[QUOTE="mies";29429653]Musta kyse on enemmän kielteisestä ennakkoasenteesta tytsiä ja kaltaisiaan kohtaan palstalla - kun taas meille miehille tytsin ja happygirlin tyyliset ajatukset naisessa ovat monesti tosi tavoiteltavia.
Olen samaa mieltä kanssasi siitä, että kukaan ei ole virheetön äitinä tai ihmisenä. Mutta en oikein näe, miten tästä voit päätyä paheksumaan hampaita kiristellen myönteistä ja optimistista asennoitumista elämään tai esimerkiksi vanhemmuuden esimerkkeihin, joita Happygirl pitää tärkeänä. Tällainen Happygirlin asenne lienee paljon yleisempi kuin pessimismi länsimaissa ja muuallakin.
Eikö sama ihminen voi hyväksyä maailman epätäydellisyyden ja silti uskoa hyviin ja "kauniisiin" asioihin? Ei tän mitään nollasummapeliä tarvi olla että joko sua vituttaa tai sitten elät satumaailmaa. Hienovaraisuutta ajatteluun, kiitos
Etenkin naiselle se olisi hyvin suotavaa.[/QUOTE]
Sehän tässä olikin kun happygirl ei ollut ollenkaan myönteinen esimerkiksi "julmurin" äitiydestä ja itse en näe hänen vamppauksellaan mitään asia yhteyttä äitiyteen ja yritän ajatella positiivisesti että no, kait hän on sentään hyvä äiti. Sen sijaan happygirl on tuominnut hänen mielenterveytensä (, ulkonäkönsä) sekä äitiytensä.
Minulla on erittäis optimistinen asenne itsellänikin kiitos vaan
Sen takia minua alunperin alkoikin suututtamaan tällainen mollaaminen ettei ko. ihmisestä mitään hyvää löytyisi, etteikö hän osaisi mitään tai osaisi olla äiti ja ajatella lastensa parasta. Avaa sinäkin "mies" hyvä jo silmäsi ja mieti kuka tässä yritti olla hienovarainen. Happygirl ei ainakaan, kun hyökkäsi julmurin kimppuun kuin joku näätä, suhtautui lähes henkilökohtasella raivolla tähän asiaan ja haukkui hänet joka asiassa.
Joten se tästä Jeesus Kristus Neitsyt Mariasta tälläkertaa.
Samoiten voit miettiä sitä miksi tytsi saa niin naisten kuin miestenkin vihat yleensä jankuttamisella päälleen täällä, ei voi olla niin että kaikki muut ovat niin synkkiä ja katkeria ihmisiä ja vain maailmankolasta palstalta löytyy sattumalta kaksi neiti aurinkoista ja täydellisyyttä, sattumoisin heillä kummallakaan ei ole lapsia ja on ollut kärkkäitä mielipiteitä äitiydestä..
Positiivista ajattelua kehiin ja tukekaamme kanssasisariamme elämässä ja äitiydessä eikä arvostella tai haukuta toisia tai yritetä nousta toisten yläpuolelle, kukaan ei ole toista sen parempi. Kunhan HG ja tytsikin muistaa nuo asiat.