Wieruus
Hanki elämä.=)Paras tapa selittää huonot tatuoinnit. "Tä on tä mun tyyli. On se ihan ammattilainen."
Kukaan ammattilainen ei suostuisi tehdä tuota.
Hanki elämä.=)Paras tapa selittää huonot tatuoinnit. "Tä on tä mun tyyli. On se ihan ammattilainen."
Niin vähän muistelinkin, eikös se lohikäärmekuva ollu kans sulla? Oli joskus palstalla kuva siitä ja jäi aika hyvin mieleen.Ei sen laitto pahemmin ees satu, pikku nippasu vaa. Mul on kyl melekonen kipukynnyski..
Jos aapee tykkää tuollaisesta tatuoinnista niin sitten hän tykkää Ei se häntä varmaan paljon haittaa, jos se kuva on meidän mielestä huonosti tehty.Paras tapa selittää huonot tatuoinnit. "Tä on tä mun tyyli. On se ihan ammattilainen."
Juu mullahan seNiin vähän muistelinkin, eikös se lohikäärmekuva ollu kans sulla? Oli joskus palstalla kuva siitä ja jäi aika hyvin mieleen.
No hyvä, että itsekkin tiedostat asian.Tätä kommenttia mä ehdin jo odottaakki
Älä nyt. Tämä on kivaa Mulla on tylsää. Voin minä ollakkin ääliö. Eipä se haittaa.Ei v***u tuota miss apatiaa. Tajuaakohan se yhtään, millaisen ääliön tekee itsestään paasaamalla itsestäänselvyyksiä? Blaa blaa blaa, kyllä mekin nuo asiat tiedetään mutta se EI OLE TÄN KETJUN POINTTI!
Suksi pätemään jonnekin ihan muualle.
Mun mielestä toi ei olehuonosti tehty. Epäsymmetria on ihan tarkoituksellista. Siinä on paljon kohtia joista tykkään ja muutama kohta josta en tykkää, siis kuvana ja kuviona, mutta ei se huonosti ole tehty.
Jos osaa piirtää itse, sen ymmärtää kyllä.
Saa noihin "timantteja" ja vaikka mitä muitaki vaihtopäitä.Saaks noihin implantteihin esim jotain "timantteja"? Joskus oon nähnyt jollain jotain vastaavia, mutta oli piikki..
Tää rintakehän kuva yhdistää molempien käsivarsien kuvat joissa on erilainen tyyli. Sen takia epäsymmetria.Mun mielestä toi ei olehuonosti tehty. Epäsymmetria on ihan tarkoituksellista. Siinä on paljon kohtia joista tykkään ja muutama kohta josta en tykkää, siis kuvana ja kuviona, mutta ei se huonosti ole tehty.
kyse ei ole epäsymmetriasta kun puhutaan huonosta jäljestä. tuo keskimmäinen pisara esimerkiksi on reunoiltaan, yleiseltä muodoltaan ja väritykseltään järkyttävän epätasainen ja näyttää yksinkertaisesti kököltä.Mun mielestä toi ei olehuonosti tehty. Epäsymmetria on ihan tarkoituksellista. Siinä on paljon kohtia joista tykkään ja muutama kohta josta en tykkää, siis kuvana ja kuviona, mutta ei se huonosti ole tehty.
Kai ne aika usein on aika kauheita... Kun kattoo noita tatuointiohjelmia, niin ei tuu ihan aina kovin hyviä niissäkään. Semmoset on useimmille vaikeita jo paperillakin.Onko jollain muotokuvatatuointia?? Tuleeko niistä aidon näköisiä kun on oma lapsi kyseessä? Siis kun yleensähän jonkun maalaama kuva jostain lapsesta voi sun mielestä olla tosi hienosti tehty, mutta tän henkilön läheiset eivät ihan pidä samannäköisenä. Tajuskohan kukaan
Yleensä kai pidetään hyvänä tatuointina jos ääriviivat on suorat ja tasapaksut, ei mitään ihme kiemuroita missään. Se "rouheempi" tyyli missä viivat menee miten sattuu ei tavallaan kuulu tatuointimaailmaan...Ehkä ei vaan miellytä kaikkia. Mutta mun mielestä joku ihan symmetrinen ja tasapaksuilla viivoilla tehty voi olla huonosti tehty myös. Riippuu vähän. Tossa oli tommonen rouheempi tyyli.
Riippuu tekijästä. Suomessa ei ole montaa jotka osaa. Todella riskialtis siis, mutta hyvällä tulee upea. Eli siinä kohtaa kannattaa ihan tosiaan vaatia sitä portfoliota ja punnita asiaa. Ja ennenkaikkea olla valmis maksamaan maltaita. Muotokuvat lapsista on varmaan vaikein asia mitä voit tatuoijalta pyytää.Onko jollain muotokuvatatuointia?? Tuleeko niistä aidon näköisiä kun on oma lapsi kyseessä? Siis kun yleensähän jonkun maalaama kuva jostain lapsesta voi sun mielestä olla tosi hienosti tehty, mutta tän henkilön läheiset eivät ihan pidä samannäköisenä. Tajuskohan kukaan