Luojan lahja maailman miehille? Yhteisomaisuutta, kiertopalkinto. Eipä mieheni mua ansaitsekaan, jos moiseen menee vehjettään dippaamaan.
riittävän taitava pelimies kun lyö pöytään parhaimmat muuvssinsa niin astrokin lähtee vieraan matkaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Luojan lahja maailman miehille? Yhteisomaisuutta, kiertopalkinto. Eipä mieheni mua ansaitsekaan, jos moiseen menee vehjettään dippaamaan.
riittävän taitava pelimies kun lyö pöytään parhaimmat muuvssinsa niin astrokin lähtee vieraan matkaan
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29427997:Kuinka tämän ottamisen tulee tapahtua?
Itsehän en tietenkään ottaisi ketään.
Miksi tahalleen ärsytätte astroa? Toi on kiusaamista.
Sinut ottaisin välillä taskusta pois.:xmas:
Vitsinä kai tälläset yleensä...:O...kukapa sitä nyt ihan tosissaan.
paitsi Astro ja Data & muut pariskunnat.
siks kun se vakavalta naamalta väittää jotain semmosta jota se ei todellakaan tiedä
Jos puolet pettää niin joka toinen immeinen ei lähde minkään muun kuin oman puolisonsa matkaan.
niille ei vaan ole sattunut vastaan se riittävän taitava pelimies
vielä
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29428115:
Aika paska parisuhde saa olla, jos joku iskurepla saa hajottamaan liiton. Tai sitte toiset täällä katkeria kyynikkoja?
No eiks Rätti Väsyneen naikkonen palstaile kans? Ja on kai noita muitakin.
Korjatkaa jos olen väärässä.
Sinut ottaisin välillä taskusta pois.:xmas:
ei tietenkään mikä tahansa iskurepla
niitä vaan on olemassa semmosia miehiä (ja varmaan naisiakin) jotka saa mukaansa ihan kenet tahansa
niitä vaan on olemassa semmosia miehiä (ja varmaan naisiakin) jotka saa mukaansa ihan kenet tahansa
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29428180:Ai niin kuin Jari Sarasvuo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;29428180:Ai niin kuin Jari Sarasvuo?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29428188:Mikäli todella omaa tuollaisen taidon, niin kannattanee keskittyä sellaisiin naisiin/miehiin, joista hyötyy mahdollisimman kattavasti?
hyi hlvtt, en kyllä lähtis sen paskanjauhajan matkaan
Nuorna ja villinä tuli kuitenkin saatua just ja jokainen tyyppi jonka vaan halusinkin, miehiä on meinaan aika helppo viedä vaan sanomalla just ne asiat joita ne haluaa kuullakin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;29428176:Täh?Tätäpä ei setä ymmärrä, mutta lieneekö tuo niin tarpeellistakaan.
Aika paska parisuhde saa olla, jos joku iskurepla saa hajottamaan liiton. Tai sitte toiset täällä katkeria kyynikkoja?