Yrityksen odottajista yrittämään päässeet

anni00 todella selkeä ovisplussa :)
SJ varovaiset onnittelut myös täältä :heart:

Olin eilen lähdössä asioille aamupäivällä ja iski ihan järjetön pahoinvointi. Siis niin hurja, että otin oksennuspussin mukaan :O Näin kaveria, jolle kerroin mun olosta ja etten voi olla raskaana kun menkat oli justiinsa. No sehän sit sano, että sillä itellä oli kahdet normaalit kuukautiset kun ootti esikoistaan! Äsken tein testiä ja sain siihen sen kuuluisan viivan paikan, jonka tulkitsen nyt kuitenkin negaksi, koska mitään väriä siihen ei saanut kuvittelemallakaan ja näkyykin vain tietyssä valossa siinä sellainen "varjo" testiviivan kohdalla. Jos olot nyt kuitenkin jatkuu, niin on varmaan pakko testata parin päivän päästä uudestaan. Kääk!

• Tykkää
Reactions: anni00
ujm
Niuski: ainahan se on mahdollista :) epätodennäköistä ja yleensä kai raskauden alussa"menkat" on vähän erilaiset mutta ei ehkä osaa kuunnella kehoaan niin hyvin että huomais eron. Tai näin ainakin mun kätilöäiti sanoo :) mutta jos jatkuu niin testaa ihmeessä.

Täällä miehen työreissu venyikin ja tulee vasta sunnuntaina :( kp12 nyt, toivottavasti ovis tulis täsmälleen kp14 taas. Huomenna pitää heti talletella, ehkä sit ma ja ke lisäks. Hyvin meni tää joka toinen päivä pupuilu kun ollaan viimeks harrastettu seksiä ennen menkkoja..

Mulla on sukulaisen 70v juhlat kesällä ja haluun vauvamahan sinne! :D soveliaat syyt hankkia lapsi... Mutta oon ollu vuosia vähän rappiolla, ja aina mua verrataan siskoon jolla on hyvä koulutus, vakituinen työpaikka ja yks ainut poikaystävä koko elämänsä aikana. Nyt kun itseä on vihdoin lykästänyt ja oon löytänyt oikean miehen, haluun oikeen hieroa sitä epäilleiden sukulaisten naamoihin.

Pitää siis toivoa että lykästää pian ja että maha on nopeesti kasvavaa sorttia.

Ja hei, kyllä me oikeesti halutaan lapsi muista syistä, tää nyt oli vaan tämmönen :)

• Tykkää
Reactions: anni00
Anni: on munki silmään ovis plussa.

Ujm: kyllä ymmärsin sun pointin. :D Meillä ihan sama tilanne että sisko aina ollu niin täydellinen. Yks mies ja sen kanssa monta lasta ja on hyvä koulutus ym. Meikäläisellä sitten mitään koulutusta ja miehet vaihtunu tiuhaan tahtiin :D.

Haha, teillä on niiiin samanlainen tilanne kun mulla. Voin kertoa että mä oon nykyään kuin eri ihminen jos vertaa siihen mitä vielä muutama vuosi sitten olin. Mulla on ollut miehiä kyllä, ei ihan kahdenkaan käden sormet riitä laskemaan. Koulussa olin mikä olin ja häppä maistui totta kai ja paljon! Mä olin oikeesti aivan rappiolla, ei ollut enää mitään teinimeininkiryypiskelyä vaan oikeesti meni jo aika huonosti. Nyt mulla on täydellinen mies, oma talo, kunnon työ(mikä toivottavasti vaihtuu kohta) ja ennen kaikkea me yritetään lasta!

Sisko taas on ollut niiiin kunnollinen ja puhdas pulmunen koko elämänsä, oikein ikinä ei alkoon koskenutkaan eikä käynyt missään ja yksi ainut mies ja ja ja.. Kaikki aina sanoikin että me ollaan kuin yö ja päivä, nyt tosiaan ollaan hiukan ehkä samalla napapiirillä molemmat ;) Hassua miten ne ajat muuttuu ja ihmiset järkiintyy oikeesti jäädäkseen.

anni00 ovisplussa ehdottomasti! :)

Mielestäni sain ovisplussan pari viikkoa sitten lauantaina. Testasin kyllä ihan sattumalta ja seuraavana päivänä kuitenkin haaleampi. Eikö siitä pitäis jo raskaus näkyä jos on näkyäkseen? Aamulla r-testi puhdas nega taas vaikka melkoinen salapoliisi yritin olla, suurennuslasi vain puuttui. :D Tänään kp 48. Mun kroppa on ihan pysähtyny, mitään ei tapahdu :'(

Mies yllätti aamulla ja toi kauppareissulta uusimman vauvalehden! Se vähän lohduttaa :)
Tosin lehden mukana tuli "saamme vauvan" opas. :| Olen niin onnellinen Sandrin ja muiden plussanneiden puolesta!! :) Miten ihanaa olisi kahmia pientä opasta ja lehteä kun tietää, että pieni jo kasvaa masussa.

Ääks, mä taidan mennä takaisin peiton alle murjottamaan.

ujm
Haha ollaanpa me samantyyliset eksytty tänne :D mulla sukulaisten mielipiteet perustuu lähinnä ulkonäköön, eli aiemmin olleisiin sivusiileihin ja lävistyksiin, nyttemmin alati lisääntyviin tatuointeihin. Voisin kuvitella osan näistä vanhoillisista miettivän kuinka paljon elämään liittyy alkoa ja huumeitakin (ei kumpaakaan käytännössä yhtään). Nyttemmin sitten löytänyt vakituisen hyvän työpaikan ja hyvän miehen, laihduttanut 30 kiloa ja muutenkin muuttunut "normaalimmaksi". Osa sukulaisista tietää että oon menossa naimisiin mutta koska heitä ei oo kutsuttu (pienet häät, noin 35 henkeä) niin nää kesäjuhlat ois hyvä keino päästä näpäyttämään niitä. :)

mymosa
Mä olen ollut 19v ainoa lapsi, kunnes äiti vanhoilla päivillään 38v päätti tehä mulle pikkuveljen <3 Joten olen saanut koko lapsuuden ja teiniyden olla se ainoa, isin tyttö ja isiltä kaiken tahdon läpi saanut. Toki iskälle ainoa vieläkin ja osaan kyllä nuo pikkurillin ympärille kietomiset vieläkin.. Olenhan toki kuitenkin kasvanut aikuiseksi, joskus vaan sitä tulee niitäkin hetkiä, kun tuntee taas olevansa se isin pieni tyttö. mm. autoasioissa isä on mulle ne hoitanut.
Äidin kanssa välit on nykyään parhaat ikinä, teiniaikana sitä koetteli ja kapinoi. Mutta oma yh-aika sai itteni tajuamaan mitä äiti saattoi käydä läpi.

Olen siis erolapsi. Mun kaksi isompaa on erolapsia.. Sillä erotuksella, että mun isä on maailman paras, mun ex ei ole ollut lastensa elämässä kahteen vuoteen.

Joskus sitä kaipaa sitä että sai mennä ja tulla, mutta kyllä mä olen tyytyväinen tähän. Sai elää ja kokea nuorena.. ennenkaikkea oppia kantapään kautta. Sitä kun tykkäsi pahoista pojista ja rakasti flirttailua :D

ujm Joo vähän sama täällä, mullakin oli siis hiton komea irokeesi monta vuotta. Painoin 20kg enemmän, naamassani oli rautaa (nykyään sitä ei löydy kuin tisseistä ja korvista.) Olen kyllä sellainen kapinallinen että oksat pois, joku voisi varmaan luulla että avaruusoliot on aivopessyt mut.

mymosa
Ujm:lle tosiaan tulossa pienet häät.. me saatiin pelkästään jo lähimmistä ja sellasista joita halutaan niin reilu 100 :D

Mä en oo ikinä ollut lävistyksen ystävä, mutta tatskat <3 <3 <3 Niitä haluun ehdottomasti vielä lisää, nyt on vasta kaksi, mutta toista pitää käsivarteen jatkaa ja toiseen käteen kans jotain arvenpeittoa.. sit selkään haluun vielä. Toki työn kannalta pitää rajottaa pikkasen.

Mulla ei ole yhtään tatuointia mutta viime viikonloppuna iski hirveä kuume ottaa. Sitten googlettelin tatuointi ja raskaus niin on laantunut se sitten. Pitää kattoa sitten joskus vuoden päästä jos olis se vauva jo sylissä <3

Kylläpä on kipeä ovulaatio ollut tosta yhestätoista asti tosi kipeä oikea puoli. Ei edes huvittanut tehä aamutalletusta ja illalla/yöllä kun mentiin nukkumaan olin liian väsyny. Pitää sitten kuuden jälkeen kun mies tulee töistä. Toivottavasti se ja toissailtanen talletus riittää..

SJ
Onpas täällä ollut paljon keskustelua. Mulla vähän hankala aamu.. testi nimittäin aamu pissistä puhdas nega?! En tiiä enää mitä aattelis, menkat ei oo alkanu eli tänään 33/28.. en käsitä, se eilinen testi on niin selvä haamu ja mieskin sano heti et viivahan siinä on. :/ oisko joku kemiallinen raskaus vai voiko testit olla noin huonoja?? Täytyy varmaan ootella nyt kaikessa rauhassa niitä menkkoka ja jos ei torstaiaamuun mennessä oo alkanu niin sit teen uuden testin. Lähen torstaina nimittäin työmatkalle viikonlopuks niin en ala siellä kyllä purkkeihin pissimään :D

ujm
Mymosa joo meillä on tosiaan ihan pienet, siinä säästää aika paljon kun ruoka on 52€ per naama.. Ja saatiin tohon hyvin mahtumaan läheiset sukulaiset ja pari hyvää ystävää. Eikä kellään oo esim lapsia vielä niin sekin tekee porukan aika paljon pienemmäks :)

mymosa
OHO, onpahan kallis ruoka.. Mä katellut, niin täällä saa jo 27e/per yli 14v ihan hyvät sapuskat ja sit alle 14v puoleen hintaan. Mutta pitää silti vielä kilpailuttaa.

Meillä jo ihan lapset, sisarrukset ja omat vanhemmat tekee 12hlöä.. ja toki toisen kaason perhe +5hlöä. Meidän seremonimestarin perheestä tulee jo 12hlöä :D Lapsia, siis alle 14v, ois tulossa sellanen 30kpl tällä listalla.

Tuohon 27e saa siis jo kakut, pikkuleivät, runsaat salaatit, montaa eri sorttia lämmintä ruokaa, juomat ja leivät.

Meillä juomat ja leivät tulee iteltä.

Tosin jossain pakko säästää, kun paikka on jo 1050e pe-su, sitten toi pitopalvelu johon varattava väh. 2500e.. Kutsut teen ite ja eikä koristeluun paljoo käytetä..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SJ
Me on oltu 1,5 vuotta naimisissa, sitä ennen yhessä vajaa 4 vuotta. Oma talo ostettiin vuosi sitten. Vauvalle olisi siis otollinen aika :) miehellä vakituinen työ, ite teen osa-aikasta työtä opintojen ohella. Koulu siis mulla vielä kesken mut ei paljoakaan muuta enää puutu kun gradun kirjottaminen ja pari kurssia :)

Onko sulla mymosa kokemusta sellasesta et eka tulee plussa ja seuraavaks nega? Vieläkin ihmettelen. Olihan tuo aamulla pettymys, nyt jo ihan hyvät fiilikset. Eiköhän aika näytä miten tässä käy! :)

Yhteistyössä