Miksi juuri Audit aiheuttavat eniten kateuden tunteita?

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelenpä vaan
  • Ensimmäinen viesti
nykyään merkeistä parhaiten mainetaan nostanut merkki on audi. ennen nelivedon tuomia rallivoittoja auton maine ja laatu oli oikeesti sitä luokkaa että audi oli se toinen vaihtoehto mistä ei julkisella paikalla ihmiset kehdannu nousta, toinen oli kylpyamme.

siinä on mainosmiehet onnistuneet paremmin kun hyvin. ylihintasia volkkareitahan nuo on.
 
komeus
Audit ovat ehdottomasti tyylikkäimpiä ja komeimpia autoja ja herättää siksi kateutta, audeissa on myös tehokkaat moottorit ja hyvät varusteet, onneksi audit ovat kalliita autoja ja tuulipukukansan ulottumattomissa niin he joutuu ajamaan halvoilla japanilaisilla riisikupeilla ja ranskalaisilla patongeilla ja sehän heitä kiukuttaa.

 
Audit ovat ehdottomasti tyylikkäimpiä ja komeimpia autoja ja herättää siksi kateutta, audeissa on myös tehokkaat moottorit ja hyvät varusteet, onneksi audit ovat kalliita autoja ja tuulipukukansan ulottumattomissa niin he joutuu ajamaan halvoilla japanilaisilla riisikupeilla ja ranskalaisilla patongeilla ja sehän heitä kiukuttaa.

Kyllä minäkin sitten kun asunto on maksettu.. Nyt mennään foortilla sinne asti :D
 
"noh"
audi on varmasti tosi hieno ja hyvä auto.
Kuitenkin jostain syystä audin ajajilla on usein pieni penis ja kun on jo iso poika eikä voi enää isotella metelöimällä tai karjumalla muille niin pitää yrittää nostaa omaa statusta tällä autolla ja se näkyy sitten ikävästi liikenteessä.
Ehkä jotain samaa historiassa, valkoisessa miehessä, jolla on pienempi penis kuin mustalla miehelä ja sen takia valkoinen mies on valloittanut maat ja tilan itselleen.

Jos on tyytyväinen peniksen kokoon ja itseensä niin on hiljaa ja antaa tilaa muille.
 
Audit ovat ehdottomasti tyylikkäimpiä ja komeimpia autoja ja herättää siksi kateutta, audeissa on myös tehokkaat moottorit ja hyvät varusteet, onneksi audit ovat kalliita autoja ja tuulipukukansan ulottumattomissa niin he joutuu ajamaan halvoilla japanilaisilla riisikupeilla ja ranskalaisilla patongeilla ja sehän heitä kiukuttaa.

Koska tuo on parempi kuin nämä?
 
  • Tykkää
Reactions: päätön ja Ciervo
"Vierailija"
Siis ootteko te oikeesti KATEELLISIA autoista? :D

Hahahhaha.
Mä saatan katsoa joskus jotain autoa, että ompa hyvännäköinen (ja joskus olen kiinnostunut, minkänäköinen ihminen sillä ajaa :D), mutta että kateellinen..?

Tiedän kyllä että kateutta voi tuntea erinäisistä asioista, mutta että joku ajaa motarilla ohi hienommalla autolla, niin teille iskee kateus/ paha mieli? :D
Minä en usko, että se suhtautuminen audeihin/bemareihin johtuu kateudesta, vaan siitä yleistyksestä, millaiset ihmiset niitä hankkivat. Ja se, että ne ihmiset usein kuvittelevat sen auton olevan JOTAIN.

Ja kyllähän audit ja bemarit keikkuvat vahinkotilastoissa kärjessä (jonka takia myös vakuutukset muita autoja kalliimpia), joten ei se ihan tuulesta temmattu se asenne noita kuskeja kohtaan ole ;)
 
  • Tykkää
Reactions: hallittu kaaos
"Vierailija"
Ja itse tykkään audeista, mutta uudehkot audithan eivät varsinaisesti mitään hyviä autoja ole. Kovasti tuntuvat hajoavan, mikä paikka milloinkin. Enkä puhu kuluvista osista pelkästään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29494692:
kaikille ei auto ole tuo neljä rengasta ja laatikko päällä.
eikä auto ole kaikille väline näyttää varallisuutta naapureille.

No hei mä sanoinkin etten ymmärrä niitä joilla on se tarve tuoda esiin varallisuuttaan :headwall: mutta ei mun tarttekaan ymmärtää
 
"yyhoo"
Tojota on tuulipukuisten tylsien harmaiden ja eläkeläisten auto.
Toisekseen mikähän siinä on että naiset valitsee autokseen aina sen merkin pienimmän auton, tyyliin micra,corsa,yaris, jne..ehkä pieni auto on helppo käsitellä mutta kun kolari sattuu niin kaikkein turvattomin.
:D Ei nyt ihan kaikilta kohiltaan mennyt nappiin... Omistan kyllä tuulipuvun, jota käytetään lähinnä lenkillä, mutta en kyllä lue itseäni vielä eläkeläiseksi. Ainakin virallisesti mulla on työuraakin jäljellä vielä reipas 20 vuotta. Ainut harmauskin mulla on itse tuo auto. Mut saanko mä edes vähän pinnoja, kun mulla on sentään farmari, eikä sen sarjan pienin toyota? :xmas:

Mä kanssa en voi kun nauraa näille keskusteluille. Mulla ainut kateuden aihe autoissa on se, että joku pystyy ostamaan auton suoraan "pakasta" ja käteisellä ja vielä vaihtelemaan niitä vuoden välein. Merkistä viis. Mullekin auto on vain siirtymisväline paikasta toiseen sekä vapaa-ajalla, että töissä. Ja kun mä nyt vaan olen mieltynyt noihin tojoihin, jotka nyt kuitenkin on myös suht luotettavia käyttöautoja edullisia ylläpitää ja korjata tarvittaessa. Eikä täällä maalla roudan mylläämillä teillä tekiskään mitään tuliterillä audeilla tai bemareilla, jossa maavaraa on muutama sentti... Joten olis silkkaa tyhmyyttä edes ostaa näille teille sellasta.

Mua kyllä kanssa kiinnostais, että mistä alunperin tulee tai kuka nämä kaikki yleistykset ja oletukset on eri automerkkien omistajille keksinyt? :D Mä olen kanssa huomannu käytöksessä erään tiettyjen automerkkien ajajien suhteen tiettyjä piirteitä, mutta mistä he itse ovat keksineet tai mistä se on opittu, että heidän pitää käyttäytyä juuri sillä tavalla? Kuka esim. sen on keksinyt, että juuri audi on vaurauden merkki? Tässäkin on ristiriita siinä mielessä, että miksi ylipäänsä ostetaan ja ajellaan niillä audeilla tai bemareilla, kun tiedetään kaiken kansan pitävän heitä jo oletusarvoisesti kusipäinä?!? En mä ainakaan haluais olla ehdoin tahdoin kusipää. :D
 
"Miia"
Ihmetyttää tuo auto ja peniksen koko paskanjauhanta..taitaa olla totuus se että sellaisten äijien penis käpristyy kokoon ja pieneksi jotka näkevät jollain komean auton ja se asia pitää koittaa kääntää noinpäin :LOL:
 

Yhteistyössä