Tatuointia ja implanttia *kuva

kfkfkf
Paras tapa selittää huonot tatuoinnit. "Tä on tä mun tyyli. On se ihan ammattilainen."

Kukaan ammattilainen ei suostuisi tehdä tuota.
Jos aapee tykkää tuollaisesta tatuoinnista niin sitten hän tykkää :) Ei se häntä varmaan paljon haittaa, jos se kuva on meidän mielestä huonosti tehty.

Ja jos hän haluaa, että se tatuointi näyttää tuolta niin sittenhän se on vain hyvä, että se näyttää tuolta

no joo
Ei v***u tuota miss apatiaa. Tajuaakohan se yhtään, millaisen ääliön tekee itsestään paasaamalla itsestäänselvyyksiä? Blaa blaa blaa, kyllä mekin nuo asiat tiedetään mutta se EI OLE TÄN KETJUN POINTTI!

Suksi pätemään jonnekin ihan muualle.

miss apatia
Tätä kommenttia mä ehdin jo odottaakki :LOL:
No hyvä, että itsekkin tiedostat asian.

Ei ihan oikeasti. On sääli, että tatuointia ei valvota mitenkään suomessa. Harvoissa maissa tehdään. Joissain edes valvotaan hygieniaa.
Tatuointi ei ole mikään leikin asia. Huonosti tehty tatuointi on ruman lisäksi myös terveysriski. Tatuointiala on ammatti joka aidosti vaatisi niin viranomaisten tukea kuin valvontaa. Pitäisi olla joku, joka tekee tarkastuskäyntejä, hygienitenttejä ja ennenkaikkea tarkistaa laitteet. Olisi myös suotavaa, että ihmisillä olisi sen verran itsensä arvostelukykyä etteivät lähisi alalle jos ei oikeasti ole visuaalista lahjakkuutta.
Tämä on ihan laaja ongelma monessa maassa ja hyvin valitettava. Asiakkailla ei valitettavasti usein ole kykyä tunnistaa ammattilaisia jos ei asiaan ole perehtynyt kunnolla. Ja se tarkoittaa ihan alan ammattilaisiin maailmanlaajuisesti tutustumista ja kirjallisuuden lukemista siitä miten tatuointi ylipäätänsä kuuluisi tehdä.
Se on ala missä rikotaan suuri alue ihon pintakerrosta niin, että se altistetaan suurelle rasitukselle ja tulehdksille. Se ei ole ala missä ketä tahansa saisi pystyttää puljujaan ja tedä töitä "ammattilaisena".

Vaikka miten hoet, että tekijä on ammattilainen, niin tuo kuva kertoo ihan muuta. Olen pahoillani, mutta kaikki ei voi tietää kaikesta kaikkea. Se, että ottaa kuvia ihoon ei tee asiantuntijaa. Se vaatii jo aika paljon lukemista aiheesta.

(Onpas kiva vääntää tästä. Oma lemppariaihe.)

Peyote
Mun mielestä toi ei olehuonosti tehty. Epäsymmetria on ihan tarkoituksellista. Siinä on paljon kohtia joista tykkään ja muutama kohta josta en tykkää, siis kuvana ja kuviona, mutta ei se huonosti ole tehty.

Jos osaa piirtää itse, sen ymmärtää kyllä.

kfkfkf
Eräälle sukulaiselle huono tatuoija teki kerran niin syvälle tatuoinnin, että se vuosi verta vielä monen tunnin päästä, verenmyrkytys tuli ja aivan järkyttävät arvet jäi, koko tatuointi oli aivan kohollaan kun oli niin arpinen.

Nyt myöhemmin on ottanut siihen päälle toisen tatuoinnin ja aika hyvin on saatu nuo arvet piiloon. Kaikkea sitä voi tapahtua :(

Ja tatuointiliikkeessä tämä...

no joo
Jumalauta nyt se päteminen vois loppua, miss apatia, ihan oikeasti kuvitteletko sä, ettei nää tatuoidut ihmiset tiedä noita sun saarnaamias asioita??? HALOO???

Ja Peyote ottikin asian tuossa jo esiin, mutta tosiaan, miksi kuvan pitäisi olla symmetrinen, kun se ei sitä ole..? :D

Mun mielestä toi ei olehuonosti tehty. Epäsymmetria on ihan tarkoituksellista. Siinä on paljon kohtia joista tykkään ja muutama kohta josta en tykkää, siis kuvana ja kuviona, mutta ei se huonosti ole tehty.

Tää rintakehän kuva yhdistää molempien käsivarsien kuvat joissa on erilainen tyyli. Sen takia epäsymmetria.

Peyote
Ehkä ei vaan miellytä kaikkia. Mutta mun mielestä joku ihan symmetrinen ja tasapaksuilla viivoilla tehty voi olla huonosti tehty myös. Riippuu vähän. Tossa oli tommonen rouheempi tyyli.

kfkfkf
Onko jollain muotokuvatatuointia?? Tuleeko niistä aidon näköisiä kun on oma lapsi kyseessä? Siis kun yleensähän jonkun maalaama kuva jostain lapsesta voi sun mielestä olla tosi hienosti tehty, mutta tän henkilön läheiset eivät ihan pidä samannäköisenä. Tajuskohan kukaan :D

"hmm"

kyse ei ole epäsymmetriasta kun puhutaan huonosta jäljestä. tuo keskimmäinen pisara esimerkiksi on reunoiltaan, yleiseltä muodoltaan ja väritykseltään järkyttävän epätasainen ja näyttää yksinkertaisesti kököltä.

Peyote
Onko jollain muotokuvatatuointia?? Tuleeko niistä aidon näköisiä kun on oma lapsi kyseessä? Siis kun yleensähän jonkun maalaama kuva jostain lapsesta voi sun mielestä olla tosi hienosti tehty, mutta tän henkilön läheiset eivät ihan pidä samannäköisenä. Tajuskohan kukaan :D
Kai ne aika usein on aika kauheita... Kun kattoo noita tatuointiohjelmia, niin ei tuu ihan aina kovin hyviä niissäkään. Semmoset on useimmille vaikeita jo paperillakin.

kfkfkf
Ehkä ei vaan miellytä kaikkia. Mutta mun mielestä joku ihan symmetrinen ja tasapaksuilla viivoilla tehty voi olla huonosti tehty myös. Riippuu vähän. Tossa oli tommonen rouheempi tyyli.
Yleensä kai pidetään hyvänä tatuointina jos ääriviivat on suorat ja tasapaksut, ei mitään ihme kiemuroita missään. Se "rouheempi" tyyli missä viivat menee miten sattuu ei tavallaan kuulu tatuointimaailmaan...

Korjatkaa jos oon väärässä

Tatuointi voi silti olla kantajalleen hyvinkin mieluinen, jotkuthan haluaa juuri sellasia rouheita kuvia

miss apatia
Riippuu tekijästä. Suomessa ei ole montaa jotka osaa. Todella riskialtis siis, mutta hyvällä tulee upea. Eli siinä kohtaa kannattaa ihan tosiaan vaatia sitä portfoliota ja punnita asiaa. Ja ennenkaikkea olla valmis maksamaan maltaita. Muotokuvat lapsista on varmaan vaikein asia mitä voit tatuoijalta pyytää.

Yhteistyössä