Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

  • Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
Tämä on yksi aihe, joka ei vaan lakkaa ällistyttämästä mua. Tässäkin ketjussa esiintyvä suoranainen viha lihavia kohtaan, aivan älytön haukkuminen ja nuo kaikki "totuudet" miten lihava on vaan niin helppo ja panoseuraa hakevat susirumat miehet on ainoita jotka lihavia kelpuuttaa.

Missä te kaikki ilkeät ihniset olette tosielämässä? Kun teitä ei ainakaan omassa maailmassani näy koskaan. Minä, lihava nainen, en ole koskaan joutunut kärsimään kiloistani. On ystäviä, rakastavia ihmisiä ympärillä ja koskaan en ole kokenut minkäänlaista syrjintää lihavuuteni takia.

On ollut poikaystäviä, pitkäaikainen aviomies, on ollut panoseuran hakijoita, mutta myös niitä ihastuneita kosiskelijoita. Kohteliaisuuksia olen saanut enemmän kuin tarpeeksi, sekä miehiltä että naisilta. Ja ihan pyytämättä.

Kuten sanottu: oma elämäni on kaikkea muuta kuin mitä täällä palstalla kerrotaan lihavien elämän olevan. Jotenkin hurja ajatus, että ihan oikeasti tosielämässäkin kulkee teidän ilkeiden kaltaisia ihmisiä, jotka pitävät minua, lihavaa, totaali luuserina. Onneksi ette ole osuneet kohdalleni. Ties vaikka joskus erehtyisin kuvittelemaan olevani kuvailujenne kaltainen.
 
"juu"
Alkuperäinen kirjoittaja Vetävän muodokas;29306059:
Taas tuli todistettua et mihet pitää muodokkaammista naisista. Oltiin ystävättären kanssa, joka on hoikka todella aktiivinen liikkuja baarissa. Mä olen taas tällanen muodokas (168/88) ja pukeudun mielelläni hieman korostavasti. Koko illan mä olisin saanut miehiä vaikka kuinka paljon, mutta ystävätär olis jääny ihan seinäruusuks, jollen olis hankkinut pöytään paria körilästä. Olen aiemminkin huomannut että mitkään hoikkikset ei saa niin paljoo miehiä kuin tällanen naisellismpia muotoja omaava. Hassu juttu kun etkoilla tää mun ystävätär yritti saada mua käymään kanssaan salilla että mun kropasta tulisi naisellisempi. Mä sanoinkin sille et mä veikkaan mun saavan miehiä nimen omaan mun muodokkaalla kropalla. :) Onks muilla samoja kokemuksia?
Joo, tässähän ei tietysti mikään muu voi vaikuttaa, kuin muodokas kroppasi... Esimerkiksi käytöksesi, pukeutumisesi, persoonasi, flirttailusi jne.

On taatusti miehiä, jotka lämpenevät kurveille. Sitten on miehiä, jotka tykkäävät meistä "hoikkiksista". Mun BMI on matala, kroppa hyvin tyttömäinen ja rinnat pienet. Seuraa riittää baarissa ihan kiusaksi asti. ;)
 
"asdfr"
Tota..jos mulle sanottais tanssilattialla noin niin lähtisin kävelemään. Siis en todellakaan ottais tuota kehuna. Kuulostaa siltä että sulla on ollut joku tissipaita ja perse esillä, siis olet antanut ymmärtää että ymmärrät antaa. Seksin perässä ne on sua piirittäneet. Älä nyt luule olevasi liian ihana kuitenkaan... Tai no mitä nyt kukakin arvostaa..
 
"asdfr"
Ja lisään vielä että OLIN aikoinani ihan nätin näköinen ja yleensä ne miehet jotak tulivat juttelemaan baarissa olivat lähes selvinpäin, ujohkoja ja söpöjä insinöörejä/dippainssejä joiden kanssa sai aikaan älykkään keskustelun treffeillä . Eivätkä todellakaan ehdotelleet mitäään. Jokaikinen eksä on jokin manageri nykyään. En ollut mikään munamagneetti mutta oli vientiä joskus. Farkut ja pitkähihainen paita oli useimmin päällä baarissa, ja olematon meikki. Painoa oli 54kg/163cm eli normaalipainoinen, en lihava enkä laiha mutta oli pienet rinnat ja pyöreä pylly.
 
"..."
Ylipainoisena oli vientiä, normaalipainoisena paljon enemmän ja alipainoisena jopa liikaakin :D Tästä olen päätellyt millaisena oma vartaloni miellyttää valtaosaa tapaamistani miehistä.

Jonkun kroppa voi taasen näyttää paremmalta normaalipainoisena tai pyöreänä, riippuu täysin ihmisestä, rakenteesta ja miten paino kroppaan jakautuu.
 
Blue
Tämä on yksi aihe, joka ei vaan lakkaa ällistyttämästä mua. Tässäkin ketjussa esiintyvä suoranainen viha lihavia kohtaan, aivan älytön haukkuminen ja nuo kaikki "totuudet" miten lihava on vaan niin helppo ja panoseuraa hakevat susirumat miehet on ainoita jotka lihavia kelpuuttaa.

Missä te kaikki ilkeät ihniset olette tosielämässä? Kun teitä ei ainakaan omassa maailmassani näy koskaan. Minä, lihava nainen, en ole koskaan joutunut kärsimään kiloistani. On ystäviä, rakastavia ihmisiä ympärillä ja koskaan en ole kokenut minkäänlaista syrjintää lihavuuteni takia.

On ollut poikaystäviä, pitkäaikainen aviomies, on ollut panoseuran hakijoita, mutta myös niitä ihastuneita kosiskelijoita. Kohteliaisuuksia olen saanut enemmän kuin tarpeeksi, sekä miehiltä että naisilta. Ja ihan pyytämättä.

Kuten sanottu: oma elämäni on kaikkea muuta kuin mitä täällä palstalla kerrotaan lihavien elämän olevan. Jotenkin hurja ajatus, että ihan oikeasti tosielämässäkin kulkee teidän ilkeiden kaltaisia ihmisiä, jotka pitävät minua, lihavaa, totaali luuserina. Onneksi ette ole osuneet kohdalleni. Ties vaikka joskus erehtyisin kuvittelemaan olevani kuvailujenne kaltainen.
Loistava kirjoitus!
 
  • Tykkää
Reactions: BettyBoop
"Shakira"
Minä olin nuorena söpö, normaalipainoinen ja sopivan muodokas. Seuranhakijoita riitti ja juttuseuraa piisasi. Koskaan ei tarvinnut kilvoitella kauaa sinkkuna. Sitten tulin kolmekymppiseksi, ei enää pyörinyt juurikaan miehiä ympärillä,joskus jotain tasokasta seuraa sain mukaani kun itse yritin. Kävin myös nettideiteillä, mutta nämä miehet eivät miellyttäneet minua, he olisivat olleet kiinnostuneita, mutta valitettavasti heidän ulkonäkönsä ei innostanut minua muuhun kuin ystävyyssuhteeseen.
Nyt vajaa 40-vuotiaana olen onneksi parisuhteessa. Urheilen paljon, olen leveäharteinen ja lihaksikas, mutta ylipainoa minulla on vaa'an mukaan 10 kg. Yritän hoikistua. Sen voin sanoa, että jos mieheni minut jättäisi, niin tällä naamalla ja tällä kropalla ei kyllä helpolla uutta itseäni miellyttävää miestä saisi. Varmasti mukavia ihmisiä tapaisin, olen iloinen ja sosiaalinen luonne, mutta luonteeltani olen vaativa ja eli olisin kyllä varmasti sinkkukamaa sitten hamaan hautaan asti jos minun mieheni jättäisi. En tiedä saisinko sitten jotain huomiota miehiltä jos olisin vähän hoikempi. Ihmiset ovat hieman erilaisia malliltaan, mutta varmasti suurinta osaa naisista pukee normaalipaino tai söpö pyöreys kunhan se on oikeilla kohdilla. Esim. Nigella Lawson tai Lola Odusoga ovat huippuherkkuja, mutta heillä onkin tiimalasivyötärö ja suuret rinnat sekä pyöreä pylly.
 
No mä kyllä olisin kiinnostunut siitä sun hoikasta kaverista, enkä mistään läskitisseistä...

Oliskohan vaan, että miehet pelkää nättejä hoikkia naisia, ainakin omalla kohdallani näin voi sanoa, sillä välillä meen hämilleni, kun nätin ja hoikan naisen kaa juttelen, mut läskin kaa on helpompi jutella, vaikka sitä hoikkaa haluaisinkin...

Useimmiten kun naiset kertoo olevansa muodokkaita, niin se tarkoittaa heille samaa ku reilua ylipainoa.

Ite tykkään pienistä tisseistä, hoikasta vattasta ja sirosta pyllystä :) nam!
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91
wakadaka
Vaimon kroppa (rinnat pois lukien) oli jotakuinkin tuollainen ennen kahta synnytystä. Nyt ei enää tunnista päätä perseestä ja eikä sillä ole mitään mielenkiintoa tehdä asialle mitään. Harmittaa myöntää että harmittaa.
 
dgfssdfg
Oisko ämmis bugi?
Tarkoititko, että:"Naiset saattavat suhtautua ristiriitaisesti omaan vartaloonsa, ympärillä oleviin naisiin, median luomaan naiskuvaan ja kokemuksiin saamastaan huomiosta vastakkaiselta ja omalta sukupuolelta, ja aiheuttavat itselleen lähes psykoosia vastaavan tilan, jossa kaikki itseä, median kautta luomaa kuvaa, sekä kauniimmat koetaan vihollisiksi.
 
JOrkkeli
Tarkoititko, että:"Naiset saattavat suhtautua ristiriitaisesti omaan vartaloonsa, ympärillä oleviin naisiin, median luomaan naiskuvaan ja kokemuksiin saamastaan huomiosta vastakkaiselta ja omalta sukupuolelta, ja aiheuttavat itselleen lähes psykoosia vastaavan tilan, jossa kaikki itseä, median kautta luomaa kuvaa, sekä kauniimmat koetaan vihollisiksi.
Luulen myös, että naisissa on ohjelmointivirhe.
 
Kosija
Läskien naisten ymmärrys oman kropan tilasta katoaa täysin, koska miesten hormonituotanto ajaa panemaan mitä tahansa ryhävalasta. Näin ollen läskit kuvittelevat olevansa oikeita muotovalioita, kun todellisuudessa pienessä siivussa olevat kiimaiset äijät panevat mitä tahansa reiällistä lihapalaa!
 

Yhteistyössä