W
Wieruus
Vieras
Hanki elämä.=)Paras tapa selittää huonot tatuoinnit. "Tä on tä mun tyyli. On se ihan ammattilainen."
Kukaan ammattilainen ei suostuisi tehdä tuota.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Hanki elämä.=)Paras tapa selittää huonot tatuoinnit. "Tä on tä mun tyyli. On se ihan ammattilainen."
Kukaan ammattilainen ei suostuisi tehdä tuota.
Ei sen laitto pahemmin ees satu, pikku nippasu vaa. Mul on kyl melekonen kipukynnyski..![]()
Paras tapa selittää huonot tatuoinnit. "Tä on tä mun tyyli. On se ihan ammattilainen."
Kukaan ammattilainen ei suostuisi tehdä tuota.
Niin vähän muistelinkin, eikös se lohikäärmekuva ollu kans sulla? Oli joskus palstalla kuva siitä ja jäi aika hyvin mieleen.
Tätä kommenttia mä ehdin jo odottaakki![]()
Älä nyt. Tämä on kivaaEi v***u tuota miss apatiaa. Tajuaakohan se yhtään, millaisen ääliön tekee itsestään paasaamalla itsestäänselvyyksiä? Blaa blaa blaa, kyllä mekin nuo asiat tiedetään mutta se EI OLE TÄN KETJUN POINTTI!
Suksi pätemään jonnekin ihan muualle.
Mun mielestä toi ei olehuonosti tehty. Epäsymmetria on ihan tarkoituksellista. Siinä on paljon kohtia joista tykkään ja muutama kohta josta en tykkää, siis kuvana ja kuviona, mutta ei se huonosti ole tehty.
Jos osaa piirtää itse, sen ymmärtää kyllä.
Saaks noihin implantteihin esim jotain "timantteja"? Joskus oon nähnyt jollain jotain vastaavia, mutta oli piikki..
Mun mielestä toi ei olehuonosti tehty. Epäsymmetria on ihan tarkoituksellista. Siinä on paljon kohtia joista tykkään ja muutama kohta josta en tykkää, siis kuvana ja kuviona, mutta ei se huonosti ole tehty.
Jos osaa piirtää itse, sen ymmärtää kyllä.
Mun mielestä toi ei olehuonosti tehty. Epäsymmetria on ihan tarkoituksellista. Siinä on paljon kohtia joista tykkään ja muutama kohta josta en tykkää, siis kuvana ja kuviona, mutta ei se huonosti ole tehty.
Jos osaa piirtää itse, sen ymmärtää kyllä.
Onko jollain muotokuvatatuointia?? Tuleeko niistä aidon näköisiä kun on oma lapsi kyseessä? Siis kun yleensähän jonkun maalaama kuva jostain lapsesta voi sun mielestä olla tosi hienosti tehty, mutta tän henkilön läheiset eivät ihan pidä samannäköisenä. Tajuskohan kukaan![]()
Ehkä ei vaan miellytä kaikkia. Mutta mun mielestä joku ihan symmetrinen ja tasapaksuilla viivoilla tehty voi olla huonosti tehty myös. Riippuu vähän. Tossa oli tommonen rouheempi tyyli.
Riippuu tekijästä. Suomessa ei ole montaa jotka osaa. Todella riskialtis siis, mutta hyvällä tulee upea. Eli siinä kohtaa kannattaa ihan tosiaan vaatia sitä portfoliota ja punnita asiaa. Ja ennenkaikkea olla valmis maksamaan maltaita. Muotokuvat lapsista on varmaan vaikein asia mitä voit tatuoijalta pyytää.Onko jollain muotokuvatatuointia?? Tuleeko niistä aidon näköisiä kun on oma lapsi kyseessä? Siis kun yleensähän jonkun maalaama kuva jostain lapsesta voi sun mielestä olla tosi hienosti tehty, mutta tän henkilön läheiset eivät ihan pidä samannäköisenä. Tajuskohan kukaan![]()