Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

• Viestiketjun aloittaja "Jarski"
  • Ensimmäinen viesti
Äidillinen omia lapsiaan kohtaan, voi hyvänen aika. En usko että kovin moni mies (paitsi persoonallisuushäiriöiset) ois kiinnostunut naisesta joka laittaa erinäisiä asioita omien lastensa edelle, tai on muuten "huono äiti".
Ainoa asia mistä olen samaa mieltä kanssasi vaikken ymmärrä miksi astro ei ajattelisi äitinä lapsiaan ensisijaisesti.

julmuri
Sähän aliarviot heti miehiä jos kuvittelet sitoutuneen ja rakastavan miehen pettävän sinun takiasi? :LOL: Sitähän sä tässä kokoajan yrität sanoa, että saisit tempuillasi kenet miehet vain.
Mä sanoin että mä saan kenet haluan, parisuhdestatuksesta huolimatta. En halua kaikkia maailman miehiä, tällä hetkellä en halua ketään muita kuin oman mieheni. Mä ymmärrän että varsinkin naisille on vaikeaa tajuta että kaikille ihmisille rakkaus ja seksi ei oo synonyymejä tai toisensa poissulkevia asioita. On olemassa miehiä jotka vaimonsa rakastamisesta huolimatta harrastaa seksiä muidenkin kanssa. On olemassa naisia jotka rakkaudesta huolimatta eivät halua harrastaa miehensä kanssa seksiä. On myös olemassa ihmisiä jotka harrastaa hirveästi seksiä mutta eivät koskaan rakasta ketään. Siispä vaikka naisena sitä ajatteleekin että kun mä nyt rakastuneena en vois kuvitellakaan seksiä muiden miesten kanssa, niin ei kannata silti kuvitella että miehen ajatusmaailma asiasta olisi prikuulleen sama. Ja oikeasti, väitän edelleen että jos on rajaton määrä aikaa, mä saan vieteltyä kenet tahansa miehen jos niin haluan.

julmuri
Jos sun ulkonäkö oksettais esim mun miestä, niin miten sä mun mieheni iskisit kun mun miestä ei kiinnostais tulla edes sun lähelles, saati katsoa päin?

Sä et vaan voi iskeä kaikkia haluamiasi, usko jo.. Sä saatat jotain ihmistä kiihottaa ja toista oksettaa..
Eli sä siis pidät miehiä, ja varsinkin omaas, niin yksinkertaisina että ainoa kriteeri heille naisen valinnassa on ulkonäkö?

Mä sanoin että mä saan kenet haluan, parisuhdestatuksesta huolimatta. En halua kaikkia maailman miehiä, tällä hetkellä en halua ketään muita kuin oman mieheni. Mä ymmärrän että varsinkin naisille on vaikeaa tajuta että kaikille ihmisille rakkaus ja seksi ei oo synonyymejä tai toisensa poissulkevia asioita. On olemassa miehiä jotka vaimonsa rakastamisesta huolimatta harrastaa seksiä muidenkin kanssa. On olemassa naisia jotka rakkaudesta huolimatta eivät halua harrastaa miehensä kanssa seksiä. On myös olemassa ihmisiä jotka harrastaa hirveästi seksiä mutta eivät koskaan rakasta ketään. Siispä vaikka naisena sitä ajatteleekin että kun mä nyt rakastuneena en vois kuvitellakaan seksiä muiden miesten kanssa, niin ei kannata silti kuvitella että miehen ajatusmaailma asiasta olisi prikuulleen sama. Ja oikeasti, väitän edelleen että jos on rajaton määrä aikaa, mä saan vieteltyä kenet tahansa miehen jos niin haluan.
Saisiko kuka tahansa vieteltyä sinut jos hänellä olisi rajaton määrä aikaa ja motivaatiota?

Uskon, ettet halua kaikkia maailman miehiä mutta sanoit pystyväsi saamaan sänkyyn MYÖS varatun miehen. :D Etkö ymmärrä, että ihminen yleensä osaa ajatella tekojensa seurauksia? Myös mies joka ei saa silmiään irti vaikka työpaikallaan hottis-sairaanhoitajasta tms. niin silti hän jatkaa töitään, koska muuten menettäisi työpaikkansa ja ennen pitkää naisensa. Jos me ihmiset toimittaisiin pelkästään halujen ja himojen varassa eihän me saataisi mitään velvollisuuksia hoidettua ja lupauksia pidettyä! Oletko sinä hyvinkin impulsiivinen, lyhytjännitteinen ja ailahtelevainen kaveri?

julmuri
Olin juuri kirjoittamassa, että jos säkin olet kaunis niin totta kai mun mies katsoisi sua pidempään, jos vastaan tulisit. Mutta äsh, sen lisäksi että olet äärimmäisen yksinkertainen ja lapsellinen mikä ei ole viehättävää, et ole myöskään nätti! :D Sori, mutta ei mun mies eikä muidenkaan puolisot suhun lankeis sekunniksikaan, sillä ehdottomasti ulkonäöllä ja olemuksella on väliä, jos pettämään alkaa.
Naiset ja rivienvälistä lukemisen "taito". :LOL:

Mistä sä nyt keksit etten olis nätti? Mä olen jopa kaunis, monienkin mielestä. 170cm pitkillä säärillä varustettu, rintava, hyväpyllyinen ja pitkähiuksinen brunetti. Mulla on korkeat poskipäät, paksut huulet ja suuret silmät, Lisäks näytän kuulemma paljon ikäistäni nuoremmalta.

Yksinkertainen ja lapsellinen... Hmm... mitenköhän mulla tulee tosta määritelmästä ihan joku muu mieleen, mut en nyt muista kuka se olikaan... ei ku niin, SINÄ! :D

kfkfkf
"on olemassa miehiä jotka...." on sun mielestä sama kuin KAIKKI miehet :D jos siis saat aivan kenet haluat, olipa tällä kumppani tai ei.. Jollain tavalla voin uskoa, että voit saada sinkun miehen lankeamaan, mutta edelleenkään ne kaikki varatut miehet eivät ole mistään hinnasta valmiita hyppäämään toisen sänkyyn, tai edes valmiita lähestymään toista naista sillä tavalla, että se joskus voisi mihinkään edes johtaa

Mä sanoin että mä saan kenet haluan, parisuhdestatuksesta huolimatta.

Ja oikeasti, väitän edelleen että jos on rajaton määrä aikaa, mä saan vieteltyä kenet tahansa miehen jos niin haluan.
Ei tuollaasille voi ku nauraa. :D :LOL: No mikäs siinä jos ittetuntoa riittää, mutta ei ehkä kannattaasi olla noin omahyväänen ja luulla olevansa Jumalan lahja miehille. Se on aika luotaantyöntävää monille...

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Et jostakin syystä huomannut vastata montako miestä olet saanut vieteltyä. Mun mielestä tää on aika olennainen kysymys.

julmuri
Sinut saisin ainakin iskettyä halutessani, olin Cheekin näköinen tai en. Minun ei vain tarvitse varsinaisesti iskeä ketään, riittää että olen oma itseni.

Astrolabe on omaa luokkaansa, sinä et pääse lähellekään sitä.
Ai, tunnetaanko me? Mistäs tiedät vaikka mä oisin sata kertaa parempi kuin astro? Mua on muuten äärimmäisen vaikea iskeä, en jotenkin tajua ollenkaan jos mua joku koittaa vokotella. :D

Mut hei hurraa, prinssi uljas saapui astroa pelastamaan. What took u so long? :D

Wieruus
Ei ne suuret sanat suuta halkaise, puhetta maailmaan mahtuu ym ym.
=)

kfkfkf
Ai, tunnetaanko me? Mistäs tiedät vaikka mä oisin sata kertaa parempi kuin astro? Mua on muuten äärimmäisen vaikea iskeä, en jotenkin tajua ollenkaan jos mua joku koittaa vokotella. :D

Mut hei hurraa, prinssi uljas saapui astroa pelastamaan. What took u so long? :D
No sepäs... Ehkä Datalle merkkaa se ettei Astro kuvittele olevansa se kaikkien miesten märkä unelma ja saavansa kaikkia maailman miehiä :D oisko mitään?

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
julmuri
Kykenetkö normaaliin ihmissuhteeseen?
Onko tuosta lapsuudentraumasta ollut sulle haittaa?
Ei kai ne traumoja ois jos ei ne mitään haittais? Lähinnä lapsuuteni on aiheuttamat toimintamallit kostautuu huonona omatuntona jos käytän "taitoani" johonkin pahantahtoiseen. Kykenen kyllä halutessani normaaliin parisuhteeseen, mutta toisen puoliskon on oltava sitten erityisen merkityksellinen ja ihana henkilö etten alitajuisesti muodosta hyötysuhdetta parisuhteen sijaan.

julmuri
Silloin olin nuori ja tyhmä.
Ouuuuuu!! Sä et just kirjottanut tota, ethän? :O :D Ei tolleen sanota, varsinkin jos on naimisissa oltu ja lapsiakin hankittu useempi kappale. Toivottavasti et lastes kuullen oo noin sanonut. Ajattele nyt vähän miltä exästäs tuntuis lukea tollaista?

Mun mielestä on tosi kipeetä kuitata useita vuosia elämästään vaan sillä että "olin tyhmä". Vai oliko tuo nyt se mitä arvelit astron haluavan kuulla?

• Tykkää
Reactions: Ciervo
julmuri
Uskon, ettet halua kaikkia maailman miehiä mutta sanoit pystyväsi saamaan sänkyyn MYÖS varatun miehen. :D Etkö ymmärrä, että ihminen yleensä osaa ajatella tekojensa seurauksia? Myös mies joka ei saa silmiään irti vaikka työpaikallaan hottis-sairaanhoitajasta tms. niin silti hän jatkaa töitään, koska muuten menettäisi työpaikkansa ja ennen pitkää naisensa. Jos me ihmiset toimittaisiin pelkästään halujen ja himojen varassa eihän me saataisi mitään velvollisuuksia hoidettua ja lupauksia pidettyä! Oletko sinä hyvinkin impulsiivinen, lyhytjännitteinen ja ailahtelevainen kaveri?
Joo, usko tai älä, parisuhde ei olekaan mikään idioottivarma este muiden naisten haikailulle, tai jopa panemiselle. Monesti ihmiset eivät enää ajattele seurauksia siinä vaiheessa kuin haluttu asia vaikuttaa paremmalta kuin se mitä itsellä jo on. Koskee myös muita asioita kuin sitä puolisoa. Samoin kiihkon vallassa monesti unohtuu ne jalot periaatteet ja lupaukset, varsinkin jos tilanne vielä vaikuttaa siltä ettei kiinnijäämisriskiä ole.

Vaikka miehillä seksuaalivietti on moninkertaisestikin voimakkaampaa kuin naisella (tai ainakin paljon voimakkaampaa vaikka kaikki naiset eivät ole samaa mieltä asiasta), niin jopa ukkomiehellä voi olla pidäkkeitä jotka estävät menemästä maailman seksimmäimmän ja ihanimman naisen kanssa kevyttä flirttiä pidemmälle. Ne syyt voivat tuntua ehkä säälittäviltä, mutta yhtäkaikki, kunhan toimivat niin se on tärkeintä.

-kiinnijäämisen pelko
-ikäero:viisikymppinen voi mielessään himoita parikymppistä mutta havahtuu sitten, ja himot jäävät ajatuksen asteelle
-on ihastunut ja himoinnut kymmeniä kertoja aiemmin ja tuntee sen mekanismin, eikä se enää yllätä
-uskonto
-uskollisuus menee geeneissä. Joillakin se on niin voimakasta että eivät petä missään tilanteessa.

Joku muu voi keksiä lisää.

Viimeksi muokattu:
Naiset ja rivienvälistä lukemisen "taito". :LOL:

Mistä sä nyt keksit etten olis nätti? Mä olen jopa kaunis, monienkin mielestä. 170cm pitkillä säärillä varustettu, rintava, hyväpyllyinen ja pitkähiuksinen brunetti. Mulla on korkeat poskipäät, paksut huulet ja suuret silmät, Lisäks näytän kuulemma paljon ikäistäni nuoremmalta.

Yksinkertainen ja lapsellinen... Hmm... mitenköhän mulla tulee tosta määritelmästä ihan joku muu mieleen, mut en nyt muista kuka se olikaan... ei ku niin, SINÄ! :D
Justhan sä sanoit että ulkonäkö ei merkkaa jne. että sun ihmislukutaitosi ja temppusi riittää ja koffi koitti valaista, että hei sillä on väliä jos meinaat viedä varatun miehen pettopuuhiin! :D

Mä en ymmärrä mikä sun pointti on…. Kauheasti koitat jotain uhkaa esittää, mutta samalla sanot että miehet lähtee lätkimään kun näkee vaimonsa raskaana ja ei hehkeänä. Sulla ei ole mitään käsitystä rakkaudesta, ystävyydestä ja miehen himoista valitettavasti.

julmuri
Ei tuollaasille voi ku nauraa. :D :LOL: No mikäs siinä jos ittetuntoa riittää, mutta ei ehkä kannattaasi olla noin omahyväänen ja luulla olevansa Jumalan lahja miehille. Se on aika luotaantyöntävää monille...
Mä en tosiaan kuvittele olevani jumalan lahja miehille. En todellakaan. Mä vain tiedän olevani hyvä manipuloimaan ihmisiä. Ei tarvitse edes olla tämä pettämisteema, halutessani saisin sutkin vaikka manipuloitua hakemaan mulle kaupasta suklaalevyn, etkä ees ite tajuais tullees höynäytetyksi, oisit vaan hyvällä mielellä.

Ja edelleen, mä en ole tyrkky, en sinne päinkään.

Yhteistyössä