Audit ovat ehdottomasti tyylikkäimpiä ja komeimpia autoja ja herättää siksi kateutta, audeissa on myös tehokkaat moottorit ja hyvät varusteet, onneksi audit ovat kalliita autoja ja tuulipukukansan ulottumattomissa niin he joutuu ajamaan halvoilla japanilaisilla riisikupeilla ja ranskalaisilla patongeilla ja sehän heitä kiukuttaa.
Kyllä minäkin sitten kun asunto on maksettu.. Nyt mennään foortilla sinne asti
Koska tuo on parempi kuin nämä?Audit ovat ehdottomasti tyylikkäimpiä ja komeimpia autoja ja herättää siksi kateutta, audeissa on myös tehokkaat moottorit ja hyvät varusteet, onneksi audit ovat kalliita autoja ja tuulipukukansan ulottumattomissa niin he joutuu ajamaan halvoilla japanilaisilla riisikupeilla ja ranskalaisilla patongeilla ja sehän heitä kiukuttaa.
Tuolla keltaisella ei ilkeis ajaa oli mikä hieno erikoisuus tahansaKoska tuo on parempi kuin nämä?
Koska tuo on parempi kuin nämä?
[/QUOTE]
Rumia nuo jenkkilouskut, corvette nyt on ihan ok mutta ei nuo.
Ei nyt haukuta BumblebeetäTuolla keltaisella ei ilkeis ajaa oli mikä hieno erikoisuus tahansa
Corveten tapaisiakin löytyy vaikka kuinka. Mutta tuo laittamasi audi on massa-auto ulkonäkönsä puolesta.Rumia nuo jenkkilouskut, corvette nyt on ihan ok mutta ei nuo.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29494692:kaikille ei auto ole tuo neljä rengasta ja laatikko päällä.
eikä auto ole kaikille väline näyttää varallisuutta naapureille.
Älähän nyt, kateutta löytyy kaikkialta jos haluaa. Lada-kuskillekin ollaan kateellisia kun tämä uskaltaa ajaa autolla merkistä välittämättäAijaa, en mä ole huomannut mitään Audi-kateutta, enkä kyllä muutakaan autokateutta juuri muista elämäni aikana nähneeni.
Kyseessä oli perheautot, massa tai ei mutta laitappa kuva tuota audia hienommasta perheautosta niin katsotaan löytyykö.Corveten tapaisiakin löytyy vaikka kuinka. Mutta tuo laittamasi audi on massa-auto ulkonäkönsä puolesta.
Mutta silti tunnet alapäässäsi jotain omituista kihelmöintiä kun mies tuo esiin varallisuuttaan, eikö ole ihmeellistä. Jaksat kuitenkin ihmetellä.No hei mä sanoinkin etten ymmärrä niitä joilla on se tarve tuoda esiin varallisuuttaan :headwall: mutta ei mun tarttekaan ymmärtää
Ei nyt ihan kaikilta kohiltaan mennyt nappiin... Omistan kyllä tuulipuvun, jota käytetään lähinnä lenkillä, mutta en kyllä lue itseäni vielä eläkeläiseksi. Ainakin virallisesti mulla on työuraakin jäljellä vielä reipas 20 vuotta. Ainut harmauskin mulla on itse tuo auto. Mut saanko mä edes vähän pinnoja, kun mulla on sentään farmari, eikä sen sarjan pienin toyota? :xmas:Tojota on tuulipukuisten tylsien harmaiden ja eläkeläisten auto.
Toisekseen mikähän siinä on että naiset valitsee autokseen aina sen merkin pienimmän auton, tyyliin micra,corsa,yaris, jne..ehkä pieni auto on helppo käsitellä mutta kun kolari sattuu niin kaikkein turvattomin.
Mutta silti tunnet alapäässäsi jotain omituista kihelmöintiä kun mies tuo esiin varallisuuttaan, eikö ole ihmeellistä. Jaksat kuitenkin ihmetellä.