielenterveysongelmat eivät ole lapselle helppo juttu

"Pöllö"
[QUOTE="Hmm";29572138]Entä mitä se tarkoittaa jos illalla kun tulet koneen viereen ja olet käynyt kakkoshädällä, niin tulee uutinen, että jossain kaupungissa on vatsatauti epidemia.

onko sekin sinusta.

Ei kaikki tässä maailmassa pyöri napasi ympärillä.
Kukaan muu kuin tuttusi ei edes tiedä, että olet olemassa.
Arvaa kiinnostaako koko suomen kansaa sinun juttusi, jotta niistä lehdetkin kirjottaisi ja seuraisi sinua

Tämä kaikki on harhaisessa mielessäsi. Jos et hae apua, asetat lapsesi vaaraan.

Mitä sitten kun harhasi muuttuvat väkivaltaisiksi.
Mitä jos se ääni telkkarissa sanoo, että tapa lapsesi, mitä sitten.

Hae apua, ennenkuin jotain pahaa tapahtuu[/QUOTE]

Ei..kaikkea mä en yhdistele.Jos meillä on vatsatauti ja seuraavassa lehdessä on noroepidemiasta juttua niin en mä sitä yhdistä.Mä ymmärrän että lehtien aiheet on paljon niitä mitä mä itse elän ja missä jokainen elää,ei niihin salaliittoteorioita tarvita.Mutta ehkä juttujen aiheina,ei kai aina toimittajilla ole helppo keksiä aiheitaan.Sit esimerkiksi elokuvahahmot ja sarjojen hahmot on niitä missä on liikaa samankaltaisuutta.

"Vieras."
[QUOTE="Pöllö";29572209]Ei..kaikkea mä en yhdistele.Jos meillä on vatsatauti ja seuraavassa lehdessä on noroepidemiasta juttua niin en mä sitä yhdistä.Mä ymmärrän että lehtien aiheet on paljon niitä mitä mä itse elän ja missä jokainen elää,ei niihin salaliittoteorioita tarvita.Mutta ehkä juttujen aiheina,ei kai aina toimittajilla ole helppo keksiä aiheitaan.Sit esimerkiksi elokuvahahmot ja sarjojen hahmot on niitä missä on liikaa samankaltaisuutta.[/QUOTE]

No mutta hei, eikö tuo kansanedustaja juttu ollut aika kaukaa haettu? Miten se tähän ketjuun tai SINUUN liittyy millään tavalla?

"Pöllö"
Alkaa jo väsyttää mutta siis Hmm:lle... siis ei tavalliset uutiset mua mietitytä,mutta aikakauslehtien ja miksei välillä iltapäivälehtien juttuaiheet,jotka ei siis ole päivänpolttavia kuten joku onnettomuus tms.

....
Ap hyvä, mene ihmeessä paikkakuntasi terveyskeskukseen ja kerro nämä samat asiat lääkärille, näytä vaikka tämä keskustelu ja kirjoittamasi viestit. Ymmärrät varmaan itsekkin, että kokemasi asiat kuulostavat ihan mahdottomilta. Vaikka ne tuntuisivat kuinka todellisilta, sellaista ei kertakaikkiaan vaan tapahdu. Ihmisen mieli on monimutkainen ja voi kehittää melkein mitä vaan. Sinun kokemasi asiat tuntuvat sinusta täysin todellisista, yhtä todellisilta kuin sinä itse, perheesi ja esim. naapurit. Sehän siinä psykoosissa tapahtuu, todellisuus sekoittuu sellaiseen mitä ei ole. Jos harhat eivät olisi todentuntoisia, eihän kukaan oikeasti sairastuusi. Tilanteeseesi saa kyllä apua, kun sitä vaan ymmärtäisi hakea. Harvempi vaan sitä hakee itse, koska ei tunne minkäänlaista sairaudentunnetta.

"Pöllö"
Eikä lapset näistä kärsi yhtään ja mä en näistä hiisku heille,heillä on ollut ihan samanlainen lapsuus kuin muillakin.Mä olen näihin ajatuksiin tottunut jo 10 vuoden aikana ja ne on osa mua ja arkea,eli en mä tästä nyt romahtele yhtäkkiä.Pahin shokki on ohi.Vaikka tämä olisi vainoharhaisuutta niin tosiaan semmoinen ihminen pystyy elämään aika tavallista elämää.

"Pöllö"
Mä en edes mistään Big Brotherin kaikista kausista jaksa järkyttyä tai yhdistellä,mutta yhdessä tehtävässä ne asukkaat pukeutuivat täysin mun miehen perheen näköisiksi,taisi olla joku 3.kausi ja tehtävänä oli spurgut vs.hotelli/taivas eli osa porukkaa vietti aikansa ulkona ja osa sisätiloissa.Eli nämä mitkä oli ihan look-alike olivat niitä spurguja.

Yhteistyössä