PASSIKUVAT ITSE

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gimp2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gimp2

Vieras
Päätinpä että teen passikuvat itse, saan niin monta otosta kun haluan ja valitsen itse parhaan. Poliisin sivuilta on ohjeet tsekattu ja kuvat otettu, nyt Gimp2:sella yritän tulostaa oikean kokoista.

APUA AUTTAKAA JOKU, miten saan kuvakooksi 36x47mm ? Onko kokemusta Gimp2:sesta?

Meillä yritettiin itse tehdä 3v pojasta itse passikuvat. Ohjeitten mukaan mentiin ja poliisiasemalla täti sanoi heti että ei käy. Kiva täti oli ja kokeili kuitenkin josko olisi kelvannut mutta ei... käytiin sitten kuvaamossa pikana ja 12? ----> oli kelpo kuvat. Eli kokeile ihmeessä mutta valmistaudu kuvaamossa käyntiin kuitenkin... :)

Alkuperäinen kirjoittaja m:
Meillä yritettiin itse tehdä 3v pojasta itse passikuvat. Ohjeitten mukaan mentiin ja poliisiasemalla täti sanoi heti että ei käy. Kiva täti oli ja kokeili kuitenkin josko olisi kelvannut mutta ei... käytiin sitten kuvaamossa pikana ja 12? ----> oli kelpo kuvat. Eli kokeile ihmeessä mutta valmistaudu kuvaamossa käyntiin kuitenkin... :)

Pitäisikö kanssa olla valokuvapaperi kun tulostaa.Voi olla sekin tarkka

Alkuperäinen kirjoittaja Pallas:
Alkuperäinen kirjoittaja m:

Pitäisikö kanssa olla valokuvapaperi kun tulostaa.Voi olla sekin tarkka

Joo tietenkin ja sellainen meillä oli. Kuva oli käsittelemätön eli ei muutettu valotuksia tai värejä ja mitat oli kohdallaan, kaikki kuten vaaditaan mutta ei vaan ihan hyvältä meidän silmissä näyttänyt ollut riittävä.

Yhteistyössä