"..."
Mielenkiintoinen vuorokausirytmi...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29428952:ei kun minä. pakko mennä nukkuman, heräsin eilen 16.05.
Mielenkiintoinen vuorokausirytmi...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29428952:ei kun minä. pakko mennä nukkuman, heräsin eilen 16.05.
oliko tää nyt tunnustus?Todella hyvä pleijeri vakuuttaa myös puolison
Mulla ei ole lapsia, mutta tiedän että jos luoja niitä mulle tulevaisuudessa suo, niin en todellakaan halua olla esimerkki manipuloivasta, kierosta ja ihmisiä hyväksikäyttävästä ihmisestä äitinä. Ajatuskin puistattaa.Mikä tekee meidän kaltaisista ihmisistä (sinun silmissäsi) huono äidin?/sen huonomman kuin sinäkään? Entä mikä mielestäsi tekee itsestäsi noin täydellisen ihmisen ja äidin, sanomaan toiselle ihmiselle noin?
Nyt kun olet nostanut itsesi jalustalle äitiyden ylipapittarena ja äitimaana niin voisitkin jo lopettaa tältä päivältä ja mennä vaikka tekemään lastesi/lapsesi kanssa jotain ja olla hänelle se täydellisyys jota ainakin itse kovasti kuvittelet olevasi
Kai ne narsissit kehuu itteään tuollaiMitä kehumisen aihetta on muuten siinä, että on manipuloija?
ystävä rakas kun toi mun manipulointitaitoni ei näy mitenkään ulospäin, enkä mä sitä edes kovin usein näin aikuisena käytä. Ja jos käytänkin niin hyvin viattomiin juttuihin, kuten nyt vaikka tuo suklaanhaku. Se että osaa tulkita ihmisiä ja olla heille mieliksi, ei tosiaan tarkoita sitä et oisin umpikiero huijari kaikille ja koko ajan.Niinhän sä luulet. Onneks mä tunnen itteni ja tiän, että mä kiertääsin sun kaltaasen ihmisen helvetin kaukaa. Sun kaltaasia on tullu vastaan enkä todellakaa sellaasten kans vietä aikaani koska mä en oo mikään toisten orja.
Juu, et ymmärtänyt.Kallonkutistajat hoitavat psyykkisesti sairaita ihmisiä, jotka tarvitsevat lääkehoitoa, eivät huvikseen kuuntele ja terapioi ihmisten kanssa. Erikseen on sitten psykologit, jotka eivät määrää lääkkeitä.
Saat miehen kun miehen manipuloimalla wow :O Vitsi mikä taito! Jännä kun mun ei tarvinnut sinkkuna ollessa esittää mitään, eikä mun kavereidenkaan ja silti riitti miehiä. Oot sä aikamoinen hottisbeibe!
En tuntenut itseäni riittävästi enkä arvostanut tunteita samalla tavalla. Enempää minun ei ehkä kannata kertoa syistä mitä toit ilmi.Eli sä oot siis tosissas? Shame on you.
Ei mutta oikeesti, selittäisitkö vähän, mikä susta teki sun mielestä erityisen tyhmän kun rakastit vaimoas? Etkö oikeasti oo koskaan kuullut että mennyttä elämää ei kannattaisi kiistää, tai että jokainen rakkaus on entistään isompi? Vaikka rakastuisikin uudelleen, ei se silloin tarkoita ettäkö se edellinen rakkaus ois ollut virhe. Kyllä mä ainakin oon rakastanut mun kaikkia eksiä, eri tavalla vaan kuin tätä nykyistä. Tavallaan kai jollain hassulla pienellä tasolla rakastan heitä vieläkin vaikkemme enää tapaakaan tai mitään sellaista. En vaan mitenkään voisi kuitata montaa vuotta elämästäni vaan sillä että olin tyhmä ja se siitä.
Ei siinä olekaan. Ja alunperinhän tää koko vääntö lähti siitä että sanoin saavani miehen kuin miehen jonka haluan. Siitä alkoi kauhea sättiminen kuinka olen varmana tyrkky ja oksettavan näköinen ja ties mitä. Sitten perustelin pokaustaitojani muulla kuin ulkonäöllä, joka taas ei oikein mennyt perille kenenkään tajuntaan ja taas sätittiin. Lopulta kun tajusin käyttää sanaa manipulointi, niin johan soi herätyskellot ja kiekuminen alkoi. Nyt sitten kun sekin tais jo mennä vanhaksi niin aletaan syyttelemään narsistiks ja muuten inhottavaksi ihmiseksi. Ja kaikki vaan sen takia että sanoin olevani hyvä iskemään miehiä.Mitä kehumisen aihetta on muuten siinä, että on manipuloija?
Eikö tuosta selvinnyt aika selkeästi että hyvä pelaaja taivuttaa pariskunnan molemmat osapuolet jolloin kyse ei ole edes pettämisestä. Tuohon on useampi keino miten tehdä.oliko tää nyt tunnustus?
Huoh. Ja tässähän nyt puhuttiinkin varmaan siitä että esim. minä huijaan ja manipuloin kaikkia ihmisiä ympärilläni ja ihan kokoajan.Mulla ei ole lapsia, mutta tiedän että jos luoja niitä mulle tulevaisuudessa suo, niin en todellakaan halua olla esimerkki manipuloivasta, kierosta ja ihmisiä hyväksikäyttävästä ihmisestä äitinä. Ajatuskin puistattaa.
Lue taaksepäin, se en todellakaan ollut minä joka noin sanoi. Tässä ketjussa on nyt ollut kolme nikkiä jotka on asiassa mun kannallani. Ei erityinen-kohdassa taas puhuin muista kuin itsestäni, joten kyllä täällä nyt joku muu on pussissa kuin minä.Sanoit että naisen ollessa ei-niin-viehättävänä kuten viimeisillään raskaana ollessa, on hyvin helppo iskeä ja pokata tämän mies. Sähän puhut itsesi ihan pussiin, ensin korostat että olet hirmuinen kauneuskuningatar ja veisit miehen kun miehen ja sitten otat takaisin, että itseasiassa "en olekaan niin erityinen" mutta silti saisin kenet vain. Haha, aika hauska olet.
Voi ei, kerro hei mullekin millä tavalla mun lapset nyt kärsii, kun en mä tai mun lähipiiri oo huomannut. Neuvolastakin aina kehuvat kuinka johdonmukainen ja pitkäpinnainen äiti mä olen.Voi ei tätä mä pelkäsinkin kuulla
Varmaan kuitenkin tiesit, että pleijeri yleensä tunnistaa toisen pleijerin? Manipulointitaitoisena olen joskus huvittuneena lähtenyt leikkiin mukaan ja pyörittänyt pleijeriä niin, että tämä on kaatunut omaan näppäryyteensä. Joidenkin pleijereiden miellyttämisyritykset on varsin läpinäkyviä. Tehoavat varmasti sinisilmäisiin hölmöihin.ystävä rakas kun toi mun manipulointitaitoni ei näy mitenkään ulospäin, enkä mä sitä edes kovin usein näin aikuisena käytä. Ja jos käytänkin niin hyvin viattomiin juttuihin, kuten nyt vaikka tuo suklaanhaku. Se että osaa tulkita ihmisiä ja olla heille mieliksi, ei tosiaan tarkoita sitä et oisin umpikiero huijari kaikille ja koko ajan.
Niin niin. Äärettömän absurdeja juttuja tuolla Julmurilla, että hän saisi kenet miehet vain vaikka tämä on a. varattu b. kiireinen (esim töissään) c. ei kiinnostunut hänestä. Mikäs siinä, HYVÄ että Julmuri käy "kallonkutistajalla", huhhuh.Juu, et ymmärtänyt.
Eiköhän niitä miehiä mullakin riitä ihan omanaitsenänikin, mutta jos haluaisin esimerkiksi herra Cheekin (siis tämän oikean Jaren, juu paska esimerkki mutten keksinyt muutakaan) täytyisi keskittyä ehkä vähän enemmän ja tehdä strategia, hänen ympärillään pörrää satoja ellei tuhansia naisia - kukin mistäkin syystä. Joten täytyisi käyttää näitä taitojani hyväkseni
Ymmärsitköhän vieläkään, no et varmaan.
Nimenomaan mielenkiintoista. Muistan kyllä edelleen miten suurta tyydytystä sitä koki kun sai jonkun ihmisen toimimaan just niin kuin itse haluat. Jotenkin mä en osaa suhtautua tohon asiaan mitenkään hyväksikäyttämisenä, vaan nimenomaan psykologian ja evoluution kautta käsittelen tupota aihetta ja noita taitoja. On mielenkiintoista kun tietyn tyyppiset teot aiheuttaa ihmisissä ennalta-arvattavia reaktioita. Tavallaan myös se itse peli on jännä ja koukuttava. Mutta en mä enää vanhoilla päivilläni jaksaisi sitä ihmisten pyörittämistä samalla tahdilla kuin nuorempana, hirveen rankkaa koittaa muistaa mitä satuja kellekin on syöttänyt tai mistä kukakin nyt taas tykkää. Nykyään käytän taitoani lähinnä jos tarvitsen jotain sisäpiiritietoa jota mulle ei automaattisesti kerrottais, eli aika harvoin.Ei mitään kehuttavaa.
Minusta se on mielenkiintoista.
Minusta äidin kuuluu olla sen verran kypsä ja moraalia omaava yksilö, ettei koe tarvetta manipuloida ja satuttaa muita. Hyvä äiti nauttii elämästään ja on kiitollinen lähimmäisistään, eikä edes uneksi pettämisestä tai ajattele olevansa toisten naisten yläpuolella. Jos se on lapsellista, niin mielelläni olen lapsellinen.Huoh. Ja tässähän nyt puhuttiinkin varmaan siitä että esim. minä huijaan ja manipuloin kaikkia ihmisiä ympärilläni ja ihan kokoajan.
Ehkä sille on syykin miksi sinulla ei ole vielä lapsia. Olet suhteellisen lapsellinen verraten ikääsi, vaikka nuori oletkin, mutta kuulostat todella lapselliselta verrattuna samanikäisiin ystäviini.....Ehkä sitten jos jonain päivänä olet äiti, niin ymmärrät tästäkin asiasta ja siitä miten se ei liity äitiyteen mitenkään.
Tuo neuvola-argumentti ei ole pätevä, koska olet taitava manipuloija.Voi ei, kerro hei mullekin millä tavalla mun lapset nyt kärsii, kun en mä tai mun lähipiiri oo huomannut. Neuvolastakin aina kehuvat kuinka johdonmukainen ja pitkäpinnainen äiti mä olen.
Jos Data ois tienny musta teininä ni me oltais oltu pari siitä lähtien. Datan exänkin mukaan myö ollaan yhteensopivampi pari, totesi näin jo heidän ollessaan vielä naimisissa käsittääkseni. Enkä ole tarttenu manipuloida tai vampata.Ouuuuuu!! Sä et just kirjottanut tota, ethän? :O Ei tolleen sanota, varsinkin jos on naimisissa oltu ja lapsiakin hankittu useempi kappale. Toivottavasti et lastes kuullen oo noin sanonut. Ajattele nyt vähän miltä exästäs tuntuis lukea tollaista?
Mun mielestä on tosi kipeetä kuitata useita vuosia elämästään vaan sillä että "olin tyhmä". Vai oliko tuo nyt se mitä arvelit astron haluavan kuulla?
Ai niin että nyt sä pystyt jo kertomaan mun käyttämien lempinimien perusteella (kallonkutistaja, päälääkäri, kuuppatohtori jne.) tietämään mitä psykiatrian ammattia milloinkin tarkoitan? Mee hei nyt jonnekin kaappiin häpeämään kun et itsekään tajua miten tyhmältä saat sut näyttämään.Kallonkutistajat hoitavat psyykkisesti sairaita ihmisiä, jotka tarvitsevat lääkehoitoa, eivät huvikseen kuuntele ja terapioi ihmisten kanssa. Erikseen on sitten psykologit, jotka eivät määrää lääkkeitä.
Saat miehen kun miehen manipuloimalla wow :O Vitsi mikä taito! Jännä kun mun ei tarvinnut sinkkuna ollessa esittää mitään, eikä mun kavereidenkaan ja silti riitti miehiä. Oot sä aikamoinen hottisbeibe!
No et kai annan mitään ohjeita miten taivuttaa meidät johku polyamoriaan?Eikö tuosta selvinnyt aika selkeästi että hyvä pelaaja taivuttaa pariskunnan molemmat osapuolet jolloin kyse ei ole edes pettämisestä. Tuohon on useampi keino miten tehdä.