Tatuointia ja implanttia *kuva

miss apatia
Implantit ovat toivottavasti asiallisessa paikassa otettu. Tatuoinnin jäljestä näkee, että tekijä ja tekijän laitteet eivät ole olleet mitkään parhaat mahdolliset. Toivottavasti on kuitenkin hygieninen ja tietoinen kaikista toimenpiteistä. Vaihtoiko esim. hanskoja tatskan aikana? Noi ison kuvan tekemisessä oikeasti riskittömästi menisi esim. n. viidet hanskat. Joka kerta, jos tekijä joutuu lisäämään mustetta, raapimaan nenäänsä tai koskemaan esim. puhelimeen on pestävä kädet uudestaan kyynerpäihin asti ja otettava uusi pari steriilejä lateksihanskoja. Tuo on hyvä keino tarkkailla tekijää ja tämän ammattitaitoa.
Todellisuudessahan suomessa ei ole kovinkaan paljoa oikeasti ammattitasoisia tekijöitä. Toisin positiivinen on myös se, että harvan silmä sitä tunnistaa joten jos kuva ei ottajaa haittaa niin tuskinpa siinä mitään sitten.
Tuon kokoisen tatuoinnin ottaminen kuitenkin sellaisella joka oikeasti osaa tehdä laadukaista työtä turvallisesti oikeilla välineillä maksaa n. 1000-1500e. Oikeat laitteet, värit ja hygieniatarvikkeet maksavat ja huolella tuohon menisi n. 10-15 tuntia tehdä vähintään. Upeaan tulokseen 20.

Eli kuvasi on suttainen ja hutiloitu. Jos se ei kuitenkaan sinua haittaa, niin eipä mitään.
Jos tatuoijasi ei kuitenkaan vaihdellut haskoja on todennäköistä, että hänen työpisteensä ei ole steriili joten mene varmuudeksi verikokeisiin HIV:n ja hepatiitin kannalta.

Muuten, tatuoinnit ovat hieno taiteenmuoto ja ilo silmälle hyvin ehtynä.

miss apatia
Melekonen amatööri saa olla jos meinaa tota kuvaa 20 h raapia..

Onhan sitä tietty paljo kuvan ottajii jotka ottaa kuvansa "kaverin kaverilla" mut mun kuvat on kyl kaikki otettu ammattilaisella.
Kaikki kenellä on liike ei ole "ammattilainen" nimikkeen veroisia. Suomessa kuka vaan voi pystyttää tatskapuljun. Siinä ei tarvitse, kuin ostaa kamat ja aloittaa yritys. Tatuointiliikeet ottavat oppipoikia ja näiltä maksua. Opettajat eivät valitettavasti aina vaadi visuaalista lahjakkuutta, koska tahtovat sen rahan. Oppipoika yleensä siivoaa ja tekee muita hommia ekan vuoden. Toisen harjoittelee siannahkaan tai tekonahkaan ja kolmantena pääsee iholle. Valmistumisen jälkeen oppipoika on velvollinen maksamaan vielä osuutensa opettajalle. Näin opettaja pysyy rahoissa. Kaverini mies siis pitää puljua ja tätä olen seurannut. Se on järkyttävää. Mies on itse aivan surkea tekijä, ottaa kenet vaan joka maksaa ja niistä tulee kamalempia. Kas siinä ketjureaktio. Ottavat halvan hinnan ja saavat asiakkaita, koska ei ole jonoa.

Todellisuudessa tatuointi ei ole se, missä tahdot säästää.

Ja siis ihan oikeasti. Hyvän kuvan tekeminen ottaa aikaa. Itse olen menossa keväällä ottamaan puolisleeveä. Kuva on pelkkää rajaa, ei varjoja tai värejä ja aikaa on varattu kuusi tuntia. Eli siis puolet tuosta koosta mit tuo sun kuva on about. Tämä tekijä tekeekin siistiä jälkeä ja on ihan oikeasti ammattilainen.
Laitan tähän vertailukuvaksi samantyyppisen tatuoinnin joka on ammattilaisen tekemä. (ei se jolle minä menen, koska en tahdo sekoittaa häntä tähän)

http://www.findyourtattoo.net/wp-content/uploads/2013/05/Tribal-Chest-Tattoos-For-Women1.jpg

http://ellem.ca/wp-content/uploads/2012/10/533121_348765785183635_1340350683_n.jpg

http://www.tatuajesxd.com/wp-content/uploads/2013/06/Tatuaje-calavera-roja-en-pecho-390x350.jpg

Kuten varmaan itsekkin huomaat. Jälki, viiva, värintasaisuus ja symmetria on aivan eri luokkaa, kun tekijä osaa tehdä.

Liike ei valitettavasti tarkoita ammattitaitoa. Se on tila jossa tehdään.

Sama pätee kaikessa taiteessa. Eiköhän ne ajalla tehdyt muotokuvatkin ole eri luokkaa, kuin hutiloidut. Ja jos joku maalaa, niin se ei tee taiteilijaa.

En siis dissaa ekspressiivistä taidetta tai nopeita piirtäjiä, mutta se onkin ihan eri juttu.

Mun kaikissa kuvissa yhdistyy se sellanen lyijykynällä piirretyn kuvan tyyli. Missään vaiheessa en oo halunnu ottaa kuvaa mikä on ku leimasimella leimattu vaan sellaista lyijykynämäistä jälkee oon halunnu. Ja tää mun ammattilainen on ammattilainen. Hällä oon kaikki kuvani ottanu, hän tietää mun tyylin ja tekee aina just sitä mitä mä haluan.

Sunnuntaina taas seuraavaa aikaa ja sitten jatkuu jalka :)

kfkfkf
Jääks niihin sit kauhee reikä ku joskus haluut ottaa ne pois?

Ne sellaset isot korvareiät on aika huisin näkösiä :D Kivat lerppakorvat jää sitten jos ja kun kyllästyy

Friikki :heart: Kiva sinuakin nähdä :wave:

Miten nuo implantit laitetaan? En ole noita koskaan harkinnut, joten on jäänyt noiden maailma aika tuntemattomaksi.
Kivan kuvan olet saanut. Vieläkö löytyy tilaa seuraavalle? :D
No moiiiiii :wave:

Noi laitetaa sillee että eka tehään sellasella punchilla reikä ihoon ja sit se dermalin L:n mallinen "jalka" ujujellaan siit reiästä sisään. Kuulostaa pahemmalta ku on :D

Kyllä mulla vielä tilaa riittää vaikka aika tahtia alkaa täytyynki :D Seuraavaks ois suunnitelmis sit kyljet.. :whistle:

Wieruus
Jopa minä, joka en käytä tatuointeja itse huomaan tyylieron apn ja tuon apatiatädin kuvissa.

Tyylillisesti erilaisia ja hienoja molemmat. Tosin tatuoinnit ei hirmu tyylikkäitä ole noin yleensä.

Yhteistyössä