Tatuointia ja implanttia *kuva

kfkfkf
Kai ne aika usein on aika kauheita... Kun kattoo noita tatuointiohjelmia, niin ei tuu ihan aina kovin hyviä niissäkään. Semmoset on useimmille vaikeita jo paperillakin.
Tatuointiohjelmissa ne on kamalia sen takia, kun kuvasta pitää tehdä tummempi, varjostukset pitää tehdä tummemmalla ja iho punakammalla kuin halutaan lopputuloksesta. Jos niitä kuvia näytettäis uudestaan kun ovat parantuneet, niin ne näyttäis taas aivan erilaisilta

Paras tapa selittää huonot tatuoinnit. "Tä on tä mun tyyli. On se ihan ammattilainen."

Kukaan ammattilainen ei suostuisi tehdä tuota.
Mulla on huono tatuointi joka on otettu silloin kun olin 15v vielä vanhalla tavalla hakattu ja väri nyt levinnyt niin, että se kuva on musta läntti. Ammattilainen hakkasi minun käteeni numerosarjan, juu ihan vain paljaalla kädellä numerosarjan. Koska minä halusin niin. Miksi asiakas ei saa haluta mitään vaikka menee ammattilaiselle?

miss apatia
Yleensä kai pidetään hyvänä tatuointina jos ääriviivat on suorat ja tasapaksut, ei mitään ihme kiemuroita missään. Se "rouheempi" tyyli missä viivat menee miten sattuu ei tavallaan kuulu tatuointimaailmaan...

Korjatkaa jos oon väärässä

Tatuointi voi silti olla kantajalleen hyvinkin mieluinen, jotkuthan haluaa juuri sellasia rouheita kuvia
No itseasiassa on tatuoijia jotka tekevät hyvinkin piirroksellista tai maalauksellista jälkeä, mutta sekin pitää osata. Pohja on oikeastaan se, että tekijällä pitäisi olla visuaalista silmää ja vakaa käsi. Se pelastaa paljon. Tatuointeja on itsessään aikalailla ihan mitä tyyliä vaan.

"vieras."
En minäkään tykkää tosta tatskasta ja saisin sydärin, jos menisin laitattamaan tatuintia ja lopputulos olisi tollainen. Mutta jos ap tykkää, on itse tyytyväinen ja juuri tuollaista halusikin, sehän on kai pääasia.

tsuppiduu
Haukkukaa samaan syssyyn tämäkin

Sorge huonosta kuvasta, vähän paha itse ottaa kuvaa kun on tuolla lapaluussa. Pitäisköhän jo mennä hakkauttamaan tuo uusiksi, kun on noin kuluneet värit? Alussa oli tosi kirkkaat värit

no joo
Meinaatko, että on oltava tatuoija, ennen kuin niistä voi mitään tietää?
Eiku meinaan, että nehän ne on aina eniten pätemässä ja "parhaiten tietämässä" jotka ei ole ikinä tehneet kyseistä hommaa.

Jospa minäkin lukisin lääkärikirjoja ja katsoisin Housea, niin voisin mennä lääkäreille kertomaan, miten ne hommat pitää hoitaa.

Jos taas apatialla on ihan omakohtaista kokemusta tatuointien tekemisestä, niin voisin tuota hänen vuodatustaan katsoa vähän ehkä läpi sormien.

• Tykkää
Reactions: Heavyfreak
miss apatia
Miss apatia, vastaatko mulle nyt, että montako vuotta olet ollut tatuoija ja montako kuvaa olet tehnyt?
No herranjestas en yhtään!!!!!!! Olen kolme vuotta harjoitellut siannahkaan/hedelmiin ja ei tulisi edelleenkään mieleen koskea kenenkään ihoon. Tatuointikone on äärimmäisen hankala väline. Sitä voi olla vaikea ymmärtää. Vaikka osaisi piirtää täydellisen täydellistä viivaa, niin tatskakoneen kanssa aloitetaan nollasta. Se on varmaan vaikeimpia taidetyökaluja mitä löytyy. Siksi hyviä tekijöitä onkin niin vähän. Se vaatii aivan järjettömän paljon harjoittelua ja perehtymistä ja visuaalista silmää.

Toivottavasti joskus tulen olemaan edes keskivertoinen.

Peyote
Tatuointiohjelmissa ne on kamalia sen takia, kun kuvasta pitää tehdä tummempi, varjostukset pitää tehdä tummemmalla ja iho punakammalla kuin halutaan lopputuloksesta. Jos niitä kuvia näytettäis uudestaan kun ovat parantuneet, niin ne näyttäis taas aivan erilaisilta
No ei ku tarkotin, että niissä saattaa ihan olla virheitä... ettei oo piirteet ihan kohdalleen sattuneet, esimerkiksi liian paljon tilaa nenän ja suun välissä yms.

Peyote
[QUOTE="hmm";29409605]kyse ei ole epäsymmetriasta kun puhutaan huonosta jäljestä. tuo keskimmäinen pisara esimerkiksi on reunoiltaan, yleiseltä muodoltaan ja väritykseltään järkyttävän epätasainen ja näyttää yksinkertaisesti kököltä.[/QUOTE]

mä ajattelin että se on vain makuasia. Siinä oli kohtia joista tykkäsin todella ja kohtia joista en niinkään tykännyt.

tarkoitko, että olisi saanut olla enemmän kohtia, jotka ovat aivan teräviä ja osa viivoista olisi voinut olla ohuempia?

Miss Apatia
Eiku meinaan, että nehän ne on aina eniten pätemässä ja "parhaiten tietämässä" jotka ei ole ikinä tehneet kyseistä hommaa.

Jospa minäkin lukisin lääkärikirjoja ja katsoisin Housea, niin voisin mennä lääkäreille kertomaan, miten ne hommat pitää hoitaa.

Jos taas apatialla on ihan omakohtaista kokemusta tatuointien tekemisestä, niin voisin tuota hänen vuodatustaan katsoa vähän ehkä läpi sormien.
Lääkäriksi ei onneksi pääse vain lukemalla kirjaa. Tatuoijaksi valitettavasti pääsee jopa lukematta yhtäkään...

"vierailija"
Yleensä kai pidetään hyvänä tatuointina jos ääriviivat on suorat ja tasapaksut, ei mitään ihme kiemuroita missään. Se "rouheempi" tyyli missä viivat menee miten sattuu ei tavallaan kuulu tatuointimaailmaan...

Korjatkaa jos oon väärässä

Tatuointi voi silti olla kantajalleen hyvinkin mieluinen, jotkuthan haluaa juuri sellasia rouheita kuvia
En tiennytkään että sinäkin olet tatuointiasiantuntija =)

Miss Apatia
Haukkukaa samaan syssyyn tämäkin

Sorge huonosta kuvasta, vähän paha itse ottaa kuvaa kun on tuolla lapaluussa. Pitäisköhän jo mennä hakkauttamaan tuo uusiksi, kun on noin kuluneet värit? Alussa oli tosi kirkkaat värit
Ihan vakaa käsi. Neula ei tarpeeksi syvällä. Siksi viivatkin haalistuneet vähäsen.
Oikealla syvyydellä viiva pysyy siistinä eikä tule katkoja. Liian syvällä käy tosi köpelösti.

Kuva on ihan perus himppusen old school tyylinen ruusukuva. Turvallinen vaihtoehto.

Miss Apatia
Muuten jos tahtoo nähdä maailman parhaimmistoa niin Dmitriy Samohin

http://f.kulfoto.com/pic/0001/0032/S63j931282.jpg
http://www.intenzetattooink.com/media/catalog/product/cache/10/image/900x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/d/m/dmitriy-6.jpg

Ja Jeff Gogue

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/1000458_555659311161513_1868608180_n.jpg

Nam.

Paremmalta ap:n kuva näyttää, mitä minun ällöttävä pentagrammi, mikä on hakattu liian syvään, kun se on niin arpinen. :p
Onneks on semmosessa paikassa, että aika harva sen näkee/on nähnyt...

Yhteistyössä