"vierailija"
Hienoa. Sinä tajusit otsikon. Nää muut on manipuloitu keskustelemaan ihan eri aiheesta. Nimim. Julmuri on kyllä taitava ja kyllä hän ihan asiaa puhuuVastaan kysymykseen, ottaisin Isämiehen!
Hienoa. Sinä tajusit otsikon. Nää muut on manipuloitu keskustelemaan ihan eri aiheesta. Nimim. Julmuri on kyllä taitava ja kyllä hän ihan asiaa puhuuVastaan kysymykseen, ottaisin Isämiehen!
En oikeesti käsitä, miksi koette tarpeelliseksi vastata/selittää/ todistaa joillekin urpoprovoille suhteenne erityislaatuisuutta. Kyllä mä ja mun mieskin toisiamme rakastetaan, on rakastettu jo kauan ja toisen piti erota tähän suhteeseen päästääkseen, mutta toi teidän touhu on ihan naurettavaa.Jos Data ois tienny musta teininä ni me oltais oltu pari siitä lähtien. Datan exänkin mukaan myö ollaan yhteensopivampi pari, totesi näin jo heidän ollessaan vielä naimisissa käsittääkseni. Enkä ole tarttenu manipuloida tai vampata.
Nyt meni kyllä ihan ohi missä haukuin Julmurin huonoksi äidiksi tai ettei hänen ois pitänyt saada lapsia lainkaan :O Kyllä minusta on tärkeää, että äiti lapsensa tärkeimpänä ihmisenä omaa jonkinlaisen moraalin ja käsityksen normeista ja arvoista. Yleisesti olen sanonut nuo aika itsestäänselvät asiat. Mutta take it easy. =)Oikeastiko? Kelataanpa vähän taakse päin...
Muutama sivu sitten kirjoittelit että mä olen varmasti huono äiti mutta osaan vaan manipuloida neuvolantätejä pitämään mua hyvänä äitinä:
emt mutta outoa ja pelottavaa tuollainen joka tapauksessa. Mitä tuohon neuvolakäyntiin tulee; siinä on ehkä hoitajalla puoli tuntia aikaa tavata perhe? Helposti sen manipuloinnin maisteri handlaa ja esittää oikein miellyttävää ja ihastuttavaa äitiä. Saahan hän sentään miehen kun miehen jättämään jopa vaimonsa ja työnsä tämän takia.Ulkonäöstä oot kirjoitellut useampaan otteeseen, oletuksena että olen ruma:
Voi ystävä pieni kun sinä nimenomaan olet väittänyt kiven kovaa, että SAISIT miehen kun miehen jos vaan haluaisit, vaikka tämä on parisuhteessa tai huonossa paikassa kuten työpaikallaan. Sinulle mikään ei ole este, koska olet niin ainutkertaisen mahtava ja sun viehätysvoimaa ei kukaan mies voi vastustaa. Kaiken tän paskanjauhannan lomassa sä vielä myönsit olevasi aivan tavis. xD Sulta ei puutu kyllä mielikuvitusta!Olin juuri kirjoittamassa, että jos säkin olet kaunis niin totta kai mun mies katsoisi sua pidempään, jos vastaan tulisit. Mutta äsh, sen lisäksi että olet äärimmäisen yksinkertainen ja lapsellinen mikä ei ole viehättävää, et ole myöskään nätti! Sori, mutta ei mun mies eikä muidenkaan puolisot suhun lankeis sekunniksikaan, sillä ehdottomasti ulkonäöllä ja olemuksella on väliä, jos pettämään alkaa.Sitä ennen tuomitsit mut huonoksi äidiksi pelkästään sen perusteella että kerroin mulla olevan kaks lasta, ja muistit toki kehua itseäsi paremmaksi vaikkei sulla vielä lapsia edes ole...:
Voi ei tätä mä pelkäsinkin kuullaMulla ei ole lapsia, mutta tiedän että jos luoja niitä mulle tulevaisuudessa suo, niin en todellakaan halua olla esimerkki manipuloivasta, kierosta ja ihmisiä hyväksikäyttävästä ihmisestä äitinä. Ajatuskin puistattaa.Minusta äidin kuuluu olla sen verran kypsä ja moraalia omaava yksilö, ettei koe tarvetta manipuloida ja satuttaa muita. Hyvä äiti nauttii elämästään ja on kiitollinen lähimmäisistään, eikä edes uneksi pettämisestä tai ajattele olevansa toisten naisten yläpuolella. Jos se on lapsellista, niin mielelläni olen lapsellinen.Jossain välissä tuomitsit myös mut helpoksi nakiksi ja hulluksi jonka on hyväkin käydä päälääkärissä:
Niin niin. Äärettömän absurdeja juttuja tuolla Julmurilla, että hän saisi kenet miehet vain vaikka tämä on a. varattu b. kiireinen (esim töissään) c. ei kiinnostunut hänestä. Mikäs siinä, HYVÄ että Julmuri käy "kallonkutistajalla", huhhuh.Ensinnäkin olen lähes satavarma, että monet miehet (nimenomaan ne sun aidot playboyt) kokisi sut päällekäyväksi ja tylsäksi. Koska sä et anna miehen saalistaa vaan yrität liikaa ja olevinaan luet ihmisiä. Pleijerit haluaa haastetta ja heidän ei tarvitse tyytyä siihen helpoinpaan nakkiin baarissa.Ja kaikki tää vaan siks että mulla oli eilen tylsää sairaslomalla yksin kotona ja ajanvietteeksi jänkkäsin täällä mahdollisimman provosoivasti koko ajan. Huomaan kyllä että teille, ja varsinkin sulle happygirl on tosi helppo lyödä lisää vettä myllyyn kun huomaa millaiset asiat teitä ärsyttää. Sivulla 1 ajattelin että astro varmaan vastaa mulle parin viestin verran ja sit voin siirtyä seuraavaan ketjuun hupailemaan, en ois villeimmissä kuvitelmissanikaan aatellut että näin läpinäkyvällä provoomisella saa lopputulokseks 20 sivua riehumista.
palsta yllättää aina...en ois villeimmissä kuvitelmissanikaan aatellut että näin läpinäkyvällä provoomisella saa lopputulokseks 20 sivua riehumista.
Hitto, sullahan se on sitte elämä hallussa, ku saat päättää mitä syöt ja mies tuo kaupasta mitä pyydät...et sitte ite kauppaan tai jonneen muualle uskaltaudu meneen, vaikka ihan ilam miestä?Kyllä mie saan päättää mitä syödään ja mies tuo kaupasta mulle mitä pyydän, ihan vaan sillai nätisti juttelemalla toiselle, ei tartte hypnoosia tai manipulaatiota.
Oikeesti, valtaosa meni lankaan! Harvapa huomasi, että nimimerkin "mies" alteregoja tässä ketjussa ovat ainakin julmuri, vamppi ja sivustaseuraaja ja kas "mies" itse; todella "vakuuttavaa manipulaatiota" oli panna nimimerkit keskustelemaan/riitelemään keskenään. Nuolemaan tiettyjen suosituiksi mieltämiensä nimimerkkien kuten Datan pebaa, jonka narsistista voiman illuusiota "mies" kaipaa, sillä pohjimmiltaan hän pelkää ja vihaa naisia vaikka väittää olevansa kokenut, kasteli pitkään vuotensa ja todennäköisesti kärsii normaalin seksuaalisen toimintakyvyn häiriöistä. Veikkaan, että joko erityisen pieni penis, ennenaikainen laukeaminen tai impotenssi vaivaa, mikä johtaa usein fetisseihin... Millainen äitisuhteesi olikaan? xDSiinä kohti julmuri paljasti itsensä, menetti kontrollin jotenkin. Ärsyttää häntä kovin toisten keskinäinen rakkaus ja luottamus.
Datan vaimo ei tiennyt mitään sinusta eikä Data edes huomannut sinua silloin kun olivat naimisissa.Jos Data ois tienny musta teininä ni me oltais oltu pari siitä lähtien. Datan exänkin mukaan myö ollaan yhteensopivampi pari, totesi näin jo heidän ollessaan vielä naimisissa käsittääkseni. Enkä ole tarttenu manipuloida tai vampata.
Miten voit esittää tuollaisen väitteen? Mitä perusteita sinulla on? Muuta kuin provoaminen ihan huvikseen.Datan vaimo ei tiennyt mitään sinusta eikä Data edes huomannut sinua silloin kun olivat naimisissa.
Vaikka asia ei tietenkään minulle kuulu pätkääkään, niin olisiko näin pitkälle yksityisasioihin menevä keskustelu kuitenkin syytä lopettaa tällaisella julkisella foorumilla?Miten voit esittää tuollaisen väitteen? Mitä perusteita sinulla on? Muuta kuin provoaminen ihan huvikseen.
Unohdatte että tiimarinvihko tietää tasan kaiken teistä. Sinun ja NCM:n koko palstaura on dokumentoitu ensimmäisestä päivästä lähtien.Miten voit esittää tuollaisen väitteen? Mitä perusteita sinulla on? Muuta kuin provoaminen ihan huvikseen.
ai sullako oli astro tähtäimessä silloin kun olit vielä eksän kanssa aviksessa?Miten voit esittää tuollaisen väitteen? Mitä perusteita sinulla on? Muuta kuin provoaminen ihan huvikseen.
En minä niin sanonut, esitin vain viattoman kysymyksen :saint:ai sullako oli astro tähtäimessä silloin kun olit vielä eksän kanssa aviksessa?
Ei se tiedä puoliakaanUnohdatte että tiimarinvihko tietää tasan kaiken teistä. Sinun ja NCM:n koko palstaura on dokumentoitu ensimmäisestä päivästä lähtien.
Mihinkään muuhun tällä erää kantaa ottamatta, tässä on kyllä suuri ristiriita. Miten ihmeessä suuri ihmistuntija ja manipuloija ei tajua, jos joku koettaa vokotella?Ai, tunnetaanko me? Mistäs tiedät vaikka mä oisin sata kertaa parempi kuin astro? Mua on muuten äärimmäisen vaikea iskeä, en jotenkin tajua ollenkaan jos mua joku koittaa vokotella.
Mut hei hurraa, prinssi uljas saapui astroa pelastamaan. What took u so long?
Ja sitä päivää ennen on dokumentoitu Datan ja exän keskinäinen suhdepohdinta, kun exä halusi eron ja Data ei sitä suostunut ymmärtämään. Jokohan nyt on opittu, vai tuleeko kolmaskin näytös dokumentoitua tänne. En toki valita, sossupoke on usein viihdyttävää.Unohdatte että tiimarinvihko tietää tasan kaiken teistä. Sinun ja NCM:n koko palstaura on dokumentoitu ensimmäisestä päivästä lähtien.