siriusvulganus onnenkeksiapila
antennit päässä ja avaruuspukuun verhottuna?Ottaisin Datan samalla tavalla niinkuin hän otti minut viime syksynä eräässä hotelli huoneessa <3
antennit päässä ja avaruuspukuun verhottuna?Ottaisin Datan samalla tavalla niinkuin hän otti minut viime syksynä eräässä hotelli huoneessa <3
Lispetin ottaisn hauskuuttamaan mua ja Isamiehan lispetille kaveriksi.paattoman korjaamaan mun koneet ja Keittis kokkaamaan.
Lissu on mun. :snotty:Lispetin ottaisn hauskuuttamaan mua ja Isamiehan lispetille kaveriksi.paattoman korjaamaan mun koneet ja Keittis kokkaamaan.
Teillähän on vähän samantyyppiset nimimerkitkin. Vähän tulee mieleen Teppo S. ja Suvi P.Ottaisin ehdottomasti Happygirl-91 ittelleni jos vaan saisin...
Perustelut: hyviä mielipiteitä keskusteluissa, lisäks uskon että säilyy vuosikymmeniä timmissä kunnossa kun kuulemma hänen äitillä ja mummollakin on vielä hyvä kroppa ;-) joten hyvät geenitkin vielä!!!
Juu todellakin, siinä vielä yks syy lisää ja kyllä mulle sen äippäki saattas kelvata mut ei taida vaan olla tällä palstalla hän...Alkuperäinen kirjoittaja ja toisensa löytää samanlaiset;29413065:Teillähän on vähän samantyyppiset nimimerkitkin. Vähän tulee mieleen Teppo S. ja Suvi P.
apua tunnetaanko me toisemme?! Heheh kuulostaa jo niin paljon siltä.Juu todellakin, siinä vielä yks syy lisää ja kyllä mulle sen äippäki saattas kelvata mut ei taida vaan olla tällä palstalla hän...
Mä olen todella omapäinen ja temperamenttinenMä ottaisin Bootyn.
Ja perusteluina se, että sitten mun ei enää koskaan tarttis googletella ompeluohjeita
hmm...ilmeisesti ihan tarpeeks jo :wave:apua tunnetaanko me toisemme?! Heheh kuulostaa jo niin paljon siltä.
Datan kriteerit vähän korkeammalla kuin kirjoitustaidoton immeinen.Ottaisin Datan samalla tavalla niinkuin hän otti minut viime syksynä eräässä hotelli huoneessa <3
jep :O mun äiti on nimittäin mun ikäisenä ollut kauneuskilpailuissa joissa on sijoittunut kärkeen. On tää palsta erikoinen paikka kun pelkkien kirjoitusten perusteella voi tulla sellainen "whaat tunnetaanko me irl?" -fiilis.hmm...ilmeisesti ihan tarpeeks jo :wave:
Voisin halutessani juoda kuitenkin pariin minuuttiin yhden tuopin, jos aikaisempia ei ole alla. Normaalisti yksi pullo kestää kuitenkin saunan ajan tai vähän yli.Ottaisin Vaimo-Rakkaan takkiani pitelemään ja Astrolaben oppilaaksi seuraamaan kuinka oluen juonnissa ei mene 1 tunti/per pullo kuten miehensä on valehdellut seuranani olisi säpäle harmaana joka on ainut joka on tasollani ja ymmärtää minua