S
siriusvulganus onnenkeksiapila
Vieras
Ottaisin Datan samalla tavalla niinkuin hän otti minut viime syksynä eräässä hotelli huoneessa <3
antennit päässä ja avaruuspukuun verhottuna?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ottaisin Datan samalla tavalla niinkuin hän otti minut viime syksynä eräässä hotelli huoneessa <3
Lispetin ottaisn hauskuuttamaan mua ja Isamiehan lispetille kaveriksi.paattoman korjaamaan mun koneet ja Keittis kokkaamaan.
Lispetin ottaisn hauskuuttamaan mua ja Isamiehan lispetille kaveriksi.paattoman korjaamaan mun koneet ja Keittis kokkaamaan.
Ottaisin ehdottomasti Happygirl-91 ittellenijos vaan saisin...
Perustelut: hyviä mielipiteitä keskusteluissa, lisäks uskon että säilyy vuosikymmeniä timmissä kunnossa kun kuulemma hänen äitillä ja mummollakin on vielä hyvä kroppa ;-) joten hyvät geenitkin vielä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja ja toisensa löytää samanlaiset;29413065:Teillähän on vähän samantyyppiset nimimerkitkin. Vähän tulee mieleen Teppo S. ja Suvi P.
Juu todellakin, siinä vielä yks syy lisääja kyllä mulle sen äippäki saattas kelvata
mut ei taida vaan olla tällä palstalla hän...
Mä ottaisin Bootyn.
Ja perusteluina se, että sitten mun ei enää koskaan tarttis googletella ompeluohjeita![]()
hmm...ilmeisesti ihan tarpeeks jo :wave:apua tunnetaanko me toisemme?! Heheh kuulostaa jo niin paljon siltä.![]()
hmm...ilmeisesti ihan tarpeeks jo :wave:
Ottaisin Vaimo-Rakkaan takkiani pitelemään ja Astrolaben oppilaaksi seuraamaan kuinka oluen juonnissa ei mene 1 tunti/per pullo kuten miehensä on valehdellutseuranani olisi säpäle harmaana joka on ainut joka on tasollani ja ymmärtää minua
![]()