[QUOTE="sivustaseuraaja";29429594]Väitinkö minä että siinä ei ole ristiriitaa? Onhan siinä. Mutta ei se hänestä huonoa äitiä tee. Kyse oli siis siitä ettei hän tee sitä mitenkään avoimesti tai kehuskele sillä.
Oletkos koskaan itse tehnyt mitään rikettä? No jos olet niin nyt olet harmi vaan tuhoontuomittu äitinä. Kuinka kehtaisit olla enää hyvä esimerkki ja opettaa mitään moraalista kun olet itse mennyt mokaamaan.
See?
Sun ajatukset on niin hemmetin ahtaita ja lapsellisia ja niin ärsyttäviä, ihmiseltä jolla ei herrantähden edes omia lapsia. Tulee vaan tytsi89 mieleen.
Toivottavasti saat pian sen lapsesi niin näemme miten täydellinen sinä olet. Muista ettei saa masentua eikä tehdä virheitä. Älkää myöskään väsyneinä vauva-arjesta sitten riidelkö miehesi kanssa. Näytät väärää esimerkkiä riitelemällä oman lapsesi edessä.
Mitäpä jos saisitkin synnytyksen jälkeisen masennuksen ja joutuisit kallonkutistajan pakeilla, kyllä lapses sais hävetä silmät päästään sellaista mielenheikkoutta. Ja muutenkin.
Kaikilla äideillä on täydelliset ihmissuhteet, moraali ja elämä
Niinhän se on. Tähän kohtaan jos sais vaaleenpunasia ruusuja, enkeleitä ja sydämmiä ni laittasin
Ihan kivat haaveet sulla tyttö, mut muista sit nää mun sanat kun oot saanu sen pienokaisen syliin ja tulee jotain ongelmia -millä tahansa tasolla elämässäs....[/QUOTE]
Ihan sama kunhan nyt kohtelee jotenkuten kohtuullisesti ja hyvien tapojen mukaisesti muita ihmisiä. Ei varmaan ole liikaa pyydetty. Kyllä Julmurin tekstit on aika järjettömiä, jos luet niitä niin ymmärrät miksi ei hänestä äitiä uskoisi.
Ei mikään masennus tai ongelmat ole mielenheikkoutta vaan inhimillisyyttä, kelle tahansa voi tulla mikä sairaus vaan vaikka jo huomenna. Kukaan ei ole kiveä. Äidinkään ei tarvitse, mutta äidin pitää pyrkiä hyvään.