[QUOTE="mies";29306332]Totta, mutta joidenkin hoikkien joukossa todella on jääkuningattaria ja päinvastoin. Voimakas persoona naisessa "väärällä" tavalla on haastavaa ja ehkä tämän tapaista persoonaa on enemmän hoikissa kuin lihavissa, koska ovat tietoisia kauneudestaan. Ihminen siis voi olla kaunis ilman että käpertyy kauneuteensa. Tää on tärkeä ero miehen näkökulmasta. Vähän kuten Lumikissa se äitipuoli vs. Lumikki itse.
Mä itse uskon ko. "jääkuningattaren" olevan se viimeinen kiinnostava vaihtoehto, jos asiaa miehiltä gallupoidaan. Ja syy on just se että hän on olemukselta ei-naisellinen vaikka on piirteiltä ja muodoilta tosi naisellinen.[/QUOTE]
Ai, koskeekohan tämä mua. Ei mua yleensä tulla iskemään, joskus joku juoppo tai outo voi tulla jotain örisemään. En pahemmin noteeraa. Sori jos oot ollut yksi niistä.
En laske iskemiseksi kaikkea juttelua ja lähestymistä. En oo kaikille tyly, mutta karseille kyllä. Esim. viime kerralla joku känninen 50 v pukumies tunki lähes naamaan kiinni selittämään jotain lapsuudestaan eikä meinannut millään lähteä. Ällöttävää.
Ps. entäs lihava jääkuningatar, parempi sitten? Jos hoikka mutta tympeä on se viimeinen vaihtoehto.