Tällasta tällä kertaa
1535644 10152073478478486 781810387 n - Aijaa.com
Mitäs tänne muuten kuuluupi?
1535644 10152073478478486 781810387 n - Aijaa.com
Mitäs tänne muuten kuuluupi?
Viimeksi muokattu:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
miss apatia on nikkinsä veroinen kyllä
Juu molemmat on ammattilaisella otettu. Microdermaleille ei tullu hintaa ku laittaja oli mun äijä![]()
Totta tuo apatia kyllä puhuu...
Melekonen amatööri saa olla jos meinaa tota kuvaa 20 h raapia..
Onhan sitä tietty paljo kuvan ottajii jotka ottaa kuvansa "kaverin kaverilla" mut mun kuvat on kyl kaikki otettu ammattilaisella.
Melekonen amatööri saa olla jos meinaa tota kuvaa 20 h raapia..
Ai kauheeta :O eiks noihin tartu vaatteet kiinni![]()
Ei tartu ku noi on ihan litteitä ja ihossa kiinni sen verran ettei sinne väliin mahduMut oon mä niit jonku kerran raapassu..
![]()
Friikki :heart: Kiva sinuakin nähdä :wave:
Miten nuo implantit laitetaan? En ole noita koskaan harkinnut, joten on jäänyt noiden maailma aika tuntemattomaksi.
Kivan kuvan olet saanut. Vieläkö löytyy tilaa seuraavalle?![]()
Mun kaikissa kuvissa yhdistyy se sellanen lyijykynällä piirretyn kuvan tyyli. Missään vaiheessa en oo halunnu ottaa kuvaa mikä on ku leimasimella leimattu vaan sellaista lyijykynämäistä jälkee oon halunnu.
No moiiiiii :wave:
Noi laitetaa sillee että eka tehään sellasella punchilla reikä ihoon ja sit se dermalin L:n mallinen "jalka" ujujellaan siit reiästä sisään. Kuulostaa pahemmalta ku on
Kyllä mulla vielä tilaa riittää vaikka aika tahtia alkaa täytyynkiSeuraavaks ois suunnitelmis sit kyljet..
![]()
Jaiks! Juu ei ole mun juttuni, no way!
Paras tapa selittää huonot tatuoinnit. "Tä on tä mun tyyli. On se ihan ammattilainen."
Kukaan ammattilainen ei suostuisi tehdä tuota.