Kenet palstalaisista ottaisit jos saisit?

• Viestiketjun aloittaja "Jarski"
  • Ensimmäinen viesti
opera
Järjenjuoksun perusteella olisi muutama hyvä, mutta taitavat olla naisia kaikki. Heidät voisin kuitenkin ottaa tänne asuntoon keskustelemaan kanssani. Miehistä väittelykerhoon voisi tulla kepsis. Satunnaisesti ottaisin jonkun vierailijan jolla on joku typerä mielipide ja huvittuneena kuuntelisin näiden keskusteluja.

Ottaisin ehdottomasti Happygirl-91 ittelleni :) jos vaan saisin...

Perustelut: hyviä mielipiteitä keskusteluissa, lisäks uskon että säilyy vuosikymmeniä timmissä kunnossa kun kuulemma hänen äitillä ja mummollakin on vielä hyvä kroppa ;-) joten hyvät geenitkin vielä!!!

ja toisensa löytää samanlaiset
Ottaisin ehdottomasti Happygirl-91 ittelleni :) jos vaan saisin...

Perustelut: hyviä mielipiteitä keskusteluissa, lisäks uskon että säilyy vuosikymmeniä timmissä kunnossa kun kuulemma hänen äitillä ja mummollakin on vielä hyvä kroppa ;-) joten hyvät geenitkin vielä!!!
Teillähän on vähän samantyyppiset nimimerkitkin. Vähän tulee mieleen Teppo S. ja Suvi P.

Alkuperäinen kirjoittaja ja toisensa löytää samanlaiset;29413065:
Teillähän on vähän samantyyppiset nimimerkitkin. Vähän tulee mieleen Teppo S. ja Suvi P.
Juu todellakin, siinä vielä yks syy lisää :) ja kyllä mulle sen äippäki saattas kelvata ;) mut ei taida vaan olla tällä palstalla hän...

Vierasmies
Ottaisin Vaimo-Rakkaan takkiani pitelemään ja Astrolaben oppilaaksi seuraamaan kuinka oluen juonnissa ei mene 1 tunti/per pullo kuten miehensä on valehdellut :) seuranani olisi säpäle harmaana joka on ainut joka on tasollani ja ymmärtää minua :D

Ottaisin Vaimo-Rakkaan takkiani pitelemään ja Astrolaben oppilaaksi seuraamaan kuinka oluen juonnissa ei mene 1 tunti/per pullo kuten miehensä on valehdellut :) seuranani olisi säpäle harmaana joka on ainut joka on tasollani ja ymmärtää minua :D
Voisin halutessani juoda kuitenkin pariin minuuttiin yhden tuopin, jos aikaisempia ei ole alla. Normaalisti yksi pullo kestää kuitenkin saunan ajan tai vähän yli.

Yhteistyössä