Tällasta tällä kertaa
1535644 10152073478478486 781810387 n - Aijaa.com
Mitäs tänne muuten kuuluupi?
1535644 10152073478478486 781810387 n - Aijaa.com
Mitäs tänne muuten kuuluupi?
Viimeksi muokattu:
Totta tuo apatia kyllä puhuu...miss apatia on nikkinsä veroinen kyllä
Juu molemmat on ammattilaisella otettu. Microdermaleille ei tullu hintaa ku laittaja oli mun äijä
Melekonen amatööri saa olla jos meinaa tota kuvaa 20 h raapia..Totta tuo apatia kyllä puhuu...
Kaikki kenellä on liike ei ole "ammattilainen" nimikkeen veroisia. Suomessa kuka vaan voi pystyttää tatskapuljun. Siinä ei tarvitse, kuin ostaa kamat ja aloittaa yritys. Tatuointiliikeet ottavat oppipoikia ja näiltä maksua. Opettajat eivät valitettavasti aina vaadi visuaalista lahjakkuutta, koska tahtovat sen rahan. Oppipoika yleensä siivoaa ja tekee muita hommia ekan vuoden. Toisen harjoittelee siannahkaan tai tekonahkaan ja kolmantena pääsee iholle. Valmistumisen jälkeen oppipoika on velvollinen maksamaan vielä osuutensa opettajalle. Näin opettaja pysyy rahoissa. Kaverini mies siis pitää puljua ja tätä olen seurannut. Se on järkyttävää. Mies on itse aivan surkea tekijä, ottaa kenet vaan joka maksaa ja niistä tulee kamalempia. Kas siinä ketjureaktio. Ottavat halvan hinnan ja saavat asiakkaita, koska ei ole jonoa.Melekonen amatööri saa olla jos meinaa tota kuvaa 20 h raapia..
Onhan sitä tietty paljo kuvan ottajii jotka ottaa kuvansa "kaverin kaverilla" mut mun kuvat on kyl kaikki otettu ammattilaisella.
Ja tähän vielä.Melekonen amatööri saa olla jos meinaa tota kuvaa 20 h raapia..
Ei tartu ku noi on ihan litteitä ja ihossa kiinni sen verran ettei sinne väliin mahdu Mut oon mä niit jonku kerran raapassu..Ai kauheeta :O eiks noihin tartu vaatteet kiinni
Auuuuuuwuuuuuu |OEi tartu ku noi on ihan litteitä ja ihossa kiinni sen verran ettei sinne väliin mahdu Mut oon mä niit jonku kerran raapassu..
Ei se ees sattunuAuuuuuuwuuuuuu |O
No moiiiiii :wave:Friikki :heart: Kiva sinuakin nähdä :wave:
Miten nuo implantit laitetaan? En ole noita koskaan harkinnut, joten on jäänyt noiden maailma aika tuntemattomaksi.
Kivan kuvan olet saanut. Vieläkö löytyy tilaa seuraavalle?
http://rawsecurity.files.wordpress.com/2013/05/tactical-facepalm.jpgMun kaikissa kuvissa yhdistyy se sellanen lyijykynällä piirretyn kuvan tyyli. Missään vaiheessa en oo halunnu ottaa kuvaa mikä on ku leimasimella leimattu vaan sellaista lyijykynämäistä jälkee oon halunnu.
Jaiks! Juu ei ole mun juttuni, no way!No moiiiiii :wave:
Noi laitetaa sillee että eka tehään sellasella punchilla reikä ihoon ja sit se dermalin L:n mallinen "jalka" ujujellaan siit reiästä sisään. Kuulostaa pahemmalta ku on
Kyllä mulla vielä tilaa riittää vaikka aika tahtia alkaa täytyynki Seuraavaks ois suunnitelmis sit kyljet..
Ei sen laitto pahemmin ees satu, pikku nippasu vaa. Mul on kyl melekonen kipukynnyski..Jaiks! Juu ei ole mun juttuni, no way!
Tätä kommenttia mä ehdin jo odottaakkiParas tapa selittää huonot tatuoinnit. "Tä on tä mun tyyli. On se ihan ammattilainen."
Kukaan ammattilainen ei suostuisi tehdä tuota.