Aijaaha
Sä olet monta kertaa jättänyt vastaamatta sinulle esitettyihin kysymyksiin.Kerrotko millä tavalla?
Yritä nyt vain itse päätellä, mistä on kyse. Mulla on duunia nyt
Sä olet monta kertaa jättänyt vastaamatta sinulle esitettyihin kysymyksiin.Kerrotko millä tavalla?
No niinhän ne nytkin purkautuvat yhtä aikaa ulos.Harvinaisen typerä ehdotus. Reykjavikissa, jossa tätä kokeiltiin vuosituhannen vaihteessa ja mitä tapahtui, kun ihmiset purkautuivat ulos yökerhoista yhtäaikaa? Niin kotihälytykset kuin taksijonotappelutkin räjähtivät käsiin ja sitä myötä poliisien työmäärä lisääntyi huomattavasti. Uusista aukioloajoista luovuttiin hyvin vilkkaasti ja aukioloajat vapautettiin.
Suomalaisetkin osaavat kyllä jatkaa juomista ravintoloiden ulkopuolella, mutta ilmeisesti se on joidenkin mielestä parempi että juhlakansa valuu kahdelta naapuriin ryyppäämään.
Eli et osannut perustella väitettäsi mitenkään...Sä olet monta kertaa jättänyt vastaamatta sinulle esitettyihin kysymyksiin.
Yritä nyt vain itse päätellä, mistä on kyse. Mulla on duunia nyt
Kyllä systeemi toimi ihan hyvin täällä Suomessa 80-luvun lopulla, jopa paremmin kuin nykyinen.Harvinaisen typerä ehdotus. Reykjavikissa, jossa tätä kokeiltiin vuosituhannen vaihteessa ja mitä tapahtui, kun ihmiset purkautuivat ulos yökerhoista yhtäaikaa? Niin kotihälytykset kuin taksijonotappelutkin räjähtivät käsiin ja sitä myötä poliisien työmäärä lisääntyi huomattavasti. Uusista aukioloajoista luovuttiin hyvin vilkkaasti ja aukioloajat vapautettiin.
Suomalaisetkin osaavat kyllä jatkaa juomista ravintoloiden ulkopuolella, mutta ilmeisesti se on joidenkin mielestä parempi että juhlakansa valuu kahdelta naapuriin ryyppäämään.
Pöh. Liukumaa tulee siitä, että osa baareista sulkee puoli kahdelta, osa puoli kolmelta ja osa puoli neljältä.No niinhän ne nytkin purkautuvat yhtä aikaa ulos.
Uudessa systeemissä on samanlainen liukuma.Pöh. Liukumaa tulee siitä, että osa baareista sulkee puoli kahdelta, osa puoli kolmelta ja osa puoli neljältä.
Kannatat siis kieltolakia alkolle ja tupakalle, mutta mites pössyttelyn kanssa?Maat jotka onnistuvat vähentämään kansalaisten alkoholinkulutusta ja tupakointia pärjäävät paremmin. Koko kansan työkyky paranee samalla kun terveys- ja sosiaalipalvelumenot laskee.
Persujen "viinaa kansalle" politiikka on lyhytnäköistä helppojen äänten kalastamista.
Naisillehan jo käytännössä tämä ulkonaliikkumiskielto on tullut. Ei siellä enää yöaikaan uskalla yksin liikkua, kun hallituksen haalimat joukkoraiskari/kaappaaja-mamut ovat väijymässä.haistakaa paska Suomen hallitus! Vittu mitään hyvää saatu aikaan. Vaadin hallituksen välitöntä eroa ja tällaisten ehdotusten tekijöiden rankaisemista. En käy koommin yökerhoissa, mutta vittu! Kohta tulee varmaan ulkonaliikkumiskielto klo 2 jälkeen ilman erityislupia???
isämmaanpullustaja tuli taas laukaisemaan päivittäisen annoksen blastausta?Naisillehan jo käytännössä tämä ulkonaliikkumiskielto on tullut. Ei siellä enää yöaikaan uskalla yksin liikkua, kun hallituksen haalimat joukkoraiskari/kaappaaja-mamut ovat väijymässä.
Omasta ja muiden naisten turvallisuudesta minä vain olen huolissani. Eikö saisi olla?isämmaanpullustaja tuli taas laukaisemaan päivittäisen annoksen blastausta?
Ei saisi olla, koska hyysärisuvisten mielestä mamuilla on oikeus raiskata.Omasta ja muiden naisten turvallisuudesta minä vain olen huolissani. Eikö saisi olla?
Itse taas ymmärsin yökerhon hetken tarkoittavan jotain lapsille suunnattua kerhoa. Joo, siitä on niin pitkä aika kun ollut yökerhossa viimeksi, ettei muista kerhosanalla olevan muitakin merkityksiä.Minä luin otsikon ensin: Yöverhot kiinni jo 02.00 - uusi lakiehdotus käsittelyyn! Mielenosoitus la-su yönä
Ihmettelin mitä väliä onko verhot kiinni vai auki ja kuinka ihmiset jaksaa mennä mielenosoitukseen verhojen takia. ( joo ei pää toimi yhtään kuumeisena, taidan painua sänkyyn )
Minkä aikaa sitä kokeiltiin? Uskoisin että tuollainen muutos takkuilee alkuun mutta jonkun ajan päästä porukka oppisi lähtemään aikaisemmin baariin.Harvinaisen typerä ehdotus. Reykjavikissa, jossa tätä kokeiltiin vuosituhannen vaihteessa ja mitä tapahtui, kun ihmiset purkautuivat ulos yökerhoista yhtäaikaa? Niin kotihälytykset kuin taksijonotappelutkin räjähtivät käsiin ja sitä myötä poliisien työmäärä lisääntyi huomattavasti. Uusista aukioloajoista luovuttiin hyvin vilkkaasti ja aukioloajat vapautettiin.
Näin voi tosiaan käydä.Alkuperäinen kirjoittaja poliiseilletyötä;29505463:aika huono idea!
sitten ne pileet jatkuu koti pippaloiden merkeissä juuri kun on saatu kunnon rähinäkännit päälle!
miettikää nyt vähän herranjumala