Miksi juuri Audit aiheuttavat eniten kateuden tunteita?

• Viestiketjun aloittaja ihmettelenpä vaan
  • Ensimmäinen viesti
rlo
[QUOTE="Alli";29497895]Minulla on Audi A6. Tykkään siitä. Sillä on tosi hyvä ajaa ja vääntöä riittää. Tyylikäskin se on. Mutta vain auto.

On eräs hauska piirre, minkä olen huomannut työmatkoillani. Lähes aina, jos ole risteyksessä isommalla tiellä vasemmalla kaistalla lähdössä liikennevaloista, saisin ajella kilpaa viereisen kaistan auton kanssa. Hieno auto ja nainen ratissa ärsyttää monia. Olenkin ottanut tavakseni lähteä valoista tooooosi rauhallisesti liikkeelle, että viereisen kaistan auto pääsee reippaasti ohi. Voitte arvata ovatko nämä kilpa-ajoa harrastavat viereisen kaistan kuskit miehiä vai naisia?[/QUOTE]

Miksi olet vasemmalla kaistalla jos ei ole aikomustakaan kiihdyttää ripeästi? Vasen kaista on ohituskaista.

päätön kateus
Päätön on ylivoimaisesti tämän palstan suurin audi kadehtija ja jopa sairaalloisen kateellinen, päätön yrittää epätoivoisesti tuputtaa tähän ketjuun rumia lahnamaisia nahkalamppumersuja jotka sopii paremmin sinne eläkeläisten ja kaljuuntuvien osastolle osastolle. :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön kateus;29498333:
Päätön on ylivoimaisesti tämän palstan suurin audi kadehtija ja jopa sairaalloisen kateellinen, päätön yrittää epätoivoisesti tuputtaa tähän ketjuun rumia lahnamaisia nahkalamppumersuja jotka sopii paremmin sinne eläkeläisten ja kaljuuntuvien osastolle osastolle. :D
siltähän se tietämättömästä varmaan vaikuttaa.
jos mulla olis jotain haluja audia kohtaan niin menisin ja ostaisin semmosen, mutta kun ei ole. :LOL:

merkin maine
[QUOTE="vieras.";29493988]Uusrekisteröintitilastossa Audi on sijalla 8 Volkswagenin, Toyotan, Skodan, Fordin, Volvon, Nissanin, ja Mersun jälkeen.[/QUOTE]

Miksi moni jolla on varaa Audiin ostaa toisen saksalaismerkin? Ehkä koska VAG on luonut brändin joka vetoaa vain tietynlaisiin ihmisiin ja vain harvat haluavat leimaantua brändin mukaiseksi Audimieheksi.

Näin
Ei siitä vaan pääse yli eikä ympäri, kyllä Audi vaan on ihan perskeleen hyvä auto ajaa, just tuli joulun alla uusi allroad quattro. Mielummin mä sillä ajan kuin aiemmalla volvon maasturilla, audi on vaan niiiiin paljon parempi ajaa. Mä oon tykännyt niistä aina, erinomaisia ajettavia kelissä kuin kelissä.

Löysä
Mä tykkään audien ulkonäöstä. voisin hyvinkin sellaisen ostaa, Jos tehoja löytyisi tarpeeksi, ihan perus nuhapumppujakin niistä löytyy. Ja siis kateellinen ei kannata olla, koska sellasenhan voi kuka tahansa ostaa halutessaan.

"vieras."
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29498583:
Ei siitä vaan pääse yli eikä ympäri, kyllä Audi vaan on ihan perskeleen hyvä auto ajaa, just tuli joulun alla uusi allroad quattro. Mielummin mä sillä ajan kuin aiemmalla volvon maasturilla, audi on vaan niiiiin paljon parempi ajaa. Mä oon tykännyt niistä aina, erinomaisia ajettavia kelissä kuin kelissä.
XC70 on hyvä vaihtoehto nille jotka haluavat pykälää luotettavamman A6 Allroad Quattron, ilman Audin imago-ongelmaa.

juuh
En jaksa lukea 7-sivuista ketjua... Tulipahan vaan mieleen kun joskus parikymppisenä en tajunnut että Audi on joku statusarvo. Mua tuli iskeen joku jätkä ja tyyliin toinen lause oli että "mulla on kaksi audia." Olin vaan että jaa, mulla on nissani enkä oikein tajunnut miksi jätkä vaihtoi saman tien puheenaihetta kun kerran autoista oli alkanut keskustelemaan :D Ei oikein sitten oltu samalla aaltopituudella.

Audia puolesta tai vastaan ei ole mitään, mutta aika usein tuota automerkkiä ajavan henkilöt ovat aika törttöjä liikenteessä.

Yhteistyössä