Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

• Viestiketjun aloittaja "Jarski"
  • Ensimmäinen viesti
Vamppi
Joten kun kerran noin kirjoitin, niin sen TÄYTYY tarkoittaa sitä et mun pokausrepliikki on "mä saan kenet vaan mä haluan, joten seuraa mua". Pakkohan sen on olla niin.

:headwall:
Juuri niin, senhän täytyy tarkoittaa sitä että olemme suorastaan miesten päälle hyökkääviä hutsuja, jotka hiplaa samantien munista ja kuiskaa korvaan "lähetäänks panee?"

:D ahahah, herätkää jo hyvät naiset, tyhmät !

Mutta katsos kun jos me tutustuttais niin tykkäisit musta niin paljon ettet edes haluis uskoa mun olevan laskelmoiva manipuloija. :) Ja aivan varmasti myös hakisit sen suklaan jos niin haluaisin. Et tietenkään niin että mä pyytäisin "mee ostaa mulle kaupasta suklaata", vaan loisin sulle ensin ihan vaan muista aiheista jutustelemalla tarpeen käydä kaupassa, sen jälkeen keksisin jonkun syyn miksen itse voi lähteä kauppaan, jolloin sä tarjoutuisit että voit tuoda sen levyn samalla kun sun kuitenkin on pakko käydä, ja lopulta oisit vaan iloinen kun piristit mun päivää. Ihan tosi yksinkertaista, mutta silti tuollaiset jutut menee suurelta osalta ohi niin että viuhuu.
Niinhän sä luulet. Onneks mä tunnen itteni ja tiän, että mä kiertääsin sun kaltaasen ihmisen helvetin kaukaa. Sun kaltaasia on tullu vastaan enkä todellakaa sellaasten kans vietä aikaani koska mä en oo mikään toisten orja.

julmuri
Ja kaikki ihmiset ei missään tilanteessa tee toisille edes niitä suklaanhakureissuja. Joten aika turha kuvitella, että saisit tällaisen ihmisen hakemaan sinulle sitä suklaata. Jos hän on ihminen jota ei pompotella tai hän ei tosiaankaan tee tällaisia juttuja toisille, ei hän tee niin myöskään sinulle.

Itse oon hyvin kiltti ja varmaan olisin heti menossa hakemaan kun vain pyytäisit, mutta tiedän kyllä tällaisia ihmisiä jotka eivät edes hädän hetkellä ole valmiita nostamaan sitä persettä ylös tuolista... Vaikka olis ihan läheisestäkin ihmisestä kyse
En mä sitä suklaata pyytämällä pyytäisikään hakemaan. On olemassa muitakin tapoja vaikuttaa ihmisten haluamisiin ja tekemisiin kuin suoraan asian täräyttäminen. Hienovaraisuus on se avainsana ihmisten hyödyntämisessä.

Siis mitä? :D :D Luuletko sä että mä kirjotan tähän ketjuun kaikki ne viestit joita sä et itse kirjoittanut? :D

Ensinnäkin, mulla ei oo mitään tarvetta esittää uhkaa, te naiste vaan tunnutte suhtautuvan muhun uhkana, kauhean vihamielisesti. Toisekseen, mä en oo puhunut et miehet lähtis lihomisen ja raskausarpien myötä. Kolmanneks, mulla on aika hemmetisti enemmän käytöstä ihmisen käyttäytymisestä, sekä psykologian että evoluution pohjalta. Ulkonäöstä sanoin joo että se ei oo tärkein, vaan asenne ja sosiaaliset taidot. Tottakai jos oisin joku tuksun näköinen maitovalas niin vois olla haastavaa vaikka millä asenteella. Mut lähinnä tarkoitin et ihan tavallisenkin näköiset ihmiset saa kyllä iskettyä mielin määrin vastakkaisen sukupuolen edustajia jos vaan on tarpeeks itsevarma ja huumorintajuinen.
Sanoit että naisen ollessa ei-niin-viehättävänä kuten viimeisillään raskaana ollessa, on hyvin helppo iskeä ja pokata tämän mies. Sähän puhut itsesi ihan pussiin, ensin korostat että olet hirmuinen kauneuskuningatar ja veisit miehen kun miehen ja sitten otat takaisin, että itseasiassa "en olekaan niin erityinen" mutta silti saisin kenet vain. :D Haha, aika hauska olet.

Se olin minä jolta kysyit tätä. Vastaan tähän sitten kun oon jotain 60v. Mutta ihan tarpeeksi siihen pisteeseen että ovat olleet valmiita menemään sänkyyn, ihan itse lopulta ehdottaneet sitä. (Tottakai, enhän minä mikään huora ole)
Ja kaikenlisäksi jotkut ovat jääneet ilman pillua, paitsi ne joista välitin itsekin ja päädyin seurustelemaan :)
Mua ei sun vastaus tyydytä yhtään.
Näinkin olennaiseen kysymykseen jätät vastaamatta.:|

Vamppi
Sanoit että naisen ollessa ei-niin-viehättävänä kuten viimeisillään raskaana ollessa, on hyvin helppo iskeä ja pokata tämän mies. Sähän puhut itsesi ihan pussiin, ensin korostat että olet hirmuinen kauneuskuningatar ja veisit miehen kun miehen ja sitten otat takaisin, että itseasiassa "en olekaan niin erityinen" mutta silti saisin kenet vain. :D Haha, aika hauska olet.
Se olin minä joka sen kirjoitti ja jos ymmärtäisit mistään mitään, niin et olisi kääntänyt sitä omassa päässäsi tuollaiseksi lauseeksi :) Pakkokai se on myöntää että viesti oli piilovittuilu ja vain yhdelle henkilölle tarkoitettu, mutta ne jotka eivät ymmärrä manipuloinnista mitään, eivät ymmärtäneet siitäkään. Ja tarttuivat siihen omaa epävarmuuttaan, nyt ainakin nähtiin kuka mistäkin on epävarma. Tämä on juuri manipuloijan taitoja. Vaikka se olikin äärimmäisessä kiireessä kirjotettu ja toisella silmällä silmäilin monta muutakin tietokoneen ikkunaa ja vilkuilin kelloa. Taisi silti osuta ja upota moniin :)

julmuri
Höpöhöpö ne sun päälääkärit auttaa sua näkemään ongelmasi ja tukee sinua korjaamaan ne itse, mutta ei tee niitä sun puolesta. On sulla ihmeellinen käsitys omasta ja ammattilaisten ylivoipaisuudesta.
Sovitaanko että mä en enää enempää keskustele sun kanssa mulla tulee pää kipeeksi kun koitan vääntää ihmisen kanssa joka ei joko tajua mitä tarkoitan, tai sitten vääristelee sen oman mielensä mukaan joksikin ihan muuksi kuin mitä tarkoitin.

ps. sitähän mä nimenomaan oon tässä toitottanut että ihmisiä manipuloidaan ja pelataan siten että he itse olevinaan saavat ne ajatukset ja halut päähänsä. Sitähän varten päälääkäritkin on, kuuntelevat kun sä avaudut, sanovat jotain joka ohjailee potilaan ratkaisun äärelle, ja sitten odottaa että potilas "keksii" sen itse. Jos asia ois noin niin kuin sä väität, niin mihin tarvittas enää kallonkutistajia kun kaikki vois vaan terapioida itse itsensä?

Kauppilan luukku
Niinhän sä luulet. Onneks mä tunnen itteni ja tiän, että mä kiertääsin sun kaltaasen ihmisen helvetin kaukaa. Sun kaltaasia on tullu vastaan enkä todellakaa sellaasten kans vietä aikaani koska mä en oo mikään toisten orja.
Scarlett vain söis kaikki suklaat =)

p.s ei sua scarlett kukaa yritä iskeä oikeasti, sen verran pelottava pontso oot..

Vamppi
Mua ei sun vastaus tyydytä yhtään.
Näinkin olennaiseen kysymykseen jätät vastaamatta.:|
No eihän mun henkilökohtaiset asiat tähän kuulu mitenkään, se lukumäärä vastaa seurustelukumppaneitani ja pari lyhyempaa juttua. Vaikka pystyn viettelemään kenet tahansa petipuuhien partaalle, ei se tarkoita että olisin lutka ja hyppäisin kaikkien kanssa sänkyyn. Olen 25 vuotias ja minulla on sentään arvokkuuteni, ei ole tarkoitus panna kaikkea mikä liikkuu ja hankkia syfilistä vaikka olenkin äärimmäisen taitava viettelijä ja saan kenet tahansa.
Kyse on vuorovaikutustaidoista ja ihmisten lukemisesta ja sen päämääränä ei minulle ainakaan ole MUNA.

julmuri
Eikä lasten ole hyvä oppia vanhempiensa virheistä, etteivät toistaisi niitä? Me molemmat oltiin tyhmiä silloin exän kanssa, en usko hänen loukkaantuvan.

Tiedän että astro on paljon parempi kuin sinä jo näiden kirjoitustesi perusteella.
Eli sä oot siis tosissas? Shame on you.

Ei mutta oikeesti, selittäisitkö vähän, mikä susta teki sun mielestä erityisen tyhmän kun rakastit vaimoas? Etkö oikeasti oo koskaan kuullut että mennyttä elämää ei kannattaisi kiistää, tai että jokainen rakkaus on entistään isompi? Vaikka rakastuisikin uudelleen, ei se silloin tarkoita ettäkö se edellinen rakkaus ois ollut virhe. Kyllä mä ainakin oon rakastanut mun kaikkia eksiä, eri tavalla vaan kuin tätä nykyistä. Tavallaan kai jollain hassulla pienellä tasolla rakastan heitä vieläkin vaikkemme enää tapaakaan tai mitään sellaista. En vaan mitenkään voisi kuitata montaa vuotta elämästäni vaan sillä että olin tyhmä ja se siitä.

Suuri manipuloija Tohtori
“It’s not that you make people take risks, it’s that you make them want to impress you. You make it so they don’t want to let you down. You have no idea how dangerous you make people to themselves when you’re around.”

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Peyote
Muakin kiinnostaa toi manipulointi. Oon ollut siinä todella hyvä, mutta alan menettää otettani. Mies ei enää ain suostu hakea vaikkapa sitä suklaata tai jotain muuta juttua mitä yritän. Siitä on tullut ihan yliherkkä, se saattaa kokea manipuloinniksi joskus sellaisenkin, mitä en tee edes tietoisesti.

Miten se kannattais tehdä paremmin?

Sovitaanko että mä en enää enempää keskustele sun kanssa mulla tulee pää kipeeksi kun koitan vääntää ihmisen kanssa joka ei joko tajua mitä tarkoitan, tai sitten vääristelee sen oman mielensä mukaan joksikin ihan muuksi kuin mitä tarkoitin.

ps. sitähän mä nimenomaan oon tässä toitottanut että ihmisiä manipuloidaan ja pelataan siten että he itse olevinaan saavat ne ajatukset ja halut päähänsä. Sitähän varten päälääkäritkin on, kuuntelevat kun sä avaudut, sanovat jotain joka ohjailee potilaan ratkaisun äärelle, ja sitten odottaa että potilas "keksii" sen itse. Jos asia ois noin niin kuin sä väität, niin mihin tarvittas enää kallonkutistajia kun kaikki vois vaan terapioida itse itsensä?
Kallonkutistajat hoitavat psyykkisesti sairaita ihmisiä, jotka tarvitsevat lääkehoitoa, eivät huvikseen kuuntele ja terapioi ihmisten kanssa. Erikseen on sitten psykologit, jotka eivät määrää lääkkeitä.

Saat miehen kun miehen manipuloimalla wow :O Vitsi mikä taito! Jännä kun mun ei tarvinnut sinkkuna ollessa esittää mitään, eikä mun kavereidenkaan ja silti riitti miehiä. Oot sä aikamoinen hottisbeibe! ;)

Vamppi
Voi ei tätä mä pelkäsinkin kuulla :(
Mikä tekee meidän kaltaisista ihmisistä (sinun silmissäsi) huono äidin?/sen huonomman kuin sinäkään? Entä mikä mielestäsi tekee itsestäsi noin täydellisen ihmisen ja äidin, sanomaan toiselle ihmiselle noin?
Nyt kun olet nostanut itsesi jalustalle äitiyden ylipapittarena ja äitimaana niin voisitkin jo lopettaa tältä päivältä ja mennä vaikka tekemään lastesi/lapsesi kanssa jotain ja olla hänelle se täydellisyys jota ainakin itse kovasti kuvittelet olevasi :)

julmuri
Tuo on niin idioottimaista väittää, että jotkut saa iskettyä kenet vain. No ei saa, turha jauhaa tuollaasta naurettavaa paskaa. Sellaaset itteään täynnä olevat pelimiehet/naiset on mun mielestä ällöttäviä ja sellaasesta haluaa vain kauemmas. Ihan turha tulla mulle tuollaasen lässyttämään koska sisäänen paska näkyy tuollaasista ihmisistä heti.
No sut nyt sais iskettyä kuka vaan jolle kelpaisit ees hetkeks, senkin epätoivonen emakko. Ihan turha alkaa sielä jankkaamaan kun kaikki tietää ettet saa miestä vaikka sellaisen haluisitkin. :D

No sut nyt sais iskettyä kuka vaan jolle kelpaisit ees hetkeks, senkin epätoivonen emakko. Ihan turha alkaa sielä jankkaamaan kun kaikki tietää ettet saa miestä vaikka sellaisen haluisitkin. :D
Älä väitä tuollaasta valheellista paskaa musta. Mua ei todellakaa saa iskettyä kuka vain, taso se on mullaki. Joten lopeta paska kirjoottaminen musta ja koita kestää se, etten nuole sun persettä.

Yhteistyössä