riittävän taitava pelimies kun lyö pöytään parhaimmat muuvssinsa niin astrokin lähtee vieraan matkaanLuojan lahja maailman miehille? Yhteisomaisuutta, kiertopalkinto. Eipä mieheni mua ansaitsekaan, jos moiseen menee vehjettään dippaamaan.
riittävän taitava pelimies kun lyö pöytään parhaimmat muuvssinsa niin astrokin lähtee vieraan matkaanLuojan lahja maailman miehille? Yhteisomaisuutta, kiertopalkinto. Eipä mieheni mua ansaitsekaan, jos moiseen menee vehjettään dippaamaan.
Miksi tahalleen ärsytätte astroa? Toi on kiusaamista.riittävän taitava pelimies kun lyö pöytään parhaimmat muuvssinsa niin astrokin lähtee vieraan matkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29427997:Kuinka tämän ottamisen tulee tapahtua?
Itsehän en tietenkään ottaisi ketään.
siks kun se vakavalta naamalta väittää jotain semmosta jota se ei todellakaan tiedäMiksi tahalleen ärsytätte astroa? Toi on kiusaamista.
ei olisi ensimmäinen kertariittävän taitava pelimies kun lyö pöytään parhaimmat muuvssinsa niin astrokin lähtee vieraan matkaan
Sinut ottaisin välillä taskusta pois.:xmas:
Vitsinä kai tälläset yleensä...:O...kukapa sitä nyt ihan tosissaan.
paitsi Astro ja Data & muut pariskunnat.
Jos puolet pettää niin joka toinen immeinen ei lähde minkään muun kuin oman puolisonsa matkaan.riittävän taitava pelimies kun lyö pöytään parhaimmat muuvssinsa niin astrokin lähtee vieraan matkaan
Eihän me voida tietää mitä joku toinen tietää. Ellei itsellä ole sitten antaa tästä Datasta aivan päinvastainen tieto joka ei perustu johonkin yleistykseen.siks kun se vakavalta naamalta väittää jotain semmosta jota se ei todellakaan tiedä
niille ei vaan ole sattunut vastaan se riittävän taitava pelimiesJos puolet pettää niin joka toinen immeinen ei lähde minkään muun kuin oman puolisonsa matkaan.
Aika paska parisuhde saa olla, jos joku iskurepla saa hajottamaan liiton. Tai sitte toiset täällä katkeria kyynikkoja?niille ei vaan ole sattunut vastaan se riittävän taitava pelimies
vielä
No eiks Rätti Väsyneen naikkonen palstaile kans? Ja on kai noita muitakin.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29428115:
ei tietenkään mikä tahansa iskureplaAika paska parisuhde saa olla, jos joku iskurepla saa hajottamaan liiton. Tai sitte toiset täällä katkeria kyynikkoja?
ei tule ketään mieleen.No eiks Rätti Väsyneen naikkonen palstaile kans? Ja on kai noita muitakin.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Täh? Tätäpä ei setä ymmärrä, mutta lieneekö tuo niin tarpeellistakaan.Sinut ottaisin välillä taskusta pois.:xmas:
Ai niin kuin Jari Sarasvuo?ei tietenkään mikä tahansa iskurepla
niitä vaan on olemassa semmosia miehiä (ja varmaan naisiakin) jotka saa mukaansa ihan kenet tahansa
Ei ketä tahansa.ei tietenkään mikä tahansa iskurepla
niitä vaan on olemassa semmosia miehiä (ja varmaan naisiakin) jotka saa mukaansa ihan kenet tahansa
Hyi että.Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29428180:Ai niin kuin Jari Sarasvuo?
Mikäli todella omaa tuollaisen taidon, niin kannattanee keskittyä sellaisiin naisiin/miehiin, joista hyötyy mahdollisimman kattavasti?ei tietenkään mikä tahansa iskurepla
hyi hlvtt, en kyllä lähtis sen paskanjauhajan matkaanAlkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29428180:Ai niin kuin Jari Sarasvuo?
Tuskin sentään. Nuorna ja villinä tuli kuitenkin saatua just ja jokainen tyyppi jonka vaan halusinkin, miehiä on meinaan aika helppo viedä vaan sanomalla just ne asiat joita ne haluaa kuullakin. Nykyisellään oon ollut jo vuosia onnellisesti parisuhteessa, mutta kyllä mun silti käy sääliksi sun miestäs sen verran et oisin valmis auttamaan. Juuri tuon sun jälkimmäisen ajatuksen kautta se ois noinkin helppoa.Luojan lahja maailman miehille? Yhteisomaisuutta, kiertopalkinto. Eipä mieheni mua ansaitsekaan, jos moiseen menee vehjettään dippaamaan.
paha sanoa kun ite en käsitä naisten pokaamisesta enempää kuin siat neuvostoliitostaAlkuperäinen kirjoittaja Isämies;29428188:Mikäli todella omaa tuollaisen taidon, niin kannattanee keskittyä sellaisiin naisiin/miehiin, joista hyötyy mahdollisimman kattavasti?
Se on itse ainakin sanonut että se saa kenet vaan sänkyyn. En tiedä tarkottiko miehiä myös, wink wink.hyi hlvtt, en kyllä lähtis sen paskanjauhajan matkaan
Olen kuullut tuon tepsivän myös ja etenkin naisiin. Itsehän en moisesta tiedä, mutta pojat Teboililla kertoivat.Nuorna ja villinä tuli kuitenkin saatua just ja jokainen tyyppi jonka vaan halusinkin, miehiä on meinaan aika helppo viedä vaan sanomalla just ne asiat joita ne haluaa kuullakin.
Vitos viestiin liittyen oli toi taskujuttu.Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29428176:Täh? Tätäpä ei setä ymmärrä, mutta lieneekö tuo niin tarpeellistakaan.
Luuletko tosiaan et pelimiehet pelaa joillain iskureploilla? Kyllä kuule niihin kuvioihin kuuluu aika paljon muutakin, ja noin naiivina säkin olisit hyvin helppo tapaus saada kauniilla puheilla ja tyhjillä lupauksilla pauloihinsa. Johan se jo nähtiin datan kohdalla, joku mies puhui sulle kauniisti ja osoitti huomiotaan, niin olit valmis hylkäämään lapses siltä seisomalta ja muuttamaan "elämäs rakkauden" luo. Se mies ois voinut olla kuka vaan muukin kuin data...Aika paska parisuhde saa olla, jos joku iskurepla saa hajottamaan liiton. Tai sitte toiset täällä katkeria kyynikkoja?