Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

• Viestiketjun aloittaja "Jarski"
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29427997:
Kuinka tämän ottamisen tulee tapahtua? :D

Itsehän en tietenkään ottaisi ketään.

Sinut ottaisin välillä taskusta pois.:xmas:

Vitsinä kai tälläset yleensä...:O...kukapa sitä nyt ihan tosissaan.

paitsi Astro ja Data & muut pariskunnat.

julmuri
Luojan lahja maailman miehille? Yhteisomaisuutta, kiertopalkinto. Eipä mieheni mua ansaitsekaan, jos moiseen menee vehjettään dippaamaan.
Tuskin sentään. Nuorna ja villinä tuli kuitenkin saatua just ja jokainen tyyppi jonka vaan halusinkin, miehiä on meinaan aika helppo viedä vaan sanomalla just ne asiat joita ne haluaa kuullakin. ;) Nykyisellään oon ollut jo vuosia onnellisesti parisuhteessa, mutta kyllä mun silti käy sääliksi sun miestäs sen verran et oisin valmis auttamaan. Juuri tuon sun jälkimmäisen ajatuksen kautta se ois noinkin helppoa. :)

ps. loistavaa argumentointia, heti kun meinaa jäädä alakynteen, aletaan haukkumaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29428176:
Täh? :confused: Tätäpä ei setä ymmärrä, mutta lieneekö tuo niin tarpeellistakaan.
Vitos viestiin liittyen oli toi taskujuttu.

julmuri
Aika paska parisuhde saa olla, jos joku iskurepla saa hajottamaan liiton. Tai sitte toiset täällä katkeria kyynikkoja?
Luuletko tosiaan et pelimiehet pelaa joillain iskureploilla? :D Kyllä kuule niihin kuvioihin kuuluu aika paljon muutakin, ja noin naiivina säkin olisit hyvin helppo tapaus saada kauniilla puheilla ja tyhjillä lupauksilla pauloihinsa. Johan se jo nähtiin datan kohdalla, joku mies puhui sulle kauniisti ja osoitti huomiotaan, niin olit valmis hylkäämään lapses siltä seisomalta ja muuttamaan "elämäs rakkauden" luo. Se mies ois voinut olla kuka vaan muukin kuin data...

Yhteistyössä