Miehet näyttävät pitävän muodokkaammista naisista

  • Viestiketjun aloittaja Vetävän muodokas
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="natalie";29307915]Kin Kardashian tyyppinen vartalo on yleisesti ottaen miesten haluama. Päättele siitä.[/QUOTE]

Piti ihan googlettaa...

Kim Kardashian Height Weight Body Statistics / Measurements. Kim Kardashian Height -159 cm, Weight -64 kg, Measurements -34-26-39, Bra Size -34D

Ei noilla mitoilla mun mielestä kauheen tuhdista tädistä puhuta???
 
"alituinen"
Mitä minäkään naisparka sille voin, ettei mulle ole luoja suonut tissejä. Tiedän ettei roikkuvat rusinat ole houkuttavat kenenkään mielestä. Toisaalta en ole muutenkaan ulkonäölläni miestä etsimässä vaan haluan löytää miehen jonka kanssa ajatukset kohtaisivat. Nähtäväksi jää löydänkö. Seuraa ja seksiä miehet antavat rumemmallekin naiselle.
 
Muovilelut saa kaupasta.
Itsellänihän ei ole mitään suoranaisesti esim. silareita vastaan. Mutta kun itsensä leikkelee julkisuudessa pysymisen takia, perseestä tisseihin ja rasvaimut päälle niin on sellainen nainen kyseessä mikä ei kiinnostaisi sekuntiakaan. Pään sisältö ei voi olla huima ja kertoohan sen reality sarjakin sekä mies jonka kanssa päätti tehdä lapsen, täysi höyrypää se Kanye.
 
"natalie"
Itsellänihän ei ole mitään suoranaisesti esim. silareita vastaan. Mutta kun itsensä leikkelee julkisuudessa pysymisen takia, perseestä tisseihin ja rasvaimut päälle niin on sellainen nainen kyseessä mikä ei kiinnostaisi sekuntiakaan. Pään sisältö ei voi olla huima ja kertoohan sen reality sarjakin sekä mies jonka kanssa päätti tehdä lapsen, täysi höyrypää se Kanye.
Mutta varmasti Kim kelpaisi sinullekin oikeissa olosuhteissa.;)
Vai olenko ihan hakuteillä?
 
Zaphod
[QUOTE="natalie";29308138]Mutta varmasti Kim kelpaisi sinullekin oikeissa olosuhteissa.;)
Vai olenko ihan hakuteillä?[/QUOTE]

Pääosin (erityisesti kännissä oleville) miehille kelpaa terve elävä nainen, jolla on pillu. Näin ollen Kim kelpaa. Tästä samasta syystä myös ketjun aloittaja kelpaa useimmille erityisesti siellä baarissa.
 
[QUOTE="natalie";29308138]Mutta varmasti Kim kelpaisi sinullekin oikeissa olosuhteissa.;)
Vai olenko ihan hakuteillä?[/QUOTE]

Mä voin omasta puolestani sanoa, et mä en niin karmeeta känniä osaisi kohdalleni kuvitellakaan. Ja mä olen sentään yrittäny juoda itteni hengiltä.
 
  • Tykkää
Reactions: dechs
[QUOTE="natalie";29308258]Kuitenkaan siinä onnistumatta, onneksi. Toivottavasti nyt menee paremmin.
Yleisesti ottaen Kardashian maistuu miehille.;)[/QUOTE]

Yleisesti ottaen, melkoisen suuri prosenttiosuus urosotuksista ei viehäty ylenpalttisten leikkelyiden lopputuloksista. Joku roti siin muovin ja botoxin määrässä pitää olla.
 
Kyllä mulla olis vientiä edelleen vaikka hoikka olenkin, mutta en kelpuuta ketä tahansa örveltäjää mun petiini, eikä muutenkaan ole tapana harrastella yhen yön juttuja. Mulla seksi on kuvioissa silloin, kun tunnen jotain syvempää toisen ihmisen kanssa ja tää mies on samalla aaltopituudella asioissa. Olen myös kihloissa ihanan miehen kanssa, joten ei vois vähempää kiinostaa muut miehet, ovat vaan naamoja muitten naamojen joukossa. Viimeks kun olin baarissa kaverini kanssa, niin varattu mies tuli iskemään ja kehu vuolaasti seksikkääksi ja hyvin kauniiksi, sano että hän on tuijotellu pöydästään mua pitkään. Sanoin vaan, että sori oon kihloissa ja ei muut miehet kiinnosta. Mies alko selittää, että oon mäkin kihloissa ja meillä on pieni lapsi, mutta oot silti seksikäs ja kaunis. Sanoin, että mulla on myös lapsi ja mies, eikä mua edelleenkään muut miehet kiinnosta, voitko nyt jättää mut rauhaan? Mies vaan totes, että olis kaivannu just mun kaltasen kauniin naisen seuraa. Sit vaan sanoin, että mene kotiin avovaimosi luo ja mieti tarkkaan miltä susta tuntuis jos sun avovaimos tekee tyttöjen illan aikaan samalla tavalla, eli kinuaa vieraan miehen seuraa. Meni mies hiljaseksi ja hävis jonnekkin. Jatkettiin tuon kohtauksen jälkeen kaverini kanssa iltaa ja kaverini vaan naureskeli, että oota vaan kohta on taas joku ruikuttamassa sulta hetken lämpöö ja kaikkee muuta huvitusta. Ei vaan yksinkertasesti naurattanu, koska mietin tilanteen omalle kohalle, että jos mun mieheni tekis selkäni takana jotain tollasta, se olis hirveetä, enkä pystyis suhdetta jatkamaan, kun mun tietooni tulis :(.
 
"vvieras"
Veikkaan ap että johtuu enemmänkin pukeutumisestasi jos haluat korostaa muotoja ja laittaa itsesi vähän kuin tiskille että ota tästä. Tuskin miehet pääosin olisi mitään vaimoa hakemassa baarista vaan seksiseuraa ja ottavat mukaan sellaisen jolta irtoaa helpommin.

Se kyllä on totta että luisevuus ja se että on lättäpeppu ja kädet ihan narut yms. Niin ei kovin kivaa katsottavaa. Sitäpaitsi alkoholi baarissa varmasti vähän auttaa. Ystäväsi näyttäää todennäköisesti vähän vaikeammalta ja voivat ajatella että urheilullinen nainen vaatii lihaksikkaan ison miehen eikä tavallinen riitä.
 
"Minsi"
Oon huomannut saman, 2 roikkuu tällä hetkellä hihassa, seurusteleen. Toinen on poliisi, toinen rakennusalan yrittäjä. Komeita ja lihaksikkaita miehiä :p En tie, oon just jäänyt sinkuks 4kk sit. Et kyllä ne kommeet poijjaat tälläsestä 180/90 isommastakin naisesta kiinnostuu :D
 
Erimiäs
Alkuperäinen kirjoittaja Vetävän muodokas;29306059:
Taas tuli todistettua et mihet pitää muodokkaammista naisista. Oltiin ystävättären kanssa, joka on hoikka todella aktiivinen liikkuja baarissa. Mä olen taas tällanen muodokas (168/88) ja pukeudun mielelläni hieman korostavasti. Koko illan mä olisin saanut miehiä vaikka kuinka paljon, mutta ystävätär olis jääny ihan seinäruusuks, jollen olis hankkinut pöytään paria körilästä. Olen aiemminkin huomannut että mitkään hoikkikset ei saa niin paljoo miehiä kuin tällanen naisellismpia muotoja omaava. Hassu juttu kun etkoilla tää mun ystävätär yritti saada mua käymään kanssaan salilla että mun kropasta tulisi naisellisempi. Mä sanoinkin sille et mä veikkaan mun saavan miehiä nimen omaan mun muodokkaalla kropalla. :) Onks muilla samoja kokemuksia?


Kukaan itseään kunnioittava, menestyvä ja hyvän itsetunnon omaava mies ei halua seurustella sian kanssa. Ei unelmamiehet mene kihloihin 100 kg porsaan kanssa.
Se miksi miehet piirittävät läskejä johtu siitä, että:

a) Läskit monesti ovat helppoja, eli niiltä saa pillua helposti ja suostuvat vaikka mihin, esim. ass-to-mouth.

b) läskit pukeutuvat provosoivasti, tissit näkyy jne, se vetää miehiä kertapanolle.

c) Läskit on lepposia(pois lukien Scarlett), nille voi heittää vaikka mitä sovinisti-panoläppää eikä ne suutu, vaan ottavat sen kohteliaisuutena.
 
"mies"
Kyllä mulla olis vientiä edelleen vaikka hoikka olenkin, mutta en kelpuuta ketä tahansa örveltäjää mun petiini, eikä muutenkaan ole tapana harrastella yhen yön juttuja. Mulla seksi on kuvioissa silloin, kun tunnen jotain syvempää toisen ihmisen kanssa ja tää mies on samalla aaltopituudella asioissa. Olen myös kihloissa ihanan miehen kanssa, joten ei vois vähempää kiinostaa muut miehet, ovat vaan naamoja muitten naamojen joukossa. Viimeks kun olin baarissa kaverini kanssa, niin varattu mies tuli iskemään ja kehu vuolaasti seksikkääksi ja hyvin kauniiksi, sano että hän on tuijotellu pöydästään mua pitkään. Sanoin vaan, että sori oon kihloissa ja ei muut miehet kiinnosta. Mies alko selittää, että oon mäkin kihloissa ja meillä on pieni lapsi, mutta oot silti seksikäs ja kaunis. Sanoin, että mulla on myös lapsi ja mies, eikä mua edelleenkään muut miehet kiinnosta, voitko nyt jättää mut rauhaan? Mies vaan totes, että olis kaivannu just mun kaltasen kauniin naisen seuraa. Sit vaan sanoin, että mene kotiin avovaimosi luo ja mieti tarkkaan miltä susta tuntuis jos sun avovaimos tekee tyttöjen illan aikaan samalla tavalla, eli kinuaa vieraan miehen seuraa. Meni mies hiljaseksi ja hävis jonnekkin. Jatkettiin tuon kohtauksen jälkeen kaverini kanssa iltaa ja kaverini vaan naureskeli, että oota vaan kohta on taas joku ruikuttamassa sulta hetken lämpöö ja kaikkee muuta huvitusta. Ei vaan yksinkertasesti naurattanu, koska mietin tilanteen omalle kohalle, että jos mun mieheni tekis selkäni takana jotain tollasta, se olis hirveetä, enkä pystyis suhdetta jatkamaan, kun mun tietooni tulis :(.
Miesten kunniallisuus ja suoraselkäisyys on kärsinyt. Mutta osasyy on feminististen naisten arvostuksissa, joissa ei ole klassisia kreikkalaisroomalaisia ja anglosaksisia maskuliiniuden hyveitä kuten määrätietoisuus, rehtiys, uskollisuus, johtajuus, ritarillisuus, heikompien suojelu/huolenpito ja sitkeys. Jotka taas ovat kiinteästi esim. omia hyveitäni miehenä.

Tosin tuntuu että trendi on hieman kääntymässä ja naisellisuus/tyttömäisyys ovat feminismin jäljiltä elpymässä arvoina täällä etelässä ainakin, hyvä niin. Itse olen toivonut tätä jo pidempään.
 
"natalie"
[QUOTE="mies";29308757]Miesten kunniallisuus ja suoraselkäisyys on kärsinyt. Mutta osasyy on feminististen naisten arvostuksissa, joissa ei ole klassisia kreikkalaisroomalaisia ja anglosaksisia maskuliiniuden hyveitä kuten määrätietoisuus, rehtiys, uskollisuus, johtajuus, ritarillisuus, heikompien suojelu/huolenpito ja sitkeys. Jotka taas ovat kiinteästi esim. omia hyveitäni miehenä.

Tosin tuntuu että trendi on hieman kääntymässä ja naisellisuus/tyttömäisyys ovat feminismin jäljiltä elpymässä arvoina täällä etelässä ainakin, hyvä niin. Itse olen toivonut tätä jo pidempään.[/QUOTE]

Kiinnostavasti kirjoitettu!
Millä perustein naisellisuus/tyttömäisyys ovat elpymässä? Naisethan hakevat yhä enenevässä määrin johtajan tuolia.
 
Kyllä kait se miestenkin kiinnostus on niin monesta tekijästä kiinni. Itse en ainakaan koskaan ole ollut helppo tai antanut niin edes tietoisesti ymmärtää. Mutta olen kuullut olevani flirtti. En tee sutä tietoisesti, mutta ehkäpä näin on. Sekin lienee yksi tekijä, joka herättää kiinnostusta. Koosta huolimatta.
 

Yhteistyössä