Tatuointia ja implanttia *kuva

Hyih
On kyllä ruma tatuointi. :(
Miss Apatia puhuu asiaa. Hullun hommaa ottaa tatuointeja tosta vaa, kenellä vaan.
Mun siskon vatsa on täysin pilattu amatöörin toimesta. Kävi ottamassa karpin vatsaan. Viivat ok, värit levis kuin jokisen eväät. Verenmyrkytys. Nyt iso musta arpinen klöntti mahassa... Ei tulis mieleenkään ottaa tatuointia itelle.

vierass
Jokaisella tatuoinnilla on oma tarinansa. Minun numerosarjani kertoo henkilöstä joka joutui vangiksi toukokuussa 1942 ja kuoli vankilassaan heinäkuussa 1942. Hänen vankinumero on tatuoituna käteeni kuten hänen kädessään se oli. Tarkoitus tatuoinnillani on vaalia hänen muistoaan.
Kaunis syy ja kauniisti onnistuneet numerot sekö tyylillisesti että jäljellisesti.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
"vvieras"
minustakin tää apatia puhuu asiaa, kun taas nää toiset lähti haukkumalinjalle. Ap:n tatuointi on ruma ja vielä rumemman siitä tekee tuo ruma ja kelmeä iho. Mutta hyvä niin, meikäläinenen näyttää aina niin kauniilta näiden rumien tatuoitujen naisten seurassa.

"Sirkkeli"
Täytyy kyllä sanoa, että minä en näe ap:n tatuointia sottaisena ja huonosti tehtynä. Tuo ei ole sellainen kuva, että siinä on sen pisarankaan oltava symmetrinen, vaan sellainen kuin käsin piirretään. Miksi ei arvostelijat tätä tajua?
Noita implantteja en tajua. Ovat järkyttäviä jo tekotavaltaan. Mieluummin liimailisin tekotimantteja :D

DJM
Ai että muka tarkoituksellisesti tuollainen epäsymmetrinen ja väritykseltään epätasainen töherrys olisi ollut se, mitä haluttiin? Niiin varmaaaaaaan :D Ei tarvitse olla yhtäkään tatuointia ottanut tai itse tatuoinut nähdäkseen, että tuo teos on ihan täydellisen epäonnistunut ja kaikkea muuta kuin ammattilaisen tekemä. Tai no, jos ammattilaiseksi sanotaan sitä naapurin Jannea joka osti ebaysta tatskantekovehkeet ja pätevöityi ammattilaiseksi värittämällä kirkkoveneenkuvia kavereidensa käsivarsiin ennen baarinlähtöä...

tatska mamma
Ap:n kuva on u-p-e-a, sanoi harmaahiiri mammat mitä tahansa!!! Kateuta sanon mä, valitetaan muiden kuvista kun ite ei uskalleta ottaa tai ollaan niiiiin kipuherkkiä ettei ole neulan alle mitään asiaa... :D Nää samat valittajat tuskin voivat laittaa edes huulipunaa kauppaan mennessä, ettei vaan erottuisi liikaa joukosta. :D

• Tykkää
Reactions: Heavyfreak
kyllääh
Huhhuh! Ihan törkeeeen hienoja! Mulla ei oo yhtään tatuointia, mutta nuo kyllä säväytti siihen malliin, että ton tyylisiä vois harkitakin. Ihania!

Yhteistyössä