[QUOTE="mies";29567974]Juuri näin
Minusta nää kommentit monet on jotenkin katkeria ja kamalan matalamielisiä, etenkin ollakseen naisten tekemiä. Odottaisin enemmän, ja erilaisempaa, naissukupuolelta. Näkemysten kovuus ennen kaikkea verrattuna aloittajaan on silmiinpistävää. Epäilen vahvasti, että tällaiset ihmiset eivät voi hyvin, sillä hyvinvoiva ihminen suuntaa iloa ja valoa ympäristöönsäkin ja lähtöjään suhtautuu myönteisesti, tai ei ainakaan vihalla ja vittuillen, kanssaihmisiinsä.
Näkemykseni onkin, että maassamme jäljitellään väärällä tavalla tai liian suuresti jonkinlaista karikatyyria miehestä, joka ei sitten tunteile eikä haihattele vaan on "riuska", järkevä ja törkeäkin käytökseltään. Että nainen haluaa olla tällainen, esimerkiksi tasa-arvon nimissä. Hämmentävää kyllä, tällaiset naiset ovat "päässeet" perheen perustamaan eli se tarkoittaa, että moinen käytös valitettavasti jatkunee, koska siitä palkitaan. Panen toivoni nuorempiin naisiin, joissa onkin useita kivoja
[/QUOTE]
Toi sun yleistäminen on kyllä niin järkyttävää että ei ihme että sun viestit nostattaa monen niskakarvat pystyyn.
Tässä nyt kun oot niistä naisista niin paljon puhunu ni pakko sanoa... Esim ite oon just tommonen haihattelija, ihastun helposti mutta todella harvoin teen asian eteen mitään(musta on paljon romanttisempaa ihastua ilman että yhtään mitään tapahtuu). Mä luen ja katson hurjasti romanttisia kirjoja ja elokuvia. Mä liikutun helposti ja itken ihan missä vaan kun sellainen olo tulee.
Mä tykkään meikata ja olla nättinä, tykkään jopa siitä kun saan miehen kiinni katselemasta mua. Kun lähden ulos tykkään pukeutua hameisiin ja mekkoihin jne, eli olen vähintääkin kohtalaisen naisellinen. Olen monen mielestä myös todella flirtti ja näin sinkkuna sitä saankin olla. Harvemmin mä vaan flirttailen. Nykyään kun käytöstavat on monella niin hukassa että tavallinen ystävällisyys sekoitetaan flirttailuun.
Mutta edelleenkin yli puoli palstaa on oikeassa siinä että ap tekee väärin miestään kohtaan, mä olen myös sitä mieltä. Ei se tee näistä palstalaisista yhtään sen miesmäisempiä, katkeria tai mitään muutakaan kurjaa mitä tässä nyt oot kuvaillut.