No ei todellakaa oo. En mä ainakaan kelpuuta ketä tahansa, taso se on mullaki.Kypsy siihen, näin se kuitenkin loppujen lopuksi on.
No ei todellakaa oo. En mä ainakaan kelpuuta ketä tahansa, taso se on mullaki.Kypsy siihen, näin se kuitenkin loppujen lopuksi on.
Juu ei se oo tuhti mutta sillä on isot reidet ja peppu.Piti ihan googlettaa...
Kim Kardashian Height Weight Body Statistics / Measurements. Kim Kardashian Height -159 cm, Weight -64 kg, Measurements -34-26-39, Bra Size -34D
Ei noilla mitoilla mun mielestä kauheen tuhdista tädistä puhuta???
Mikä vika? En itekään ehkä innostuis, mutta kiinnostaa?Kardashian on kyllä kaikkea muuta kuin malliesimerkki haluttavasta naisesta.
Minusta Kardashian on todella haluttava.Kardashian on kyllä kaikkea muuta kuin malliesimerkki haluttavasta naisesta.
Vastenmielinen nainen.Mikä vika? En itekään ehkä innostuis, mutta kiinnostaa?
Ainakin omaan makuun liian iso perse!Mikä vika? En itekään ehkä innostuis, mutta kiinnostaa?
Muovilelut saa kaupasta.Mikä vika? En itekään ehkä innostuis, mutta kiinnostaa?
Itsellänihän ei ole mitään suoranaisesti esim. silareita vastaan. Mutta kun itsensä leikkelee julkisuudessa pysymisen takia, perseestä tisseihin ja rasvaimut päälle niin on sellainen nainen kyseessä mikä ei kiinnostaisi sekuntiakaan. Pään sisältö ei voi olla huima ja kertoohan sen reality sarjakin sekä mies jonka kanssa päätti tehdä lapsen, täysi höyrypää se Kanye.Muovilelut saa kaupasta.
Mutta varmasti Kim kelpaisi sinullekin oikeissa olosuhteissa.Itsellänihän ei ole mitään suoranaisesti esim. silareita vastaan. Mutta kun itsensä leikkelee julkisuudessa pysymisen takia, perseestä tisseihin ja rasvaimut päälle niin on sellainen nainen kyseessä mikä ei kiinnostaisi sekuntiakaan. Pään sisältö ei voi olla huima ja kertoohan sen reality sarjakin sekä mies jonka kanssa päätti tehdä lapsen, täysi höyrypää se Kanye.
Kuitenkaan siinä onnistumatta, onneksi. Toivottavasti nyt menee paremmin.Mä voin omasta puolestani sanoa, et mä en niin karmeeta känniä osaisi kohdalleni kuvitellakaan. Ja mä olen sentään yrittäny juoda itteni hengiltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Vetävän muodokas;29306059:Taas tuli todistettua et mihet pitää muodokkaammista naisista. Oltiin ystävättären kanssa, joka on hoikka todella aktiivinen liikkuja baarissa. Mä olen taas tällanen muodokas (168/88) ja pukeudun mielelläni hieman korostavasti. Koko illan mä olisin saanut miehiä vaikka kuinka paljon, mutta ystävätär olis jääny ihan seinäruusuks, jollen olis hankkinut pöytään paria körilästä. Olen aiemminkin huomannut että mitkään hoikkikset ei saa niin paljoo miehiä kuin tällanen naisellismpia muotoja omaava. Hassu juttu kun etkoilla tää mun ystävätär yritti saada mua käymään kanssaan salilla että mun kropasta tulisi naisellisempi. Mä sanoinkin sille et mä veikkaan mun saavan miehiä nimen omaan mun muodokkaalla kropalla. Onks muilla samoja kokemuksia?
Miesten kunniallisuus ja suoraselkäisyys on kärsinyt. Mutta osasyy on feminististen naisten arvostuksissa, joissa ei ole klassisia kreikkalaisroomalaisia ja anglosaksisia maskuliiniuden hyveitä kuten määrätietoisuus, rehtiys, uskollisuus, johtajuus, ritarillisuus, heikompien suojelu/huolenpito ja sitkeys. Jotka taas ovat kiinteästi esim. omia hyveitäni miehenä.Kyllä mulla olis vientiä edelleen vaikka hoikka olenkin, mutta en kelpuuta ketä tahansa örveltäjää mun petiini, eikä muutenkaan ole tapana harrastella yhen yön juttuja. Mulla seksi on kuvioissa silloin, kun tunnen jotain syvempää toisen ihmisen kanssa ja tää mies on samalla aaltopituudella asioissa. Olen myös kihloissa ihanan miehen kanssa, joten ei vois vähempää kiinostaa muut miehet, ovat vaan naamoja muitten naamojen joukossa. Viimeks kun olin baarissa kaverini kanssa, niin varattu mies tuli iskemään ja kehu vuolaasti seksikkääksi ja hyvin kauniiksi, sano että hän on tuijotellu pöydästään mua pitkään. Sanoin vaan, että sori oon kihloissa ja ei muut miehet kiinnosta. Mies alko selittää, että oon mäkin kihloissa ja meillä on pieni lapsi, mutta oot silti seksikäs ja kaunis. Sanoin, että mulla on myös lapsi ja mies, eikä mua edelleenkään muut miehet kiinnosta, voitko nyt jättää mut rauhaan? Mies vaan totes, että olis kaivannu just mun kaltasen kauniin naisen seuraa. Sit vaan sanoin, että mene kotiin avovaimosi luo ja mieti tarkkaan miltä susta tuntuis jos sun avovaimos tekee tyttöjen illan aikaan samalla tavalla, eli kinuaa vieraan miehen seuraa. Meni mies hiljaseksi ja hävis jonnekkin. Jatkettiin tuon kohtauksen jälkeen kaverini kanssa iltaa ja kaverini vaan naureskeli, että oota vaan kohta on taas joku ruikuttamassa sulta hetken lämpöö ja kaikkee muuta huvitusta. Ei vaan yksinkertasesti naurattanu, koska mietin tilanteen omalle kohalle, että jos mun mieheni tekis selkäni takana jotain tollasta, se olis hirveetä, enkä pystyis suhdetta jatkamaan, kun mun tietooni tulis .
Perusteles tämä jookos, eikä oteta huomioon tuon bimbon luonnetta.Kardashian on kyllä kaikkea muuta kuin malliesimerkki haluttavasta naisesta.