Melkoinen amatööri tuon kuvan on tehnyt.Melekonen amatööri saa olla jos meinaa tota kuvaa 20 h raapia..
Onhan sitä tietty paljo kuvan ottajii jotka ottaa kuvansa "kaverin kaverilla" mut mun kuvat on kyl kaikki otettu ammattilaisella.
Melkoinen amatööri tuon kuvan on tehnyt.Melekonen amatööri saa olla jos meinaa tota kuvaa 20 h raapia..
Onhan sitä tietty paljo kuvan ottajii jotka ottaa kuvansa "kaverin kaverilla" mut mun kuvat on kyl kaikki otettu ammattilaisella.
Itselläni oli parhaimmillaan 15mm leveät korvareiät. Olin kerran muutaman viikon pitämättä mitään korua niissä ja nehän kutistui ihan normaaliksi, 1,6mm, rei'iksi.Jääks niihin sit kauhee reikä ku joskus haluut ottaa ne pois?
Ne sellaset isot korvareiät on aika huisin näkösiä Kivat lerppakorvat jää sitten jos ja kun kyllästyy
Riippuu tekijästä. Suomessa ei ole montaa jotka osaa. Todella riskialtis siis, mutta hyvällä tulee upea. Eli siinä kohtaa kannattaa ihan tosiaan vaatia sitä portfoliota ja punnita asiaa. Ja ennenkaikkea olla valmis maksamaan maltaita. Muotokuvat lapsista on varmaan vaikein asia mitä voit tatuoijalta pyytää.
Kaunis syy ja kauniisti onnistuneet numerot sekö tyylillisesti että jäljellisesti.Jokaisella tatuoinnilla on oma tarinansa. Minun numerosarjani kertoo henkilöstä joka joutui vangiksi toukokuussa 1942 ja kuoli vankilassaan heinäkuussa 1942. Hänen vankinumero on tatuoituna käteeni kuten hänen kädessään se oli. Tarkoitus tatuoinnillani on vaalia hänen muistoaan.
Kyllä itku pääsis
No mene silmälääkärille. Sulla on näössä pahasti jotain vialla.epäsymmetria pistää pahasti silmään.
taisi olla sukulaisesiJokaisella tatuoinnilla on oma tarinansa. Minun numerosarjani kertoo henkilöstä joka joutui vangiksi toukokuussa 1942 ja kuoli vankilassaan heinäkuussa 1942. Hänen vankinumero on tatuoituna käteeni kuten hänen kädessään se oli. Tarkoitus tatuoinnillani on vaalia hänen muistoaan.
Hello sweetie! :vampire: Kyl mää tänne aina välillä eksyn, nyt oli taas pakko tulla hakee tatskahaukuthellou hani, long time no see :vampire:
mää jo luulin, että teikäläinen on lopettanut tyystin palstailun !
Kyllä! Tatuoinnit kiinostaa vaikka en itelleni niitä haluakaan.Pitäsköhän ihan kiusaksi laittaa kuva koko jalan leimasta mikä saatiin eilen valmiiks
Wow! Kauanko tuon tekemiseen meni?
En osaa sanoo ku en laskenu tuntimääriä mutta kyllähän tuota on useempaan otteeseen hierottu, eilen saatiin valmiiksiWow! Kauanko tuon tekemiseen meni?
Monta kuvaa sulla on? Löytyykö toisestakin jalasta samanmoinen?En osaa sanoo ku en laskenu tuntimääriä mutta kyllähän tuota on useempaan otteeseen hierottu, eilen saatiin valmiiksi
Huhhuh! Ihan törkeeeen hienoja! Mulla ei oo yhtään tatuointia, mutta nuo kyllä säväytti siihen malliin, että ton tyylisiä vois harkitakin. Ihania!Laitan tähän vertailukuvaksi samantyyppisen tatuoinnin joka on ammattilaisen tekemä. (ei se jolle minä menen, koska en tahdo sekoittaa häntä tähän)
http://www.findyourtattoo.net/wp-content/uploads/2013/05/Tribal-Chest-Tattoos-For-Women1.jpg
http://ellem.ca/wp-content/uploads/2012/10/533121_348765785183635_1340350683_n.jpg
http://www.tatuajesxd.com/wp-content/uploads/2013/06/Tatuaje-calavera-roja-en-pecho-390x350.jpg
.