"höh"
ei nussimiseen ole ennenkään tarvittu kirjoitustaitoa eikä paljoa muutakaan. Sopivat nussimisvehkeet ja vot.Datan kriteerit vähän korkeammalla kuin kirjoitustaidoton immeinen.
ei nussimiseen ole ennenkään tarvittu kirjoitustaitoa eikä paljoa muutakaan. Sopivat nussimisvehkeet ja vot.Datan kriteerit vähän korkeammalla kuin kirjoitustaidoton immeinen.
Totta tämäkin. Dudea jäin kaipaamaan kun mietin menneitä palstailutuokioita.Ei palstaile enää sen kenet minä ottaisin.
Nainen on joko uskollinen tai hyvä sängyssä.En ottais ketään näistä munankipeistä tantoista. Huomaa ettei ainakaan kovin uskollista sorttia taida olla...
Ai kun tästä tuli hyvä mieli.Ottaisin Vaimo-Rakkaan takkiani pitelemään ja Astrolaben oppilaaksi seuraamaan kuinka oluen juonnissa ei mene 1 tunti/per pullo kuten miehensä on valehdellut seuranani olisi säpäle harmaana joka on ainut joka on tasollani ja ymmärtää minua
On!:kieh:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29427941:onko pakko ottaa. :O
muualta saadun tiedon perusteella ei ole.On!:kieh:
Väärää tietoa ovat jakaneet.:attn:Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29427956:muualta saadun tiedon perusteella ei ole.
Kuinka tämän ottamisen tulee tapahtua?Väärää tietoa ovat jakaneet.:attn:
Luojan kiitos, ei ole!Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29427941:onko pakko ottaa. :O
Mä taas veisin Datan sulta, viettelisin kuumaan ja kosteaan salasuhteeseen pariksi viikoksi, jonka jälkeen paljastaisin kaiken sulle. Tekisin palveluksen datalle, pääsis näppärästi eroon tollasesta skitsosta.Sain jo kenet halusin. Eli Datan. :heart:
Ei varmaan onnu sit siinä kohtaa, että mieheni on ehdottoman uskollista sorttia?Mä taas veisin Datan sulta, viettelisin kuumaan ja kosteaan salasuhteeseen pariksi viikoksi, jonka jälkeen paljastaisin kaiken sulle. Tekisin palveluksen datalle, pääsis näppärästi eroon tollasesta skitsosta.
Suunnitelma vaan ontuu siinä kohtaa että data on ihan cheekin näköinen ja mä en voi sietää cheekiä ollenkaan. Tulis varmaan yökkäiltyä kesken seksinkin.
Jep jep, ei yhtään patoutuneisuutta havaittavissa.En ottais ketään näistä munankipeistä tantoista. Huomaa ettei ainakaan kovin uskollista sorttia taida olla...
Sitäpaitsi vaadin naiseltani paljon aikuismaisempaa huumorintajua kuin "kikkeli hih hih pippi hih hih, leikin täällä kaksplussa lesboa ja yritän olla kovin haluttava hih hih"
Suorastaan oksettaa nämä pirkot jotka täällä yrittävät olla niin nymfoa ja niin tietäjää ja kokeilunhaluista ja ollaan jopa liiankin avoimia omasta seksielämästä, aika halpaa. Lyödään kaikki kortit pöytään heti.
Itse haluan naisen olevan tavoittelemisen arvoinen, salaperäinen joka ei paljasta heti kaikkea ja puhu kuin jätkät hurttia huumoria ja alapääjuttuja jatkuvasti.
Ihannoin naista joka on arvoituksellisen suloinen, ns. " viaton" mutta kuitenkin kaikkea muuta..mutta että hänellä ei ole tarvetta silmät kiimasta kiiluen höpötellä kaikenmaailoman paskaa jossain kaksplussalla.
Näitä naisia en arvosta täällä, en yhtään.
Jos vaihtoehtoina on sitten (katkera?) helluntailainen joka ei ymmärrä kovinkaan montaa asiaa, eikä ole loppujenlopuksi lainkaan empaattinen vaikka toista esittää..
..tai palstan vanhat mummot kuten joku mummeliisa tai vastaava. Niin ei. En halua täältä ketään!
ehdottoman uskomaton luulo.Ei varmaan onnu sit siinä kohtaa, että mieheni on ehdottoman uskollista sorttia?
On mun edessä muutkin uskolliset langenneet.Ei varmaan onnu sit siinä kohtaa, että mieheni on ehdottoman uskollista sorttia?
Aikamoinen tunnelatausEn ottais ketään näistä munankipeistä tantoista. Huomaa ettei ainakaan kovin uskollista sorttia taida olla...
Sitäpaitsi vaadin naiseltani paljon aikuismaisempaa huumorintajua kuin "kikkeli hih hih pippi hih hih, leikin täällä kaksplussa lesboa ja yritän olla kovin haluttava hih hih"
Suorastaan oksettaa nämä pirkot jotka täällä yrittävät olla niin nymfoa ja niin tietäjää ja kokeilunhaluista ja ollaan jopa liiankin avoimia omasta seksielämästä, aika halpaa. Lyödään kaikki kortit pöytään heti.
Itse haluan naisen olevan tavoittelemisen arvoinen, salaperäinen joka ei paljasta heti kaikkea ja puhu kuin jätkät hurttia huumoria ja alapääjuttuja jatkuvasti.
Ihannoin naista joka on arvoituksellisen suloinen, ns. " viaton" mutta kuitenkin kaikkea muuta..mutta että hänellä ei ole tarvetta silmät kiimasta kiiluen höpötellä kaikenmaailoman paskaa jossain kaksplussalla.
Näitä naisia en arvosta täällä, en yhtään.
Jos vaihtoehtoina on sitten (katkera?) helluntailainen joka ei ymmärrä kovinkaan montaa asiaa, eikä ole loppujenlopuksi lainkaan empaattinen vaikka toista esittää..
..tai palstan vanhat mummot kuten joku mummeliisa tai vastaava. Niin ei. En halua täältä ketään!
Luojan lahja maailman miehille? Yhteisomaisuutta, kiertopalkinto. Eipä mieheni mua ansaitsekaan, jos moiseen menee vehjettään dippaamaan.On mun edessä muutkin uskolliset langenneet.