Tähän minulla ei ole kyllä ratkaisua.Sulla on aika hyviä ideoita yleensä.
Mitä sun mielestä tälle a-ongelmalle pitäisi tehdä?
Miten suomalaiset oppisivat nauttimaan alkoholia normaalisti?
Tähän minulla ei ole kyllä ratkaisua.Sulla on aika hyviä ideoita yleensä.
Kerro ensin mikä on "normaalia" alkoholin köyttöä.Sulla on aika hyviä ideoita yleensä.
Sun lähteesi on antihörhöfoorumiMun mielestä edelleen annetaan lapsille vedellä laimennettua viiniä ruoan yhteydessä.
Tää on vanha, otin ekan minkä google tarjos:
Yahoo Groups
Mitkä pari maata ovat lopettaneet tämän käytännön?
"mies" Viesti #97.Kerro ensin mikä on "normaalia" alkoholin köyttöä.
Onks pakko juoda alkoholia jos ei tykkää alkoholia sisältävistä juomista?"mies" Viesti #97.
Komppaan täysin!
Suomalaisilla on väärä suhde alkoholiin.
Alkoholin käyttö on niin kauan normaalia kun siitä ei tule ongelmaa, mutta ne väärät käyttötavat usein johtavat näihin ongelmiin.
Alkoholin ei ole tarkoitus turruttaa tunteita tai antaa supermiehen voimia jotta Hanski uskaltaa soittaa poskeaan naapurin Penalle, joka on tyhjäkäyttänyt autoaan turhaan pihalla.
Alkoholista pitäisi nauttia; sen mausta, lämmittävästä tunteesta. Sehän on terveydellisistä syistäkin hyvä ottaa silloin tällöin.
Alkoholia pitäisi nautiskella mielestäni sosiaalisissa tilanteissa.
Ei tarvi kaivaa faktoja, en tarvitse niitä mihinkään. Omien kokemusteni mukaan tapa ei ole yleinen. Yli 15 vuoden ajalta en ole törmännyt sellaiseen Italiassa, enkä Ranskassa.Pitääkö mun tosiaan alkaa penkoa sulle faktaa. Ei jaksais.
Joten koska et edes mainitse noita sun kahta maata, tyydyn vain antamaan omien kokemuksieni perusteella olevaa tietoa. Edelleen viiniä tarjoillaan lapsille.
Ja itse en tätä kannata. 18v ikäraja alkoholin tarjoilussa on mielestäni ihan hyvä.
Mutta tuo, että viiniä tarjoillaan lapsille, kertoo pitkälti heidän suhteesta alkoholiin.
Nii-in Mutta meidän kulttuurissa nauttiminen on hankala asia. Työtä tekevä ja järkevä, aikuinen ihminen kun laittaa nautinnot selvästi kakkossijalle. Ja kun on nautinnon aika, nautitaankin oikein raskaalla kädellä. "Pilluhan se on aina mielessä mutta hypätään nyt ensin.""mies" Viesti #97.
Komppaan täysin!
Suomalaisilla on väärä suhde alkoholiin.
Alkoholin käyttö on niin kauan normaalia kun siitä ei tule ongelmaa, mutta ne väärät käyttötavat usein johtavat näihin ongelmiin.
Alkoholin ei ole tarkoitus turruttaa tunteita tai antaa supermiehen voimia jotta Hanski uskaltaa soittaa poskeaan naapurin Penalle, joka on tyhjäkäyttänyt autoaan turhaan pihalla.
Alkoholista pitäisi nauttia; sen mausta, lämmittävästä tunteesta. Sehän on terveydellisistä syistäkin hyvä ottaa silloin tällöin.
Alkoholia pitäisi nautiskella mielestäni sosiaalisissa tilanteissa.
Tästähän minäkin olen puhunut laajemmalla tasolla. Ihmiset eivät leiki ja nauti, ole ekspressiivisiä ja spontaaneja ILMAN että menisi tuohon dokailuun ja yliampumiseen. Se olisi naisessa mulle tärkeä piirre tai seikka. Näen liian paljon naisia, jotka ovat joko liian totisen oloisia tai sitten näitä liian överiksi vetäviä.Tuossa saattaa olla itua!
En minä kärsi, mutta mietipäs niitä kaikkia työpaikkoja, joita mahdollisesti joudutaan tämän takia karsimaan?Voi hitto et repesin sä kirjoitat ihan kuin ihmisiltä vietäis jotain tuiki tarpeellista pysyvästi pois!!??
Kyse on juottolasta, miten sä siittä kärsit jos se menee 02 jo kiinni?
Ei saa koko yötä olla rimpsalla vai? Rupea sinkuksi, ja aloita hurvittelu!?
Ei vaikuta kuule elämään millään lailla koko viinankin sais kieltää suomesta, mutta eihän tää doku kansa sitä noudattais, alettais salapolttelee pontikkaa ite??